20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvilken plassering får klubben i neste års Premier League? ...Med de spillerne/ trenerne vi har pr. idag

Topp 4
1 (2.7%)
13-16
18 (48.6%)
5-8
1 (2.7%)
Blant de siste 4
7 (18.9%)
9-12
10 (27%)

Stemmer totalt: 34

Avstemning er avsluttet: 21. April 2010, 20:30

Skrevet av Emne: Hvilken plassering får klubben i neste års Premier League?  (Lest 5446 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
Hvilken plassering får klubben i neste års Premier League? ...Med de spillerne/ trenerne vi har pr. idag
Ja heia gutta!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Hvilken plassering får klubben i neste års Premier League?
« Svar #1 på: 07. April 2010, 20:37 »
Men de som er nå? Hadde vært strålende fornøyd med en 13-16 plass.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 07. April 2010, 20:53 »
Med det laget vi har nå, ser jeg på en 13.-16. plass som nærmest urealistisk, men helt fantastisk. Mitt eneste mål for neste sesong er å beholde plassen. Uansett hvilke spillere som går inn og ut. Jeg vil være fornøyd så lenge vi beholder plassen. Veldig godt fornøyd.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 07. April 2010, 22:04 »
Stemte 9-12.plass!

Stemte det samme. Men jeg vilo vente litt å se hva vi får inn. Får vi spillere som kan forsterke oss bedre defensivt, og som tilfører litt mer offensiv kraft kan alt skje. Men jeg tror det er litt for tidlig og håpe på Europaspill enda. Men klarer Hughton det, tror jeg han blir en helgen i klubben

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 07. April 2010, 22:09 »
Jeg tror vi rykker ned, dessverre. Vi har vært heldige med altfor mange kamper, tross dårlig spill, men dette vil nok ikke skje i PL. 18 plass tipper jeg, men håper på bedre selvfølgelig. Gjelder å ikke ha altfor store forventninger, og heller bli positivt overrasket. Jeg trodde f.eks ikke at vi kom til å rykke opp denne sesongen, men det gjorde vi.

Får vi ny eier, som er villig til å hjelpe, tror jeg på litt bedre. Men sånn som ting er pr. idag er det ikke bra nok.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 07. April 2010, 22:11 »
Jeg tror vi rykker ned, dessverre. Vi har vært heldige med altfor mange kamper, tross dårlig spill, men dette vil nok ikke skje i PL. 18 plass tipper jeg, men håper på bedre selvfølgelig. Gjelder å ikke ha altfor store forventninger, og heller bli positivt overrasket. Jeg trodde f.eks ikke at vi kom til å rykke opp denne sesongen, men det gjorde vi.

Får vi ny eier, som er villig til å hjelpe, tror jeg på litt bedre. Men sånn som ting er pr. idag er det ikke bra nok.

Tror absolutt ikke at vi kommer til å rykke ned, men at det kan bli en kamp om å beholde plassen kan fort skje

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 07. April 2010, 23:27 »
Jeg syns det er fåfengt å tippe noe slikt før sommervinduet overhodet nærmer seg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 08. April 2010, 00:06 »
Jeg syns det er fåfengt å tippe noe slikt før sommervinduet overhodet nærmer seg!

Helt enig, er bare tull å tippe sluttplassering i neste sesong før årets sesong er over.
Overganger i sommer vil ha mye og si, dermed vil ikke tipping av sluttplassering med dagens stall være realistisk.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 08. April 2010, 09:34 »
Med det laget vi har nå, ser jeg på en 13.-16. plass som nærmest urealistisk, men helt fantastisk. Mitt eneste mål for neste sesong er å beholde plassen. Uansett hvilke spillere som går inn og ut. Jeg vil være fornøyd så lenge vi beholder plassen. Veldig godt fornøyd.

Einig. Og det er eit realistisk mål.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 08. April 2010, 19:19 »
Vinner vi Championship, så må vi kunne regne oss bedre enn de 2 andre lagene som rykker opp med oss. Og det skal ikke MYE til for å gjøre det bedre enn Hull, Wigan, Bolton og disse som såvidt greier seg i årets PL. Med tanke på stabiliteten, samholdet og roen i laget + Hughton som får enda en sesong på seg, og han ser ut til å få ut det beste av spillerne våre, så tror jeg vi kan få en fin plassering, midt på tabellen 8)
Ja heia gutta!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 08. April 2010, 19:23 »
Da burde jo Wolves regna seg som bedre enn Birmingham denne sesongen? ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 08. April 2010, 21:46 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 08. April 2010, 21:47 »
Åja! Var det der i starten også da? :P
Isåfall beklager jeg, og tipper bunn 4 :P

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 08. April 2010, 22:34 »
Åja! Var det der i starten også da? :P
Isåfall beklager jeg, og tipper bunn 4 :P
Hehe :P
Bedre å bli positivt overrasket enn å ha for høye forventninger.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 09. April 2010, 02:03 »
Ja, riktig! Med dagens stall skal vi ihvertfall ha mye flaks med skader!