20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: QPR - Newcastle United (02.mai 14:00)  (Lest 14707 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle United (02.mai 14:00)
« Svar #15 på: 28. April 2010, 23:40 »
Krul og Kadar kan gjerne starte for min del, og så kan Vuckic komme inn i andre omgang. Om dette er det Hughton velger å ta med, så er det heilt fint for meg. Selv om vi har mange unge spillere som gjør det godt på juniornivå, så kan det hende at dei tre nevnte er dei einaste som har nokke å gjør i CCC. Ka er vitsen med å bruke en gjeng unggutter som ikkje er gode nok? Gi heller Best en sjanse, som faktisk i mi bok fortsatt er ung/uferdig

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 28. April 2010, 23:49 »
Enig Seb. Må jo være unggutter som har en viss sjanse i CCC. Spillere som Donaldson og Tozer har etter sigende, hva jeg har lest da, ikke egentlig det som trengs tydeligvis. Da er det vel heller ikke vitsen i å la de spiller i CCC. Best håper jeg også spiller - jeg har ikke gitt han hundre prosent opp. Scora langt fler mål første halvdel av sesongen for et dårligere lag enn det Carroll gjorde for oss den halvdelen. Så helt ubrukelig kan han rett og slett ikke være.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 28. April 2010, 23:56 »
Jeg mener det er en selvfølge at Krul og Kadar skal spille i denne kampen. Det er fordi de er to unggutter som har vist seg gode nok for dette nivået, selv om de har spillere foran seg i Newcastle. Perfekt mulighet til å matche de på. Dessuten håper jeg Vuckic får ett innhopp, han virker å være et talent litt utenom det vanlige, akkurat slik som f.eks Tim Krul var når han var i den alderen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 30. April 2010, 00:19 »
Uinteressant kamp, putt så mange ung gutter på som mulig. Sheff Wed v Crystal Palace blir en spennende kamp derimot.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 30. April 2010, 00:21 »
Barry Ferguson som har landslagskampar for Nord Irland burde også være god nok til å få muligheten i denne kampen.

Edit: Meinte selfølgelig Shane Ferguson, Barry er vel uaktuell til denne :P
« Siste redigering: 30. April 2010, 00:22 av Øyvinden »

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 30. April 2010, 10:34 »
Enig Seb. Må jo være unggutter som har en viss sjanse i CCC. Spillere som Donaldson og Tozer har etter sigende, hva jeg har lest da, ikke egentlig det som trengs tydeligvis.

Hvor har du lest? Donaldson ble da nettopp tatt ut igjen til u19 troppen som skal spille i "UEFA European Under-19 Championship Elite round" nå i mai. Jeg tror det er mer det at han spiller for reservelaget, som vi sjeldent hører om. Det har gått mye i de mange nye talentene i u18 troppen i det siste. Husk også at Donaldson er 1991 modell. Meget ung, med andre ord.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #21 på: 30. April 2010, 20:24 »
Fantastisk :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 01. Mai 2010, 13:37 »
Håper virkelig at Vuckic får prøve seg....
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #23 på: 02. Mai 2010, 08:28 »
Håper og Vuckic kommer innpå!!
Newcastlesupporter siden 1992

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 02. Mai 2010, 12:55 »
Virker som det er litt usikkert om kampen vil bli spilt pga våt bane, skal være en ny baneinspeksjon fra dommeren klokken 13.00.
http://www.nufc.co.uk/articles/20100502/live-match-centre-qpr-v-nufc_2240137_2041220
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 02. Mai 2010, 13:03 »
Få kampen unnagjort! Hadde det vert en kamp som betydde nokke serlig for nokken av laga kunne eg gått med på å utsette, men når det ikkje den ikkje gjør det burde man tenke på fans som har reist milevis for å se kampen.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 02. Mai 2010, 13:08 »
Jeg regner med siden kampen er såpass tidlig at det vil gå ann å utsette den til senere hvis forholdene bedrer seg. Kampen har jo ikke noe å si for noen av lagene, så det å spille på resultat vil ikke bli noe problem.
Bobby Robson:

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 02. Mai 2010, 13:09 »
Kampen spilles...

NUFC: Tim Krul, Ryan Taylor, Fabricio Coloccini, Mike Williamson, Danny Simpson, Wayne Routledge, Alan Smith (c), Danny Guthrie, Joey Barton, Shola Ameobi, Leon Best
Subs: Steve Harper, Kevin Nolan, Peter Lovenkrands, Fabrice Pancrate, Andy Carroll, Ryan Donaldson, Haris Vuckic
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 02. Mai 2010, 13:10 »
Kampen går som planlagt!

NUFC: Tim Krul, Ryan Taylor, Fabricio Coloccini, Mike Williamson, Danny Simpson, Wayne Routledge, Alan Smith (c), Danny Guthrie, Joey Barton, Shola Ameobi, Leon Best
Subs: Steve Harper, Kevin Nolan, Peter Lovenkrands, Fabrice Pancrate, Andy Carroll, Ryan Donaldson, Haris Vuckic

Håper Best for inn noen scoringer nå, viktig for han!

Edit: Litt for seint ute  :P
Bobby Robson:

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 02. Mai 2010, 13:16 »
Skulle helst sett at verken Ameobi eller Pancrate var med til London, men det er nå så.
Veldig fornøyd med at Donaldson og Vuckic er på benken. Og om Best ikke scorer idag...nei da gir jeg opp.