20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Blackpool (10.april 16:00)  (Lest 22205 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• Gjest
Newcastle United - Blackpool (10.april 16:00)
« på: 06. April 2010, 21:21 »

Arena: St.James Park
Dato: 10.april 16:00

TV-Kanal: Ingen
Norsk supporterside: Ingen
Wikipedia om klubben: http://no.wikipedia.org/wiki/Blackpool_FC

Trykk her for oppdatert tabell.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Blackpool (10.april 16:00)
« Svar #1 på: 07. April 2010, 12:02 »
Ingenting jeg ønsker meg mer enn 3 poeng i denne kampen, samt et WBA tap. Satser på at gutta er topp motiverte for å ta en pokal hjem, og vi får se et lag som gir alt. Laget jeg håper å se er

Harper
Raylor-Colo- Wiliamson- Enrique
 Jonas- Guthrie-Nolan-Routhlegde
                      Løven- Carroll

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 07. April 2010, 13:20 »
Utan å vere stor fan av Simpson, så ville eg nok likevel føretrukke han framfor Raylor på høgrebacken. Tippar også Hughton vil velge Simmo der. Ellers er eg enig i laget, og reknar med at det også blir det som blir fasiten.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 07. April 2010, 13:22 »
Jeg hadde kanskje helst sett at Barton får spille flere hele kamper, nå som det nærmer seg slutten og vi har rykket opp.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 07. April 2010, 13:25 »
Vanskelig å si hvem Barton skal ta plassen til da..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 07. April 2010, 13:28 »
Håper vi benytter noen av unggutta i de siste kampene av sesongen nå. For meg er ikke disse kampene spesielt viktige, opprykket er sikra og det betyr absolutt alt. Det er heller viktigere å gi unggutta noen matcher, Krul og Kadar bør få starte resten av kampene. Det er to såpass bra unggutter at de kunne spilt fast for nesten alle de andre CCC lagene enn Newcastle, og det er viktig å gi de erfaring inn mot neste sesong. Barton bør også få mye spilletid, også er jeg stygt redd for at vi får se altfor mye Leon Best i de 5 siste kampene.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 07. April 2010, 13:29 »
Vanskelig å si hvem Barton skal ta plassen til da..

Nolan. Ikke fordi han har vært dårlig, men fordi vi må få Barton tilbake i slag. Guthrie har heller ikke spilt fast sentralt i hele år, så han vil jeg se på den plassen de siste kampene også.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 07. April 2010, 13:47 »
Enig. I tillegg hadde det vært interessant å se hvordan Barton-Guthrie fungerer sentralt. Kadar bør også få spille en del av de resterende kampene. Likevel håper jeg vi stiller med tilnærmet toppet lag. Kunne tenkt meg:

Harper/Krul
Simpson Kadar Colo Enrique
Routledge Guthrie Barton Jonas
Best Løvenkrands
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 07. April 2010, 13:49 »
Håper vi benytter noen av unggutta i de siste kampene av sesongen nå. For meg er ikke disse kampene spesielt viktige, opprykket er sikra og det betyr absolutt alt. Det er heller viktigere å gi unggutta noen matcher, Krul og Kadar bør få starte resten av kampene. Det er to såpass bra unggutter at de kunne spilt fast for nesten alle de andre CCC lagene enn Newcastle, og det er viktig å gi de erfaring inn mot neste sesong. Barton bør også få mye spilletid, også er jeg stygt redd for at vi får se altfor mye Leon Best i de 5 siste kampene.

Joda kanskje vi skulle latt Ungutta som Krul og Kadar starte noen kamper fremover nå, men jeg tror at Hughton er såpass gira på å vinne CCC at det går på bekostning av unggutta

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 07. April 2010, 13:50 »
Jeg tror heller ikke at Hughton kommer til å slippe unggutta veldig mye mer til nå på slutten.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 07. April 2010, 20:43 »
Barton er en offensiv midtbanespiller, og skal overhodet ikke pares med Guthrie sentralt.
Best må gjøre seg fortjent til spilletid før han får spille.

Men det jeg kan gå med på er å gi én av ungguttene sjansen fra start i hver kamp ut sesongen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 07. April 2010, 20:58 »
Barton er en offensiv midtbanespiller, og skal overhodet ikke pares med Guthrie sentralt.
Best må gjøre seg fortjent til spilletid før han får spille.

Men det jeg kan gå med på er å gi én av ungguttene sjansen fra start i hver kamp ut sesongen.

Barton og Guthrie er begge spillere som behersker både de defensive og de offensive oppgavene, de kan så absolutt brukes sammen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 07. April 2010, 21:17 »
Jeg er uenig. Jeg mener det blir en uheldig kombinasjon. Jeg synes ikke vi skal ha to relativt like spillertyper sammen sentralt på midten. Begge kan gjøre en finfin jobb defensivt, men det blir litt som med Lampard-Gerrard for England. Den ene kan frigjøre seg mer enn den andre, og da blir den ene mindre god enn den andre. Vi får ikke det beste ut av begge to. Det er ikke heldig for laget. Da er det bedre å bruke en spiller som ikke har like mye å bidra med offensivt, og som i større grad kan ta et utvidet defensivt ansvar, uten at laget blir dårligere av den grunn. Som Nolan.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 07. April 2010, 21:38 »
Eg kan ikkje begripe at folk i det heile tatt vil beholde Barton! Kor mange kampar har han starta for Newcastle? Mannen er jo konstant skada og tilfører klubben så og sei ingenting. Vi kan ikkje gå rundt i all evighet og håpe han plutselig skal holde seg skadefri og bli den nye Lampard for det skjer ikkje.

Egentlig likar eg typen Barton sjølv om han jo opplagt er (var?) en drittsekk av dimensjonar, men det blir jo berre tull å satse på ei sentral midtbane med en mann som knapt har vore skadefri en heil månad i strekk sidan han kom til klubben for 3 år sida...

Edit: Ser no at dette var litt feil tråd:P
« Siste redigering: 07. April 2010, 21:41 av Øyvinden »

Loddo

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #14 på: 07. April 2010, 22:53 »
Jeg er positiv til å beholde han, men da med ny kontrakt. Spørs om han vil gå med på det, men han kan bli veldig god å ha i kamper mot sunderland og storlagene. Barton lever for slike kamper.