20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Ipswich Town(24.april 16:00)  (Lest 32533 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Ipswich Town(24.april 16:00)
« Svar #15 på: 22. April 2010, 23:40 »
Ranger går sannsynligvis glipp av resten av sesongen...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 22. April 2010, 23:56 »
Ser helst at Saylor blir brukt med måte, til han er 300% frisk. Er avhengig av han i PL!!  Han er tross alt vår fremtidige kaptein!

Håper unggutta får en sjangs i slutten av sesongen, selv om CH ikke ofrer hjemmestatistikken. En frisk og rask Ranger hadde vært det beste, sammens med Kadar, Krul og kanskje Lua i kjempeform! :-)

Lykke til gutta! 4-0. Peace out!

Nile Ranger er som nevnt over ute resten av sesongen. Lua Lua er for øyblikket på lån i Brighton.

Men er enig med deg i at Kadar og Krul bør spille. Ser også gjerne at spillere som Newton, Vuckic, Inman og/eller Airey får noen minutter.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #17 på: 23. April 2010, 01:21 »
Blir nok toppet lag ut sesongen. Kanskje, bare kanskje, Krul får starte.
Kadar får nok spille hvis skadesituasjonen tilsier det, men bare da.

Lua Lua er ikke lenger i Brighton, men er skadet. Dessuten forsvinner han nok til sommeren, så da synes jeg nok heller at Raylor er et bedre alternativ.
Vuckic har akkurat kommet tilbake fra en alvorlig skade, vært ute siden oktober, så han bør matches forsiktig. Akkurat spilt litt av FA Youth Cup, og en hel reservelagskamp.
Tror vi ser et toppet lag de to siste kampene, men samtidig håper jeg at ungutta får være med på benken hvertfall. At de prioriteres foran Pancrate, Hall (hvis han drar tilbake), og de som ikke har en fremtid i klubben.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #18 på: 23. April 2010, 09:15 »
Vi er vel også forpliktet med å stille med vårt antatt beste lag? Gjelder vel samme reglene her som i PL. Tror neppe vi får se så veldig store utskiftninger, men hadde selvfølgelig vært moro hvis f.eks. Vuckic får et par minutter bare for motivasjonens skyld.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 23. April 2010, 11:38 »
Nesten så Butt fortjener å spille litt her syns jeg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 23. April 2010, 15:19 »
Blir nok toppet lag ut sesongen. Kanskje, bare kanskje, Krul får starte.
Kadar får nok spille hvis skadesituasjonen tilsier det, men bare da.

Lua Lua er ikke lenger i Brighton, men er skadet. Dessuten forsvinner han nok til sommeren, så da synes jeg nok heller at Raylor er et bedre alternativ.
Vuckic har akkurat kommet tilbake fra en alvorlig skade, vært ute siden oktober, så han bør matches forsiktig. Akkurat spilt litt av FA Youth Cup, og en hel reservelagskamp.
Tror vi ser et toppet lag de to siste kampene, men samtidig håper jeg at ungutta får være med på benken hvertfall. At de prioriteres foran Pancrate, Hall (hvis han drar tilbake), og de som ikke har en fremtid i klubben.

Vuckic har akkurat kommet tilbake, ja, men han viser umiddelbart klasse. At han holder 90 minutter og scorer 2 mål viser bare at han er fit for fight igjen. Det er ingen grunn til at Vuckic ikke skal få noen minutter førstelagsfotball. Han har også gitt utrykk for at dette er noe han virkelig ønsker. Som du sier, man bør i hvertfall ha noen av ungdommene på benken.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 23. April 2010, 15:21 »
Vi er vel også forpliktet med å stille med vårt antatt beste lag? Gjelder vel samme reglene her som i PL. Tror neppe vi får se så veldig store utskiftninger, men hadde selvfølgelig vært moro hvis f.eks. Vuckic får et par minutter bare for motivasjonens skyld.

Vi har selvfølgelig lov å spille med talentene om vi ønsker det. Det er ekstremtilfeller som Wolves som skiftet hele laget den regelen er myntet på.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 24. April 2010, 00:13 »
Nesten så Butt fortjener å spille litt her syns jeg!
Ikke bare nesten. Som jeg har sagt i en annen tråd, så bør Butt starte kampen, spille omtrentlig 65-70 minutter og bli erstattet med en mann for fremtiden, altså en unggutt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 24. April 2010, 13:23 »
Nokon som har stream til ssn? Skulle hatt den klar når det bikka 90 min. Er vel einaste plassen man får sjå scene live?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 24. April 2010, 15:14 »
Vi stiller med vårt beste lag;

NUFC: Steve Harper, Danny Simpson, Fabricio Coloccini, Mike Williamson, Jose Enrique, Wayne Routledge, Danny Guthrie, Kevin Nolan (c), Jonas Gutierrez, Andy Carroll, Peter Lovenkrands
Subs: Tim Krul, Joey Barton, Ryan Taylor, Alan Smith, Leon Best, Nicky Butt, Shola Ameobi

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 24. April 2010, 15:18 »
Bra, denne skal ikke tapes. Vi spiller for å være det eneste laget som ikke taper på hjemmebane denne sesongen i Englands 4 øverste divisjoner, og så er det R. Keane vi møter.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #26 på: 24. April 2010, 15:33 »
Da var Brown Ale kjøpt inn og jeg er klar for kamp! Kan noen poste radiolinken, likesinnede godtfolk? :)

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #27 på: 24. April 2010, 15:35 »
Da var Brown Ale kjøpt inn og jeg er klar for kamp! Kan noen poste radiolinken, likesinnede godtfolk? :)

Har selv kjøpt inn Brown Ale  ;D

http://www.nufcradio.tk/

eller

http://www.justin.tv/billybudstv#r=oJ7CIrs~

passord: nomackems
« Siste redigering: 24. April 2010, 15:42 av GMC »

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 24. April 2010, 15:49 »
Laget er jo perfekt.

Synes likevel vi kunne hatt minst en ungdom til på benken.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 24. April 2010, 15:53 »
Klager ikke over laget vaffal! Helt rett at de som har avgjort serien skal få spille fra start.