20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2010/11  (Lest 129952 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Barclays Premier League 2010/11
« på: 03. Mai 2010, 01:27 »
Da er sesongen over for våres del, og bare play-off gjenstår av Coca-Cola Championship 09/10.
Det har vært en meget spesiell sesong, det synes hvertfall jeg.
Jeg håpet, og trodde, på en snarlig retur til Premier League, men at det skulle være så overbevisende, var jeg ikke fullt så sikker på.
Pre-season synes jeg var et rent helvete, og spillerflukten gjorde vondt, selv om de fleste som forsvant ikke la ned for stor innsats i nedrykk-sesongen.
Verste minnet fra pre-season er vel kampen mot Leyton Orient.

Men sesongen gikk, som kjent, kjempebra, og Chris Hughton og hans mannskap (spillere og trenere) skal ha honnør for alt denne sesongen.

Derfor kan vi se fremover med spenning. Vi er tilbake i det gode selskap, og det er der Newcastle United skal være!
Jeg ser lyst på fremtiden, hvor vi har ny draktleverandør, unge spillere på vei fremover som vi skal satse på, ny transferpolitikk, og spillerne har endelig vist den gleden ved å spille for Newcastle United som jeg forventer!
Kjøper vi de riktige spillerne, og riktige personlighetene, sommer, synes jeg vi har et sterkt nok lag til å overleve. Noe som bør være målet neste sesongen. Stammen bør beholdes, og ikke selge før bedre spillere har kommet inn.

Hvordan tror dere neste sesong blir?
Klarer vi oss?

Personlig tror jeg vi kan, hvis vi har flaks med skader og det drittet der, klare en 10. plass. Jeg blir, offisielt, fornøyd hvis vi holder plassen, men har egentlig tro på at vi bør unngå nedrykksstriden. Hvis neste sesong blir som den som har vært nå, er det en alle-kan-slå-alle-sesong.
Vi må fortsette hjemmestatistikken vår, og med 52000 geordier i ryggen, bør ikke spillerne tørre annet enn å gi absolutt alt!

Ikke minst er det fantastisk at vi kan oppleve kampene våre mye oftere på tv :)

Synd det er drøye 3mnd til sesongen starter, for jeg er så definitivt klar!! ;D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2010/11
« Svar #1 på: 03. Mai 2010, 11:42 »
Det har vært en fantastisk sesong for alle som er glad i Newcastle United!
Jeg håpet vi skulle komme oss opp på første forsøk, men var redd for at spillerflukten etter forrige sesong skulle ødelegge litt av balansen i stallen. Jeg var redd for at de såkalte ekspertene skulle få rett, og at vi skulle slite denne sesongen. Heldigvis gikk det ikke slik!

Harmonien i laget blomstret, og Newcastle satt igjen med spillere som ønsket å spille for klubben! Det har vært fantastisk å sett laget i år, hvor samholdet innad i laget virker sterkt.

CH hentet inn spillere som forsterket laget i januar. Synes spesielt signeringene av Routledge og Williamson var bra!

Når det gjelder neste sesong, så tror jeg det avhenger av hvilke spillere som kommer inn. Jeg håper vi beholder stammen i laget, og forsterker noen plasser. Jeg tenker spesielt på høyreback-plassen. Dette fordi jeg tviler på at Simpson er god nok i PL. Heller ikke Ryan Taylor er god nok til å spille alle kampene, selv om jeg mener vi bør beholde Ryan. Dette fordi han kan spille på flere plasser.
Får vi forsterket denne plassen, samt får inn 2-3 spillere til, så kan det bli en bra sesong! Jeg har ingen forhåpninger, men håper vi klarer å holde oss oppe.

Får vi en 10.- 12. plass, blir jeg faktisk fornøyd. Jeg tror det er viktig å ha et realistisk perspektiv på neste sesong, og ikke ha forhåpninger om topp 6 ( som vi har hatt de siste sesongene i PL).

Gleder meg til neste sesong, og som Anders skriver, det er synd der er så lenge til den starter! :)

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 03. Mai 2010, 11:49 »
Dette ble jo tilslutt en fantstisk sesong, og vi gjorde det bedre enn jeg hadde turt å håpe på! Men må innrømme at jeg var lettere stresset i pre-season, og spesiellt etter kampen mot Leyton Orient.

Neste sesong, både håper og tror jeg vi klarer å berge plassen. JEg tror 10. plass kan være et realistisk mål, dersom vi får inn gode forsterkninger, og på den måten får en bredere stall. For noe vi har erfart gjennom årene, er at vi må være godt rustet mot skader, for de blir det alltid mange av for oss. DErfor er det viktig at vi har en stor og bred stall, for å ikke bli for svekket av evnt. skader.

MEn jeg har troen på at dette skal gå bra!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3 på: 03. Mai 2010, 15:33 »
Ingen som vet slik ca når sesongen starter?
Den 14. eller 21.?
Jeg vil tro det er den 14..

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #5 på: 03. Mai 2010, 15:38 »
Stemmer, takk.
Prøve å planlegge tur neste år, første hjemmekampen :)

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 03. Mai 2010, 17:37 »
Stemmer, takk.
Prøve å planlegge tur neste år, første hjemmekampen :)

Hehe skal sitte klar ved PCen jeg og den dagen terminlista offentliggjøres. Men jeg tror at vi skal overleve greit, og en 10-12 plass bør være et realistisk mål. Alt høyere enn det er en bonus i mine øyne.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 03. Mai 2010, 19:41 »
Må jo rett opp på øvre halvdel av tabellen. Ser ingen grunn til at ikke NUFC kan kjempe med Fulham, Birmingham, Blackburn, Stoke og Sunderland som kriger om en 9. og 10. plass. Der bør også vi være neste sesong.
Håper at vi kan kjempe ett hakk til høyere opp. Det hadde vært veldig gøy! Med en god hjemmestatistikk kan det mest uventede skje.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 03. Mai 2010, 20:58 »
Håpar berre vi kan unngå nedrykksstriden, då er eg fornøgd. Meinar vi har et minst like godt lag på papiret no som når vi rykte ned, og det laget var egentlig alt for bra til å rykke ned.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 04. Mai 2010, 02:09 »
nå håper man bare på hjemmekamp 14. august!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 04. Mai 2010, 09:34 »
Eg håpar me får ein god start på sesongen, slik at me tidleg sankar bra med poeng og at me aldri er med i noko nedrykksstrid. Alt anna tek eg som bonus :)

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #11 på: 04. Mai 2010, 22:13 »
nå håper man bare på hjemmekamp 14. august!
Mitt "drømmescenario" er å åpne med ein borteseier, og opprettholde den fine formen forran 52k type steinkåte castle-supportere  ;)
Venter i spenning...

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #12 på: 15. Mai 2010, 17:26 »
Håper ikke at vi åpner borte mot et annet nyopprykka lag ihvertfall..Å møte West Brom eller enten Cardiff eller Blackpool i de første kampene blir vanskelig..Tar da heller en bortekamp mot Blackburn, Wigan eller Everton..

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 15. Mai 2010, 17:45 »
Håper virkelig vi er  heldige med trekningen og får noen lette motstandere  begynnelsen. Bare se på Tromsø: De tok med seg flyten de fikk i begynnelsen mot lett motstand mot vanskeligere lag.

Jeg tror faktisk Castle kan bli det store overraskelseslaget. Moralen i laget er på topp og spillerene er sammenspleiset. Et par gode kjøp og flaks på skadefronten og jeg tror på UEFA-cup  :)

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #14 på: 15. Mai 2010, 19:21 »
Tror ikke på UEFA-cup..det tror jeg vi ikke har mulighet til denne sesongen ihvertfall. Vi skal nok være glade om de havner et sted mellom 9-14 plass i år..Selv om vi har fått en mye bedre spilleGRUPPE og kjemper sammen som et lag, så må vi inse at de andre lagene i PL har forsterket lagene sine og det kommer til å bli et tøfft år for oss..
Men det er såklart lov til å være optimist og håpe på et mindre under 8)