20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny manager neste sesong?  (Lest 4356 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TheBandit

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Ny manager neste sesong?
« på: 14. April 2010, 23:24 »
Heihei

som dere sikkert ser så er jeg ny her..  ;D

Uansett, er det noen andre enn meg som frykter at CH ikke klarer jobben neste sesong? Personlig vil jeg ha en ny manager, helst en som ikke er britisk (unntak er Shearer).. Kunne ha tenkt å ha Frank Rijkaard til å styre skuta

Føler de britiske managerene jakter på spillere fra lavere nivå i UK..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ny manager neste sesong?
« Svar #1 på: 14. April 2010, 23:27 »
Hvorfor vil du ha inn Shearer i steden for Hughton som har gjort en sinnsykt god jobb med laget denne sesongen?

TheBandit

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2 på: 14. April 2010, 23:37 »
Jeg føler Shearer aldri fikk tid til å vise hva han kan. CH har jo tidligere hatt ansvaret og ikke gjort de store underverker. Skal ærlig innrømme han ikke fikk mye tid heller, og klart han har ting på gang nå. Men det er bare en magefølelse.. Skal ikke klage over at han fortsetter, men jeg forventer bra shopping i sommer (det er der jeg frykter CH ikke gjør), bruke litt cash og tid på finne de riktige spillerne.. Vi har jo tendens til å kjøpe søppel

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 14. April 2010, 23:38 »
Kjøpene i januar var jo så og si perfekte alle sammen (utenom Best selvfølgelig! :))...Så den blir vel litt tynn?
« Siste redigering: 14. April 2010, 23:40 av Daniel »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 14. April 2010, 23:41 »
Skal vere enig i at eg ikkje tror at CH sitter lenger enn ut kontrakta si. Men då vil eg i alle fall ikkje ha Rijkaard! Spør du meg levde han kun på spillerne i Barca, men klarte ikke å oppnå det alt for store heller då. Per dags dato er det egentlig ingen managere eg ser for meg skal ha nokke større sjanse å gjøre det bra, enn det Hughton har. Han fortjener også sjansen spør du meg. På lengre sikt er Shearer dømt til å bli ansatt en eller annen gang.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 14. April 2010, 23:44 »
Jeg er enig i at Shearer ikke fikk tilstrekkelig tid til å vise hva han kan, og jeg er selv åpen for han. Men jeg ser ikke helt hva som er det store problemet med britiske managere. En av verdens aller beste managere er skotsk.

Hva angår Chris Hughton så er det han har gjort denne sesongen såpass bra, at jeg tror han kan få det til sånn noenlunde også neste sesong. Jeg skulle selvfølgelig gjerne sett at vi erstattet han med en ordentlig klassemanager, eller at Alan Shearer kom inn og viste seg som nettopp dette. Men Shearer har ikke gjort seg mer fortjent til jobben enn Hughton. Og de mest sannsynlige alternativene er høyst middelmådige engelske trenere som har vært uten jobb en god stund.

Da synes jeg faktisk Hughton er en vel så god løsning.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 14. April 2010, 23:45 »
Skulle vi hatt inn en ny manager evt. ville jeg ønsket meg Mark Hughes.

TheBandit

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #7 på: 14. April 2010, 23:59 »
Det CH har gjort med laget denne sesongen er over all forventning, og han fortjener en mulighet til å vise hva han kan mer enn alle andre!

Spillerkjøp i sommer vil ha en stor betydning for laget, det må skje utskiftninger. Jeg gir ikke CH pepper for spiller kjøp enda, men det har nesten blitt kultur i Newcastle å investere i dårlige spillere eller kjøpe rester fra andre storlag, klart noen få av dem er nyttige, men vi må ha større område å lete på. Savner spiller typer som Solano, Laurent Robert, Ginola osv.. Det gjenstår å se hvordan de nye spillerne håndterer PL

Newcastle har nesten alltid hatt britiske managere, og det er kun Sir Robson og Keegan jeg er fornøyd med. Unike ledere med stor inflytelse og øye for nye spillere!

Det blir så synd å gi CH fyken etter det han har gjort så langt i år hvis han mislykkes i PL

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 15. April 2010, 10:11 »
Det vi trenger på managerfronten er kontiniuitet. CH bør fortsette neste sesong også. Neste sesong er førsteprioriteten at vi holder oss oppe. Så lenge vi gjør det er jeg fornøyd med laget og manageren. Og skal vi ansatte en manager i fremtiden så bør det ikke være Shearer, han trenger erfaring først. Hvis CH ikke slår til bør få inn en yngre manager, med ambisjoner og potensiale. Dvs en som har gjort det bra med en klubb i Wanker f.eks. Forhåpentligvis vil vi da ha en manager i mange mange sesonger fremover.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #9 på: 15. April 2010, 21:29 »
Helt enig med InspectorC.

tror det CH har startet på nå, blant annet fått opp lagmoral noe ENORMT, samt handlet billig og klokt gjør at Ashley vil beholde han ut kontraktstiden. Tror CH har det som trengs for å få etablert oss i PL igjen. Derfor trenger vi kontinuiteten han vil innebære. La han etablere oss i PL før vi henter en manager som kan ta oss ytterligere opp på tabellen. Dog er jeg redd dette er noe som vil ta for lang tid sett med øynene til den gjengse Geordie, ergo er jeg redd det blir store krav om store signeringer. Dette igjen vil kunne gi oss flere Luque- er og Owen- er - dvs spillere som kommer pga lønna.

Nei la CH få sjansen til å bevise hva han er god for. Bare det å ha en veldig god lagmoral vil gjøre at vi vil stå sterkt i kampen om å overleve den første sesongen tilbake i PL. Jeg tror ikke det blir særlig mer enn rundt £20M tilgjengelig for CH i sommer til nye spillere. Ergo må han handle klokt for å få mest mulig for pengene.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 15. April 2010, 22:04 »
Er ikke veldig sjokkert over at denne tråden allerede er kommet... Jeg hadde håpet på at den ikke skulle komme før om veldig veldig lenge, kanksje aldri:P men det er vell å håpe på for mye. Kontinuitet er vell ordet. Når du ser hva en "dårlig" manager som Mons Ivar Mjelde klarte over tid så tror jeg Hughton kan skape enormt gode resultater med Newcastle hvis han får 5-6 år.
Han kom, ble mett og dett var dett....

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 15. April 2010, 22:30 »
Dette er avgjort, tråd kan stenges!  ;D

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #12 på: 15. April 2010, 22:58 »
Det er viktig at den som skal komme inn å styre skutta får god tid på seg til å sette inn en formasjon og et nytt lag, men jeg frykter litt at hvis Hughton gjør det dårlig så kommer det inn en løsning ala kinnear. Jeg tipper vi kommer til å havne mellom 10 og 15 plass på tabellen til neste år, så får vi jobbe oss oppover derfra.

Håper også at vi kan gjøre noen kloke kjøp til sommern, viktig at denne spilleren kan gå inn å styrke laget og bidra med god moral. Ser helst for meg at vi kjøper engelske spillere. Midtbanen er forsåvidt grei, men vi trenger en goalgetter som kan putte et par mål for oss til neste år!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 15. April 2010, 23:25 »
Det også ikkje bare det at CH har gjort en god jobb resultatmessig, som taler for at han skal bli. Ser for meg en helvettes oppstandelse i spillergruppa om Ashley plutselig skulle kasta han på dør. Jamfør Hughes --> Manicini

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 16. April 2010, 14:14 »
Vår godeste Lee Clark gjør det forresten meget bra med Huddersfield.  Har sett en kamp og ut i fra den må jeg si de spiller vanvittig flott fotball. I god gammel Castlestil så scorer de bøttevis og slipper inn tilsvarende. Håper definitivt at han rykker opp og at laget fortsetter trenden i Wanker. Da har vi manageren vår klar hvis CH flopper fullstendig  :)