20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Prøve-VM  (Lest 4266 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Prøve-VM
« på: 27. Juni 2005, 11:57 »
Disse synes jeg vi skal ta en titt på:

: Egentlig ingen realistiske

: Huth, Podosky?

: Trabelsi. Så ikke mange kamper med Tunisia jeg  :oops:

: Cahill, Emerton og Aloisi..

I gruppe fant jeg ingen i verken Brasil, Hellas eller Japan, men Mexico!
Han Borreti eller noe!

Altså:
Borreti, Emerton, Cahill, Alosi, Trabelsi, Huth og Podosky?

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Prøve-VM
« Svar #1 på: 27. Juni 2005, 12:20 »
Har sett litt på spillergruppene til lagene som er med i turneringen. Fant et par spennende navn som absolutt hadde vært noe for Newcastle.

Keeper: Timo Hildebrand(Stuttgart)

Forsvar: Andreas Hinkel(Stuttgart), Arne Friedrich(Hertha), Luisao(Benfica), Cininho(Sao Paulo), Gabriel Milito(Zaragoza), Hatem Trabelsi(Ajax), Carlos Salcido(Guadalajara)

Midtbane: Tim Borowski(Køln), Mario Santana(Palermo), Alberto Medina(Guadalajara)

Spisser: Javier Saviola(Barcelona), Mark Viduka(Middlesbrough), Jared Borgetti(Pachuca)
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Prøve-VM
« Svar #2 på: 27. Juni 2005, 12:21 »
Jeg synest Sorin imponerte stort igår, og han er en spiller jeg tror kunne passa i newcastle trøya. Santana er også en veldig spennende spiller,men ville neppe funka under souness siden han er ving desverre.  Og var en god del spillere på mexico som kunne vært noe, men det er jo en viss gambling på disse spillerne..
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Prøve-VM
« Svar #3 på: 27. Juni 2005, 12:34 »
Å fått Sorin til Newcastle hadde vært overlegen. Med hans fighterinstinkt hadde han passa komplett inn i PL. Der hadde vi hatt en finfin venstrekant :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Noreng

• Gjest
Prøve-VM
« Svar #4 på: 27. Juni 2005, 12:41 »
Å tro på Sorin er som å tro at Bush slipper ut Saddam for så å over gi USA til han!

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Prøve-VM
« Svar #5 på: 27. Juni 2005, 12:42 »
Sitat fra: "Noreng"
Å tro på Sorin er som å tro at Bush slipper ut Saddam for så å over gi USA til han!

for å være like saklig som deg, så er vi ikke i andeby nå.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Prøve-VM
« Svar #6 på: 27. Juni 2005, 12:42 »
Sitat fra: "Noreng"

Lov å drømme.
Dessuten, så usannsynlig er det ikke!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mr. Rasmussen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Prøve-VM
« Svar #7 på: 27. Juni 2005, 12:55 »
Anngående Hildenbrand. Jeg tror neppe han ville gått til Newcastle. Det er nok mange andre klubber før oss, selv om det hadde vært konge! Men vi har storbrittanias beste keeper, og forhåpenligsvis blir han mange år fremover.

Og visst Hildenbrand skulle vært aktuell så hadde det vel ikke blitt før om ei stund, og da er vel han allerede snappet opp eav ein annen klubb.

Elr...?
e's black, He's White, He's Uniteds Dynamite!
David Ginola

plebbster

• Gjest
Prøve-VM
« Svar #8 på: 27. Juni 2005, 13:00 »
En vi kan kjøpe nå og ta over for Shearer etter en stund er jo, som du nevnte over Lukas Podolski som scorer veldig mye mål.

djmattis

• Gjest
Prøve-VM
« Svar #9 på: 27. Juni 2005, 21:24 »
santana er sinnsykt flink

han hadde vært en ufattelig tilgang...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Prøve-VM
« Svar #10 på: 27. Juni 2005, 21:28 »
Hadde vært artig å sett Trabelsi i den sort,- og hvitstripete drakta. Liker ikke tyske, eller sør-amerikanske spillere. De kommer bare til å floppe.

Noreng

• Gjest
Prøve-VM
« Svar #11 på: 30. Juni 2005, 09:42 »
Gruppa A

Ingen spssiele jeg ser på som realistiske her altså. Kankje noen av innbytterne i Tevez, men han får vi sikkert ikke, så jeg tror ikke at noen fra Argentina vil komme til vårt United denne sesongen.

Her var det jo mange som små imponerte litt. Aloisi og Emerton

Brett Emerton
En intresant spiller som spiller både back og ving, altså siden, det Nufc mangler mest! Han spiller på Blackburn Rovers, der han er en nøkkelspiller. Han har spilt 40 kamper for Australia og scort 9 mål, så han er ikke noe målmaskin, men jeg synes vi skal satse på denne "Rovern"!
Han er ganske høy med sine 185 cm.

John Aloisi.

Ble nesten toppscorer og spilte bra i denne turneringen. Hodesterk og en godt skudd og ikke minst rask. En spiller som Newcastle er på jakt etter.
spiller i Atletico Osasuna så han er vel etter min menig nødt til å være en nøkkelspiller for dem, men Newcastle har nok penger til å skaffe denne mannen.

Brett Emerton.

John Aloisi.

Bare Trabelsi etter min menig.

Mannen som spiller i AAmsterdam har lenge vært linka mot Newcastle, og vi trenger jo en spiller som er back, noe vi mangler: Spiss, Sidespillere.
Trabelsi ville nok danket ut Carr og fått en ned til en resseve.

Hatem Trabelsi

Her er det veldig mange i: Podolski, Huth, Asamoah, Mertesaker og Scheider.

Podosky: http://newutd.com/forum/viewtopic.php?t=383

Fortsettelse følger

Emil

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Prøve-VM
« Svar #12 på: 30. Juni 2005, 11:11 »
Sitat fra: "Mushans"
Spisser: Javier Saviola(Barcelona)

Barcelona??? Er ikke han i Monaco da?
abio Cannavaro, Hala Madrid!

Emil

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Prøve-VM
« Svar #13 på: 30. Juni 2005, 11:13 »
Jeg tror Chelsea er klar for å selge Huth, etter det lille han har gjort denne sesongen så tror jeg de har tenkt til å la han gå....
abio Cannavaro, Hala Madrid!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Prøve-VM
« Svar #14 på: 30. Juni 2005, 13:24 »
Huth viste jo i Prøve-VM at han er en veldig begrenset spiller som har store tempo-problemer.. I alle fall når han spiller sammen med fyrtårnet Mertesacker. Ikke noe for Newcastle, vi må ha noen som er bedre enn de vi allerede har! Trenger en forsvarssjef ved siden av atletiske Boumsong!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "