20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Skal på kampen! Satser på at det blir opprykkskampen
lgrinde: Strawberry bar, rett over veien for SJP, er spekket med bilder og sjel og er et must før kampstart! De selger ikke mat på kampdager, men gå dit og spis engelsk frokost en annen dag og fyll på med Brown Ale Etter kampen er Shearers bar et godt alternativ, god shotliste og kult lokale, som seg hør og bør oppkalt etter Big AL.Jeg tok buss ut til Metro Centre og passerte da Angel of The North. Hadde ikke hatt behov for å se den på nærmere hold, men helt klart majestetisk.Jeg bestilte billetter via box officen ene gangen, og henta de der på kampdagen.
2. Er det noko reglar på kamera ein får ha med seg på kamp? Har kjøpt meg eit Nikon D3000, heilt vanleg speilrefleks.
3. Nokon som har vore og sett på The Angel Of North? Vurderar det på sundag.
4. Har ikkje fått billettane i posten, men har lest at det er "vanleg" og at ein kan henta dei på stadion?
Sitat fra: lgrinde p? 06. April 2010, 20:242. Er det noko reglar på kamera ein får ha med seg på kamp? Har kjøpt meg eit Nikon D3000, heilt vanleg speilrefleks.Det er i utgangspunktet ikke lov å ta bilder på stadion under kamp med speilrefleks. Men om du benytter kitobjektivet (18-55mm f3.5-5.6) og er litt diskret så skal det mye til for at de stopper deg. Jeg hadde med meg et 150mm objektiv og ble stoppet en gang. Benytter nå 40-150mm og har ennå ikke blitt stoppet. Sitat fra: lgrinde p? 06. April 2010, 20:243. Nokon som har vore og sett på The Angel Of North? Vurderar det på sundag. Har vært der en drøss med ganger. Et massivt skue. Ikke den flotteste skulpturen men det er noe man bør tikke av "been there - done that"Sitat fra: lgrinde p? 06. April 2010, 20:244. Har ikkje fått billettane i posten, men har lest at det er "vanleg" og at ein kan henta dei på stadion?Ta med billettbekreftelsen som du har fått på mail å stikk innom Box Office så ordner det seg. om du får trøbbel så gi meg et pip så ringer jeg back-office å ser hva jeg kan gjøre.PS! Tar du en liten bestilling på litt norske varer eller er det for sent?