20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2010/11  (Lest 129949 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2010/11
« Svar #90 på: 09. Aug. 2010, 19:13 »
Har ikke jeg fått med meg, men han har vel åpenlyst vært frustrert over at de beste spillerne hver sesong blir solgt..
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 09. Aug. 2010, 19:20 »
Hvis salg av gode spillere er grunnen til at han sier opp, vil han ikke bli ansatt av MA. Jeg tror MA liker å ha en manager med lav profil, og mindre krav. På denne måten vil han ikke få for stort kjør om penger til spillere, innvolveringer i salg osv.
CH har vell ikke kommet med en eneste negativ bemerkning om styret?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 09. Aug. 2010, 21:53 »
Tror ikke dette vil gjøre sjansene for at Hughton går noe større, og jeg tror fortsatt Hughton nyter relativt stor respekt og tillit hos Mike Ashley. Det har vel ulmet litt rundt O'Neills jobb siden sesongslutt nå i vår vel?

Var jo snakk før fjorårsesongen var over at han hadde falt ut med Randy Lerner. O`Neill hadde jo heller ikke allverdens støtte blant supporterne til Villa etter flere sesonger med dyre kjøp men mangel på å løfte klubben opp blant de aller beste. Ikke allverdens til taktikker heller.

Med tanke på at Aston Villa så og si alltid har vært blant de 6-8 beste i serien (bortsett fra et par år under O`Leary), så er det begrenset hva O`Neill har utrettet med tanke på alle midlene han har hatt tilgjenglig til spillerkjøp. Er ikke mange som har brukt mer penger på transfer enn han de siste 4 sesongene.

Martin O`Neill hadde en seiersprosent på 42,11 med Aston Villa. Det er bak managere som Ron Atkinson og John Gregory, og så vidt foran Brian Little som oppnådde 41,46 i seiersprosent i Villa. Men Little vant jo ihvertfall Liga Cupen.
Så kan man ta med at O`Neill har hatt mye friere tøyler økonomisk enn hva de andre hadde.

Martin O`Neill vil jeg helst ikke se som manager i NUFC.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #93 på: 09. Aug. 2010, 22:29 »
Brukar sjeldan å berre skrive "enig" i eit ordskifte, men her er det på sin plass. Stiller meg 100% bak Frode.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 09. Aug. 2010, 22:48 »
Er vel delvis enig - men det O'Neill gjorde i en liten klubb som Leicester med relativt begrensa ressurser var sterkt. Så han har bevist at han kan gjøre en slik jobb. Men jeg har ikke foreløpig noe ønske om å bytte ut Hughton overhodet, så jeg anser det som en ikke-sak. O'Neill har vel heller ikke vært spesielt dyktig på å finne noe som helst av ukjente talenter, hans kjøp i Villa har vel kun vært relativt godt kjente navn ute i fotballverden.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 09. Aug. 2010, 22:56 »
Stille meg bak både Frode og CH! ;)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 10. Aug. 2010, 09:13 »
Han har kjøpt en del ja, men vi må huske på at disse spillerne har økt sin verdi i Villa, så sånn sett har ikke Villa tapt pengene: Young og young, Anglabnglahor (eget talent), Petrov og Milner er alle spillere i denne kategorien. Og enklete av dem har hatt en betraktlig økning også... Kan vel heller være det taktiske det da er snakk om. Det blir ikke festfotball i Castle hvis han blir ansatt, for å si det på den måten..

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10026262

Villa-spillere feiret hans avgang...
« Siste redigering: 10. Aug. 2010, 09:36 av InspectorC »

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 10. Aug. 2010, 13:37 »
Når jeg ser på Villa fra avstand så synes jeg jo egentlig at det er for galle at han har betalt 90mill £ av egen lomme for å styrke stallen. Kan nesten skjønne at han ønsker å selge noen av dem med enorm inntekt. Det bør jo være en sammenheng med inntekt ifra klubben og spillerkjøp. Synes egentlig at det tar litt vell av med rike eiere som skal kjøpe seg til all suksess i verden. Jeg har bare mer og mer respekt for den jobben som Everton gjør. Der har du en klubb som holder seg i toppen på rent hardt arbeid. Jeg håper vi klarer å komme oss opp ilag med dem en eller annen gang og utfordre med en sunn økonomi.

Når jeg ser på Chelsea, City, Villa, Tottenham og snart Liverpool for fullt så kjenner jeg at jeg blir litt lei fotball. Det smertet meg når Ashley var på sitt værste, men det var fullt nødvendig. Jeg tror vi kommer til å utvikle oss til å bli en mer stabil klubb under hans ledelse.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 11. Aug. 2010, 09:00 »
Helt enig Erlend, bortsett fra Tham. De har faktisk kommet til 4. plassen gjennom mange gode kjøp og egne talenter. Og i tillegg har de gjort noen gode videresalg som har finansiert de dyrere kjøpene de har gjort. Carric ble vel kjøpt for knanpt 1 million og solgt for godt over 20 mill. De tjente ganske grovt på Berbatov også....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 11. Aug. 2010, 16:48 »
Jeg syns egentlig både VG og Alsakers tips om oss er ganske gode og treffende!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 11. Aug. 2010, 19:11 »
Fine, edruelige tips og analyser fra både Espen Solbakken og Øyvind Alsaker.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #101 på: 11. Aug. 2010, 23:58 »
Fine, edruelige tips og analyser fra både Espen Solbakken og Øyvind Alsaker.

Trur dei kjem til å få Bolton-tipsa sine tilbake i trynet, i alle fall. Med Coyle på plass, og med årets bargain i Petrov, er eg sikker på at dei bergar plassen igjen. Midt på tabellen.

Ellers synest eg det er rart av Alsaker å omtale Campbell og Gosling som "ikke imponerende nyervervelser". Kanskje er det eg som leitar unødvendig etter feil, har aldri likt mannen noko særleg.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #102 på: 12. Aug. 2010, 11:48 »
Promoen til tv2 var veldig bra.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 12. Aug. 2010, 22:07 »
"For what it's worth"...
Jamie Redknapp tipper årets Premier League.

http://www.skysports.com/opinion/story/0,25212,18932_6307761,00.html

Sitat fra: Jamie Redknapp
THE VERDICT: I think they are going to be in for an uncomfortable season, but I think they will stay up. And after the recent problems, that should be enough reason for the Toon Army to celebrate.

Jamie Redknapp tipper at vi skal få en tøff sesong, men at vi vil klare oss.

Jeg syns vel både det, og flere andre spådommer jeg har lest i denne tråden, høres noenlunde fornuftig ut. Alt mellom 10-15 plass er forsåvidt greitt for meg. Dette er den første sesongen etter at vi er tilbake, og da handler det om å overleve.

That being said, når jeg ser noen av lagene som er spådd å havne bak oss, så SKAL vi klare dette!

Dermed basta!  ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 12. Aug. 2010, 22:32 »
For å være helt ærlig - jeg tror vi med en noe heldig utvikling kan ta både Stoke og Bolton! Selvfølgelig veldig avhengig av hvor heldig eller uheldige vi er på skadefronten - men nedre halvdel av PL er veldig åpen, og vi har i mine øyne absolutt potensialet til å komme ganske bra fra det!