20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Blackpool (10.april 16:00)  (Lest 22232 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Blackpool (10.april 16:00)
« Svar #15 på: 07. April 2010, 23:35 »
Barton har aldri vært noen drittsekk - han er bare periodevis psykopat :P
Men fra spøk til revolver. La spesielt merke til hvor bra Nolan og Guthrie klarte å fordele rollene seg i mellom mot Sheff Utd. Guthrie lå ofte dypere enn Nolan og fordelte baller derifra, mens Nolan da i større grad fikk muligheten til å ta løpa inn i boksen.
Mot et lag som Blackpool bør det absolutt gå fint at Barton stepper inn for Nolan. Barton er også en box-to-box-spiller, dog mindre målkåt - men desto mer slepen teknikk og pasningsfot. Det er jo klart at dersom han skulle komme seg i form har vi vår beste sentrale midtbanespiller nettopp i han.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 08. April 2010, 00:18 »
Barton er også en god målscorer, han er veldig flink til å ta gode løp og komme seg til avslutninger, akkurat slik som Nolan, selv om han nok er mer klinisk i avslutningene. Barton har muligens en enda bedre fot og er mer målfarlig utenfor 16 meteren. Av Nolan og Barton er jeg ikke i tvil om at det er Barton som har best forutsetninger for å lykkes i PL, men det gjelder å komme tilbake i fysisk form og holde seg skadefri.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 08. April 2010, 00:22 »
Joda - absolutt! Men Nolan er en bedre målgjører - og har vel uten at jeg har statistikkene fremfor meg et klart bedre målsnitt i PL?
Men utover det - så er Joey Barton klart bedre i mine øyne på alle plan. Kjappere, bedre teknikk, bedre skudd - og pasningsfot.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #18 på: 08. April 2010, 15:56 »
Må få opprettet tippe konkurransen. Skal vekk i helgen ???
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #19 på: 09. April 2010, 11:44 »
Tror jeg kommer til å bli veldig frustrert nå i de siste kampene i Championship! Jeg vil som de fleste her inne at fremtiden skal få spille mest mulig, gjerne laget til VepsoO. Men jeg føler meg ganske sikker på at det ikke kommer til å skje, noe som er synd. Slik jeg ser det er det ingen grunn til å kjøre det samme laget som har spilt de fleste kampene allerede.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 09. April 2010, 11:55 »
Joda - absolutt! Men Nolan er en bedre målgjører - og har vel uten at jeg har statistikkene fremfor meg et klart bedre målsnitt i PL?
Men utover det - så er Joey Barton klart bedre i mine øyne på alle plan. Kjappere, bedre teknikk, bedre skudd - og pasningsfot.

Barton er jo treig som ei snegle, vil nesten tru han er på linje med Butt der. Nolan er ikkje så treig som alle skal ha det til, har faktisk brukbar fart, han er også en langt bedre avsluttar enn Barton, kor mange mål har egentlig Barton for Newcastle om en ser vekk frå straffer? Barton er meir pasningssikker og har bedre ballkontroll enn Nolan.

Barton er nok den som har størst potensiale av dei to, men han skal være i stand til å starte minst 30 kampar i året og det skjer ikkje. I tillegg vil eg tru han ikkje blir bedre av desse skadeproblema, så av dei to er det heilt klart Nolan eg vil ha med vidare.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 09. April 2010, 12:29 »
Jada - jeg har tidligere nevnt dette med at vi har venta jævla lenge på at Barton skal bli kvitt skadeproblemene. Men i denne drømmeverden - hvor Barton blir skadefri, så er det ingen sentral midtbanespiller jeg heller vil ha med enn Barton.
Nolan er ikke spesielt kjapp, og Barton har et langt bedre driv med ball i beina enn Nolan.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 10. April 2010, 12:09 »
Er ikke 100% oppdatert om dagen, mest pga. satans mye skole, men hva skjer med Alan Smith?

Og er det mulighet for streaming i dag?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 10. April 2010, 12:11 »
Har vært skadd - og Nolan og spesielt Guthrie har da benytta sjansen bra til å holde Smith utenfor laget!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 10. April 2010, 15:13 »
Kadar inn for Enrique, eller uforandret siden sist.

NUFC: Steve Harper, Danny Simpson, Fabricio Coloccini, Mike Williamson, Tamas Kadar, Wayne Routledge, Danny Guthrie, Kevin Nolan (c), Andy Carroll, Peter Lovenkrands
Subs: Tim Krul, Ryan Taylor, Alan Smith, Leon Best, Fabrice Pancrate, Shola Ameobi, Joey Barton

Bra lag, men synes det er litt kjedelig at vi ikke slipper til f.eks Joey Barton som trenger kamper.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 10. April 2010, 15:18 »
Barton trenger kamper ja. Men jeg tror det er lurt av Hughton og ta det pent med han en liten stund før han får starte matcher.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 10. April 2010, 15:37 »
Jonas er den som mangler i startoppstillingen eller?

Edit - Ja han starter fant det ut selv ;)
« Siste redigering: 10. April 2010, 15:41 av VepsoO »
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 10. April 2010, 15:42 »
Kjipt at kampen ikke er TV-sendt, men faen eller, skal kose meg hardt uansett. Blir bra!
Nei.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #28 på: 10. April 2010, 15:46 »
Går ikke denne kampen heller på tv???
Svarte. Det skal bli konge å spille i PL der nesten alle kampene kan sees...

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 10. April 2010, 15:59 »
Jeg har mistet alle bokmerkene mine. Noen som gidder å gi med radiolink?
Nei.