20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Pre-season 2010/2011  (Lest 7471 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Pre-season 2010/2011
« på: 29. April 2010, 22:25 »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Pre-season 2010/2011
« Svar #1 på: 29. April 2010, 23:08 »
Gi meg Layton Orient !

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 14. Mai 2010, 16:20 »
Rangers 7. august. Det er det som er "storkampen" før sesongen denne gangen altså. Kunne kanskje tenkt meg kamper mot litt bedre motstandere enn som så, før vi skal i gang med Premier League-spill. Ellers vil jo nivået komme som et sjokk når vi tradisjonen tro åpner borte mot ManU.  Det er jo klassisk at nyopprykka lag møter ManU i en av de aller første serierundene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #3 på: 14. Mai 2010, 16:30 »
Sat 17.07.2010 Carlisle United (a)
Sat 24.07.2010 Norwich City (a)
Sat 07.08.2010 Rangers (a)

Slik ser det altså ut foreløpig. Vil tro at vi i hvert fall skal ha en hjemmekamp før sesongen starter, så vil tro det blir en mellom Norwich og Rangers-kampen, altså rundt den 31. juli. Håper på et skikkelig godt lag på St. James da.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 14. Mai 2010, 17:49 »
Håper vi får en treningskamp mot Plymouth også. Den storsinnede måten de tok i mot castlefansen og hvordan de håndtere kampen i etterkant fortjener all mulig honnør, spesielt med tanke på at Plymouth med tapet mot castle rykka ned i league 1. 
« Siste redigering: 14. Mai 2010, 20:45 av InspectorC »

Michael

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
    • nufc-denmark.com
« Svar #5 på: 14. Mai 2010, 20:22 »
Håper vi får en treningskamp mot Plymouth også. Den storsinnede måten de tok i mot castlefansen og hvordan de håndtere kampen i etterkant fortjener all mulig honnør, spesielt med tanke på at Plymouth med tapet mot castle rykka ned i league 2.

League 1 vel :)

Jeg regner stærkt med at tage op og se Rangers - Newcastle, toget tur/retur fra Stoke til Glasgow er 80£ :)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 14. Mai 2010, 20:46 »
Håper vi får en treningskamp mot Plymouth også. Den storsinnede måten de tok i mot castlefansen og hvordan de håndtere kampen i etterkant fortjener all mulig honnør, spesielt med tanke på at Plymouth med tapet mot castle rykka ned i league 2.

League 1 vel :)

Jeg regner stærkt med at tage op og se Rangers - Newcastle, toget tur/retur fra Stoke til Glasgow er 80£ :)

Hehe, selvsagt  :)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 14. Mai 2010, 22:21 »
Frister noe jævli å fly til Newcastle og ta toget med Newcastle-fansen videre til Glasgow!

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 15. Mai 2010, 15:24 »
Håpar dei kan ta seg ein turné i Norge  ;D  ;)

Jeg har prøvd og fått Newcastle til Trondheim for å møte Rosenborg. Var tom i dialog Erik Hoftun personlig, men det ble vanskelig siden Rosenborg hadde et stramt kampprogram når engelsk lag spilte pree season.
  Jeg hadde tenkt å arrangere et supportertreff i Trondheim med påfølgende Rosenborg kamp. Men jeg skal prøve igjen litt senere.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 15. Mai 2010, 21:59 »

Jeg har prøvd og fått Newcastle til Trondheim for å møte Rosenborg. Var tom i dialog Erik Hoftun personlig, men det ble vanskelig siden Rosenborg hadde et stramt kampprogram når engelsk lag spilte pree season.
  Jeg hadde tenkt å arrangere et supportertreff i Trondheim med påfølgende Rosenborg kamp. Men jeg skal prøve igjen litt senere.
Og dette har du holdt hemmelig for meg. Fy skam :P
Du får prøve å gå veien om Ciljan også. Hvis Ciljan maser nok på Hoftun kan det hende han gir etter :P
Forstår at Rosenborg har vanskeligheter i juli i år da, med e-cup kvalik og hele greia. Men sånn vil det veldig ofte være for Rosenborg, så den er tricky. Men fortsett å prøv. Plei kontakten med Hoftun, uten nødvendigvis å mase.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 22. Mai 2010, 15:20 »

Og dette har du holdt hemmelig for meg. Fy skam :P
Du får prøve å gå veien om Ciljan også. Hvis Ciljan maser nok på Hoftun kan det hende han gir etter :P
Forstår at Rosenborg har vanskeligheter i juli i år da, med e-cup kvalik og hele greia. Men sånn vil det veldig ofte være for Rosenborg, så den er tricky. Men fortsett å prøv. Plei kontakten med Hoftun, uten nødvendigvis å mase.

Tenkte jeg skulle overaske dere med en hyggelig beskjed da vet du.:) Noe hemmligheter må jeg få ha.:p

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 23. Mai 2010, 02:24 »
Det er jo klassisk at nyopprykka lag møter ManU i en av de aller første serierundene.

Dette trenger da ikke være noen minus *hostburnleyhost*
Toon till I die.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #12 på: 23. Mai 2010, 03:47 »
Vi serieåpnet borte mot Scum i 08/09 vi.
1-1 ble resultatet, og vi ledet kampen en liten stund (hele 2 minutter :P).

Så det å møte de tidlig ser jeg på som bra. Er nok verre med Chelsea, City eller Arsenal.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 23. Mai 2010, 11:20 »
Ser helst at vi får en Tromsø: Dvs at vi møter lett motstand i begynnelsen, som vi da helst vinner mot. Denne selvtilliten tar vi med oss videre når bedre motstand venter.  Men det blir jo fullstendig katastrofe om vi taper kampene mot de lette motstanderene da...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 23. Mai 2010, 18:39 »
Det er svært, svært sjelden at nyopprykka lag får en rolig start på sesongen. Chelsea og ManU møter nesten alltid nyopprykka lag tidlig i sesongen. Selv om det neppe er noen ulempe for de nyopprykka lagene. Men skal vi møte Chelsea eller ManU MÅ vi møte dem på hjemmebane.

Bortekampene mot disse lagene passer best rundt januar/februar. Et alternativ kan være Boxing Day. Vi taper bestandig på boxing day uansett.

Minuset er at da begynner disse lagene å bli ordentlig gode, og vi kan gå på en stygg smell. Men tror likevel ikke at det vil få veldig negative konsekvenser for sesongen som helhet. Det er fra slutten av mars og ut sesongen som er den mest kritiske fasen for vår del. Det var da nedrykket virkelig ble et faktum forrige sesong, ettersom vi ikke vant en eneste kamp mellom februar og mai.