20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvilken plassering får klubben i neste års Premier League? ...Med de spillerne/ trenerne vi har pr. idag

Topp 4
1 (2.7%)
13-16
18 (48.6%)
5-8
1 (2.7%)
Blant de siste 4
7 (18.9%)
9-12
10 (27%)

Stemmer totalt: 34

Avstemning er avsluttet: 21. April 2010, 20:30

Skrevet av Emne: Hvilken plassering får klubben i neste års Premier League?  (Lest 5411 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

peterpan

• Flaskebærer
  • *
  • hjemmelaget genser
    • Vis profil
blir nok tøft å overleve PL med dagens stall og heller ikke penger til forsterkninger vil nok bli gitt av Fat Mike.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sjønner ikkje koffor folk er redd for nedrykk. Eneste grunnen til at vi kan rykke ned, er at sirkusnufc starter opp igjen... Om man sammenligner oss med mange av bunn 10 laga, så kommer vi godt ut. PL-spillere over heile linja...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Er ikke så sikker på det, dessverre.
Vi har ikke et Premier League-lag per dags dato.

Vi har enkeltspillere som kan gjøre en god jobb i Premier League, og som ville forsterket dagens bunnlag i PL, men i det store og hele mener jeg vi har omtrent samme lag som lagene som har vært i bunnstriden i PL denne sesongen. Med andre ord, vi har et lag som med litt hell er i stand til å overleve, men vi vil ikke kunne gjøre det noe særlig bedre. Vi trenger VESENTLIGE forsterkninger på enkelte plasser for å ha et mål om å unngå bunnstrid. Med det laget vi har i dag, er nedrykk så definitivt en mulighet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Syns det er teit med eit slikt hypotetisk spørsmål om ein evt. sluttplassering med dagens trenere og spillere da vi ALDRI kan få svar på dette etter eit overgangsvindu. Omformuler heller spørsmålet til korleis me trur da enkelt å greit går neste sesong... Slik har vertfall eg valgt å svare på det, siden det er den ENESTE måten eg kan forholde meg til resultatet neste sesong... Eg er litt vanskelig no veit eg, men tippa 13-16, håper på bedre  ;)
Venter i spenning...

slzh

• Flaskebærer
  • *
  • Karmøy
    • Vis profil
Med spillerene vi har akkuratt i tids rommet nå, så skal jeg tippe på en rundt 12-16 plass. Har litt og si på hva som skjer i transfer vinduet.... kanskje vi gjør noen kupp og gutta står på likt som i år, håper ihvertfall at året som har gått har gitt både ledelsen og gutta en liten støkk. Og at vi fra nå av holder oss der vi hører hjemme.
Winners are not those who never fail, but those who never quit

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tror vi hadde klart oss med de spillerne vi har nå. Troppen er god nok til å slå de 5 dårligste i PL neste år absolutt. Ihvertfall etter min mening. Noe mer enn 14-15 plass hadde nok ikke hvert innen rekkevidde. Men tror som sagt vi neppe hadde rykket ned.
Toon till I die.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Tipper rundt en 14 plass på det beste