20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mexico  (Lest 5553 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Mexico
« på: 26. Juni 2005, 18:33 »
Her er det mye kvalitet å hente, men Souness liker vel å bruke mye penger på overprisede spillere fra engleske klubber!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Mexio
« Svar #1 på: 26. Juni 2005, 19:04 »
Sitat fra: "Mushans"
Her er det mye kvalitet å hente, men Souness liker vel å bruke mye penger på overprisede spillere fra engleske klubber!

Akkurat som Emre og Boumsong.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Mexico
« Svar #2 på: 26. Juni 2005, 20:07 »
Boumsong kom vel fra Rangers.. Altså har Souness kjøpt Babayaro, Faye, Boumsong og Parker fra britiske klubber.

Vi kunnet fått 4 som holder samme niåvet for langt under halve prisen med å kjøpe fra utlandet. Som f. eks Mexio.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Mexico
« Svar #3 på: 26. Juni 2005, 20:14 »
Boumsong kom vel fra Rangers.. Altså har Souness kjøpt Babayaro, Faye, Boumsong og Parker fra britiske klubber.

Vi kunnet fått 4 som holder samme niåvet for langt under halve prisen med å kjøpe fra utlandet. Som f. eks Mexio.

Tipper at mange av de som spiller godt for Mexico idag ikke hadde passet inn i PL. Veron var stjerne for Argentina men floppet i PL. Forlan er en annen spiller. Ellers så har ikke akkurat NUFC vært heldige med sine sør amerikanske kjøp borsett fra Solano og Tino.

Sikkert flere som husker landslagspilleren BAssedas.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Mexico
« Svar #4 på: 26. Juni 2005, 21:16 »
Bassedass var jo blant de aller største i Argentina da han kom til vårs.
Ellers kan jo Gavilan, Cordone, Acuna, Marcelino, Viana og Helder nevnes.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

plebbster

• Gjest
Mexico
« Svar #5 på: 26. Juni 2005, 21:24 »
.

Rangers er vel en britisk klubb?  :roll:  :?

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Mexico
« Svar #6 på: 26. Juni 2005, 21:28 »
Det er jo det han skriver. Boumsong kom fra Rangers. som er en skotsk og britisk klubb. Jeg må si jeg ble meget imponert over flere mexicanske spillere i dag. Tror Mr.Bredeli sa at alle spillerne bortsett fra Marquez + en annen i Mexicos CC-stall spilte i hjemlig. Kanskje det var derfor Guadalajara (correct me if I'm wrong) grisebanket det argentinske topplaget Boca Juniors 4-0 i CL for litt siden...
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Mexico
« Svar #7 på: 26. Juni 2005, 21:28 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Bassedass var jo blant de aller største i Argentina da han kom til vårs.
Ellers kan jo Gavilan, Cordone, Acuna, Marcelino, Viana og Helder nevnes.

Helder var vel en klassestopper! Han spilte jo meget bra i den sesongen han spilte hos oss. Cordone hadde jeg glemt. Artig spiller=)

Sitat
Rangers er vel en britisk klubb?   :roll:  :?

Stemmer

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Mexico
« Svar #8 på: 26. Juni 2005, 21:29 »
Alle uten Marques spiller i den hjemmelige serien ja.. Hadde garantert kunne funnet kvalitet til en billig penge i Mexio!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Mexico
« Svar #9 på: 26. Juni 2005, 21:58 »
Alle uten Marques spiller i den hjemmelige serien ja.. Hadde garantert kunne funnet kvalitet til en billig penge i Mexio!

Hvem imponerte deg i dagens kamp? Det var utvilsomt mange gode.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Mexico
« Svar #10 på: 26. Juni 2005, 23:08 »
Å hente fram talenter fra f eks Mexico ville vært spennende. Det er alltid morsomt med ukjente talenter som vokser fram. Send noen speidere til Mexico!
Toon, Toon,
Black and white army

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Mexico
« Svar #11 på: 27. Juni 2005, 10:33 »
bassedass er vel ikke riktig å nevne? han ble jo skada i starten av oppholde her, og sleit med skade nesten hele tiden.

Vi hadde jo acuna, solano, tino, og helder som noen av de som har lyktes her. visst vi hadde regna i prosent, så har det nok vært flere britiske flopper i denne klubben en søramerikanere, skal vi slutte å kjøpe britiske spillere av den grunn?

Mexico har fått et kvalitetslag, og er sikkert en del spillere der som kunne gjort det bra for oss. Men kunne heller tenkt meg Sorin(argentina) som spiller til daglig for villareal, tror han kunne gjort en god jobb på midtbanen vår.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Mexico
« Svar #12 på: 27. Juni 2005, 12:01 »
Helder er fra Portugal bra for å nevne det, men det liten tvil om at Mexico har fått frem et kjempelag. Begge begge er glimrende og Medina er vel den som "imponert" meg mest, dog er det på grunn av spillestil.

Den store spissen kunne kanskje passet aller best inn. God på hode, bevegelig og gode basis ferdigheter. Skulle vi solgt Given, så hadde nok keeeren også vært et godt alternativ..

Noreng

• Gjest
Mexico
« Svar #13 på: 27. Juni 2005, 12:11 »
Veldig enig, men savner Borrgetti(?) der...

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Mexico
« Svar #14 på: 27. Juni 2005, 12:25 »
Jared Borgetti ja.. En spillertype som hadde passet fint inn i PL.

Hildebrand er nok en keeper som kommer til å bli en av verdens beste, men så spørs det om Newcastle kan lokke til seg sånne storspillere fra utlandet.