Da er sesongen over for våres del, og bare play-off gjenstår av Coca-Cola Championship 09/10.
Det har vært en meget spesiell sesong, det synes hvertfall jeg.
Jeg håpet, og trodde, på en snarlig retur til Premier League, men at det skulle være så overbevisende, var jeg ikke fullt så sikker på.
Pre-season synes jeg var et rent helvete, og spillerflukten gjorde vondt, selv om de fleste som forsvant ikke la ned for stor innsats i nedrykk-sesongen.
Verste minnet fra pre-season er vel kampen mot Leyton Orient.
Men sesongen gikk, som kjent, kjempebra, og Chris Hughton og hans mannskap (spillere og trenere) skal ha honnør for alt denne sesongen.
Derfor kan vi se fremover med spenning. Vi er tilbake i det gode selskap, og det er der Newcastle United skal være!
Jeg ser lyst på fremtiden, hvor vi har ny draktleverandør, unge spillere på vei fremover som vi skal satse på, ny transferpolitikk, og spillerne har endelig vist den gleden ved å spille for Newcastle United som jeg forventer!
Kjøper vi de riktige spillerne, og riktige personlighetene, sommer, synes jeg vi har et sterkt nok lag til å overleve. Noe som bør være målet neste sesongen. Stammen bør beholdes, og ikke selge før bedre spillere har kommet inn.
Hvordan tror dere neste sesong blir?
Klarer vi oss?
Personlig tror jeg vi kan, hvis vi har flaks med skader og det drittet der, klare en 10. plass. Jeg blir, offisielt, fornøyd hvis vi holder plassen, men har egentlig tro på at vi bør unngå nedrykksstriden. Hvis neste sesong blir som den som har vært nå, er det en alle-kan-slå-alle-sesong.
Vi må fortsette hjemmestatistikken vår, og med 52000 geordier i ryggen, bør ikke spillerne tørre annet enn å gi absolutt alt!
Ikke minst er det fantastisk at vi kan oppleve kampene våre mye oftere på tv

Synd det er drøye 3mnd til sesongen starter, for jeg er så definitivt klar!!