20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Toon Army Norway 2010/11 - INFO KOMMER  (Lest 1780 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Toon Army Norway 2010/11 - INFO KOMMER
« på: 26. April 2010, 09:55 »
Fotballåret 2009/10 er snart over, en sesong som har vært en suksess på alle måter. I tillegg til at Newcastle rykket opp til PL,  er vi også godt fornøyde med debutsesongen til Toon Army Norway. Medlemmene ser ut til å være tilfredsstilte, og regnskapet (som jeg akkurat er ferdig med å lage) viser et greit overskudd som vi kan bruke til å utvikle tilbudet når det gjelder supportereffekter i den kommende medlemspakken og kanskje også en klubbshop som vi lenge har drømt om.

Vi er allerede i gang med planleggingen for neste sesong, og lover at tilbudet blir enda bedre denne gangen. Vi har nå vært i live i snart et år og har fått mange erfaringer på veien. De mange tilbakemeldingene fra brukerne her inne har vært til stor hjelp. Jeg har selv notert ned en liste over utallige ting som kan fikses på siden eller når det gjelder TAN, og skal prøve å få gjort noe med det i sommer før og etter VM.

Jeg tør ikke å love noe som helst siden vi bare er i utgangen av april, men slik det ser ut nå vil detaljene forhåpentligvis være klare i midten av juli. Det vil da være mulig å registrere seg, betale kontigenten og ta del i medlemsfordelene. Medlemspakkene vil bli sendt ut i begynnelsen av september. Dette på grunn av at vi skal prøve å få medlemskort med navn og nummer ferdigprintet på forsiden, noe vi ikke kunne gjøre i år siden at kortene ble produsert før TAN ble offentliggjort.

Info blir lagt ut her så snart jeg vet noe mer :)

Ikke nøl med å komme med spørsmål eller innspill!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Toon Army Norway 2010/11 - INFO KOMMER
« Svar #1 på: 26. April 2010, 10:29 »
Gleder meg til å se hva som skjer neste sesong 8)

Synes dere gjør en kjempejobb! Stå på ;)

slzh

• Flaskebærer
  • *
  • Karmøy
    • Vis profil
Sv: Toon Army Norway 2010/11 - INFO KOMMER
« Svar #2 på: 06. Mai 2010, 11:26 »
veldig ... veldig... VELDIG bra ! :) Dette liker jeg ! Premier League sesongen skal bli en jeg sent vil  glemme :)
Winners are not those who never fail, but those who never quit