20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mexico  (Lest 5535 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mr. Rasmussen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Mexico
« Svar #15 på: 27. Juni 2005, 12:49 »
Zinha spilte vel kant mot Argentina?
Han er 29 år.....jeg synes disse mexikanske spillerne var sinnsykt gode!
men har egentligt lite tro på at de skal lykkes i PL, selv om jeg skulle ønske d. Tror de vil falle gjennom, og bli flopper. hehe...
e's black, He's White, He's Uniteds Dynamite!
David Ginola

Mr. Rasmussen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Mexico
« Svar #16 på: 27. Juni 2005, 12:56 »
hehe...ja. Men C.Ronaldo er ein av verdens beste kant spillere, og Zinha og co er vel muligens ikke i den klassen.
David Ginola

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Mexico
« Svar #17 på: 27. Juni 2005, 13:00 »
C. Ronaldo er vel ikke helt i verdensklasse han heller da.. Hjelper fint lite å hoppe over ballen en to-tre ganger uten å kunne få noe som helst ut av spillet sitt. Han har blitt bedre på dette nå, men det er endå mye som skal til for at han skal bli stabil nok til å kalles i verdensklasse.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Mr. Rasmussen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Mexico
« Svar #18 på: 27. Juni 2005, 13:19 »
jassså....hmm
David Ginola

plebbster

• Gjest
Mexico
« Svar #19 på: 27. Juni 2005, 16:01 »
Jeg er mer enig med Rasmussen her. C. Ronaldo er bedre enn alle vinger vi har hatt i klubben her, det er bare å innrømme.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Mexico
« Svar #20 på: 27. Juni 2005, 16:43 »
Nå har ikke jeg sett alle vingene vi har hatt i klubben, så den vil jeg ikke si noe konkret om.

C. Ronaldo bedre enn Ginola? Har nok potensialet til å bli en verdensklasse spiller, men per dags dato er han nok blant de 20 beste i verden.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Mr. Rasmussen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Mexico
« Svar #21 på: 27. Juni 2005, 19:49 »
Nå sklir du litt utav diskusjonen her. C.Ronaldo er i høy klasse, det kan du ikke argumentere mot. Han har vist sitt potensial, som kan bli enda bedre, mange ganger. I fx VM, CL og PL......blabla...nok om han.

De mexikanske spillerne har vist at de er gode, men jeg tror ikke at de vil bli noe store spillere for Newcastle. Det er mange spillere å hente fra andre steder, men for all del....om vi skulle kjøpt en mexikaner eller noe tar jeg hjertelig i mot å la han få bevise det motsatte 8)
David Ginola

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Mexico
« Svar #22 på: 27. Juni 2005, 19:51 »
Høy klasse, ja.. Men er han blant de 4-5 beste i verden?

Mr. Rasmussen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Mexico
« Svar #23 på: 27. Juni 2005, 19:54 »
Har aldri, eller kommer aldri til å si om han er blant de 3 beste, 5 beste eller 100 beste i verden. Bare at han er en veldig god spiller!

Nok om han...tilbake til tema...
David Ginola

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Mexico
« Svar #24 på: 27. Juni 2005, 21:22 »
Orker ikke tanken på Christiano Ronaldo i Newcastle. Da kunne vi vel heller prøvd oss på Vieira eller Gerrard?

molala

• Supersub
    • Vis profil
Mexico
« Svar #25 på: 17. Aug. 2005, 21:36 »
Helder var vel en klassestopper! Han spilte jo meget bra i den sesongen han spilte hos oss. Cordone hadde jeg glemt. Artig spiller=)

Cordone ble vel nylig tatt for dopingbruk, type gitt;) likte hestehalen hans da men, den skal han ha!:D
ancs and Scousers, go to H***!!