20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TAN og NewUtd.no neste sesong - tips??  (Lest 4594 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
TAN og NewUtd.no neste sesong - tips??
« på: 30. Mars 2010, 19:19 »
Denne sesongen har på mange måter vært veldig tilfredsstillende. Newcastle klarer med all sikkerhet å rykke opp til PL, besøkstallene på siden har steget tross nedrykket, og supporterklubben har tilsynelatende vært en suksess basert på tilbakemeldingene fra brukerne.

Selv om det er drøye fire måneder til neste sesong sparkes i gang, har vi allerede startet planleggingen for å gjøre både NewUtd.no og TAN bedre enn noensinne. I den anledning trenger vi deres tilbakemeldinger for å hjelpe oss i den prosessen.

Toon Army Norway
- Er det noe som mangler i medlemspakken? Vi har allerede spurt om dette når det gjelder effekter og har fått en del gode tips. Men hva med eventuelle fordeler som ikke var med denne gangen?
- Er prisen på 240kr per sesong OK?
- Er 6 MagZine-utgaver per sesong greit, eller bør vi heller satse på 4-5 utgaver og mer stoff i bladene?

Andre ideer og tips som ikke har noe med disse spørsmålene å gjøre tas gjerne imot.

NewUtd.no

Vi vet at siden har en del mangler og vi skal prøve å fikse dette i løpet av sommeren (spillerprofiler, tabell i menyen, mer klubbinfo etc.).

- Er nyhetsfrekvensen høy nok?
- Er dere fornøyd med kvaliteten på nyhetsartiklene?
- Hva med previews og referater?

Flott om dere kan komme med tips til forbedringer her slik at jeg kan få skrevet en liste og sendt det over til vår webansvarlige slik at han kan fikse det.
« Siste redigering: 23. Juli 2010, 03:08 av Nordin »
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: TAN og NewUtd.no neste sesong - tips??
« Svar #1 på: 30. Mars 2010, 19:30 »
- Hva med previews og referater?

Veldig sjeldent jeg leser disse to, men når jeg først gjør det, synes jeg det er veldig god lesning.
Spesielt fornøyd er jeg egentlig med Kyrres previews. Mener å huske at han har skrevet noen gode previews.
Nyhetsfrekvensen er ganske god, men som regel bruker jeg engelske sider/linker fra forumet. Men for den yngre garde, er det jo positivt med oversatte nyheter.

Ellers er jeg ganske fornøyd med opplegget denne sesongen. Synes en fellestur burde stå på agendaen allerede når terminlisten legges ut. Finne en interessant kamp, og gi ut informasjon tidlig.
Som jeg har sagt tidligere, betaler jeg egentlig bare for å støtte. Men leser som regel magzine, og er fornøyd med innholdet der :)

Synes du og teamet ditt burde være ganske fornøyd med denne sesongen, debutsesongen til TAN :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #2 på: 31. Mars 2010, 01:43 »
Stor takknemlighet til dere som bruker tid på å holde oss oppdatert :)

Når det er sagt, vil jeg bare si at når jeg selv har skrevet litt artikler/kampreferat for min klubb, er det alltid litt ekstra med bilder inni mellom. Men det er bare pirk, ikke noe klaging :)

Hva med å la en av feks "månedens bruker" på forum eller lignende få en artikkel om Newcastle eller noe på hjemmesiden (bare de som er medlem...)....
....prøver bare å finne på noe....:)

HOWAY!!
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 31. Mars 2010, 09:59 »
Hehe, husker vi stemte på månedens forumbruker tidligere uten suksess. Mackems'a vant jo hele tiden

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 31. Mars 2010, 11:58 »
Jeg kunne godt sett at vi hadde fått en større del av forumet stengt av kun for medlemmer, på den måten kan vi vel muligens få flere medlemmer, og det vil bli kun oss som skriver.
Vet det var snakk om å gjøre delforumet slik, men det ble jo aldri gjort. (vet det er pga. tid, men dette er bare et forslag)

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5 på: 31. Mars 2010, 13:45 »
Savner nyhets oppdateringer og generelt nytt om klubb, spillera, kamper o.s.v. å ikke måtte vente til helga for å få oppdatering om neste kamp, som er stort sett det eneste som blir skreve på framsiden;)

kunne ønske at det ble litt bedre. kjekt å kunne lese nyheter på ei norsk supperter side istede for å bla igjennom samtlige engelske lokal avise for å få lese nytt om nufc.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #6 på: 31. Mars 2010, 20:15 »
Jeg kunne godt sett at vi hadde fått en større del av forumet stengt av kun for medlemmer, på den måten kan vi vel muligens få flere medlemmer, og det vil bli kun oss som skriver.

Dette er jeg veldig i mot. Da blir det veldig slik Weiseth-aktig, og selv om jeg sannsynligvis kom inn her etter at det tok av som mest, har jeg hele tiden hatt inntrykket av at dette skal være et godt tilbud for alle Newcastle-fans. Jeg er jo selv medlem, så for min del betyr det ingenting. Men synes ikke at man burde stenge av noen ting her. Kanskje seksjonen "Toon Army Norway", men det ble vel ikke gjort fordi det ble for vanskelig å få det gjennomført?

Ellers er jeg fornøyd med sesongkonkurransen, dog synes jeg den kunne ha vært lettere ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

havatho

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #7 på: 02. April 2010, 14:57 »
kan jo åsså ha med topp skårere  på hjemme siden,  tips om overganger og dæm som blir linket med overgang til Newcastle.
bebeto

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #8 på: 09. April 2010, 15:58 »
100% enig med anders.
Jeg vil med dette skryte veldig av dere i teamet bak TAN/NEWUTD.NO. dere gjør en kjempejobb.

Man trenger ikke noe særlig mer enn dette i en klubb etter min mening, men kanskje kunne man hatt en månedens forumbruker presentasjon noenlunde slik det ble gjort i siste MAgzine?Jeg husker også med glede intervjuer med en fan fra motstanderlaget før hver kamp. Det var en fin måte å bli kjent med andre klubber på.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 08. Mai 2010, 15:50 »
Liker forslaget ditt, Bjørni, om intervju med "motstanderen"

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 28. Mai 2010, 01:09 »
Bare kom på å tenke på en ting: Om det ikkje er planlagt nokke veldig fancy ka angår konkurranser neste sesong, så synest eg vi skal gå tilbake til fantasy.premierleague i stedet for å tippe resultatene. Synes det er masse mer spennende, og så krever det litt mer skills for å vinne :P Sier ikke at det nødvendigvis vil gagne meg  :D

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 28. Mai 2010, 08:39 »
ENIG!
Årets konkurranse var jo en tragedie (no hard feelings Daniel :P )
Det gikk jo flere måneder før ting ble rettet, og det var ikke mange som gadd å levere svar i slutten. Fantasy trenger ingen vedlikehold og krever hvertfall noe istedenfor flaks.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 28. Mai 2010, 16:50 »
Resultattips-tråd med målscorer kan vi gjerne ha på forumet. Synes det er artig jeg. Men det trenger selvfølgelig ikke være offisiell medlemskonkurranse med premier og greier. Kan heller bare være en uhøytidelig konkurranse, hvor man ganske enkelt kårer en "vinner" etter hver runde, uten spesielt nøye utregning, som bare baserer seg på hvem som har vært nærmest i tippingen sin. Man trenger ikke bruke lang tid på retting for å få til det. Tipstråden kan enkelt og greit være for dem som synes det er morsomt å tippe resultat og målscorer, uten at man trenger å gjøre noen større konkurranse utav det. Den enkelte vinner, vinner ikke noe annet enn heder og ære.

Og jeg er enig i at Fantasy Premierleague heller kan være offisiell medlemskonkurranse. Selv om jeg har omtrentlig like store (eller små) vinnersjanser der.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 28. Mai 2010, 18:23 »
Problemet eg ser då er jo at fullt av randoms kan joine. Skal vi ha en slik konkurranse burde vi et lukka rom for medlemmer der passord til ligaen osv publiseres

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 28. Mai 2010, 18:38 »
Det burde vel være mulig å ha et lukket medlemsforum fra neste sesong. Eller en lukket tråd om denne konkurransen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon