20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Doncaster Rovers - Newcastle United(23.mars 20:45)  (Lest 24774 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Doncaster Rovers - Newcastle United(23.mars 20:45)
« Svar #15 på: 22. Mars 2010, 18:11 »
Var overhodet ikke min mening med innlegget å si at vi skal kjøre på i halvveis-modus om noen overhodet tolket det dithen. Innstillinga skal selvsagt være det den var mot Bristol og det den har vært stort sett hele sesongen. Og jeg ser da ingen grunn til at det ikke skal være det heller...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 23. Mars 2010, 08:21 »
Vanskeleg kamp dette...Synd at løven fortsatt er ute....Men blir bra dersom williamson er tilbake. Det blit viktig at vi finne tilbake til vinnerformen etter den siste kampen som var lagt under pari....
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 23. Mars 2010, 08:55 »
WTF. Har Tayls brukket kjeven i slåsskamp med Carroll... Ingenting forbauser meg med Newcastle. AKKURAT det vi IKKE trenger nå. Må jo taes med noen poser salt, det er jo tross alt engelsk presse.

http://nufc.com/
Who else...... Alan Shearer

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 23. Mars 2010, 09:20 »
Rumours that Carroll had damaged his hand and would not feature at Doncaster could not be substantiated.

No må vel snart konspiratørane komme på banen og legge skulda på Leon Best?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 23. Mars 2010, 13:24 »
Nufc.com:

Having initially remained on Tyneside following the events of Sunday, we understand that Andy Carroll has now linked up with the rest of the Newcastle squad and is available to play at Doncaster Rovers tonight.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 23. Mars 2010, 15:49 »
ønsker å se:

Harper
Raylor   Kadar     Collocini   Enrique

Routhledge   Guthrie Nolan  Jonas

Best        Ranger
Andreas Martins

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #21 på: 23. Mars 2010, 17:13 »
Hvilket lag kommer på banen ikveld etter media oppmerksomheten??

A) Et lag som er ekastra tent

B) Et lag med dårlig moral

C) Lokale bokseklubben

Erlend

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #22 på: 23. Mars 2010, 18:13 »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 23. Mars 2010, 19:54 »
Butt starter...Jaja, da har jeg allerede gitt opp denne matchen. Forferdelig forsvar også..

Harper - R.Taylor, Coloccini, Kadar, Simpson - Routledge, Guthrie, Butt, Guttierez - Nolan, Carroll

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 23. Mars 2010, 20:06 »
Butt starter...Jaja, da har jeg allerede gitt opp denne matchen. Forferdelig forsvar også..

Harper - R.Taylor, Coloccini, Kadar, Simpson - Routledge, Guthrie, Butt, Guttierez - Nolan, Carroll

Hva i svarte! jaja. viktigere hjemmekamp snart som venter. Og det er bare 3 dager siden forrige kamp. Så fornuftig uttak synes jeg. Guthrie var veldig alene i forrige kamp ettersom Nolan var mye med fremover. Og jeg annser Nolan som mer målfarlig enn Best. Regner med at Butt og Barton spiller en omgang hver. Og at Enrique får hvile og kadar får spille er helt riktig:)
Andreas Martins

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 23. Mars 2010, 20:08 »
Raylor virker veldig nervøs for å gjøre feil når han spiller back. Har hatt et par farlige slurvpasninger. Tror ikke han trenger å være dårligere enn Simpson, så lenge han senker skuldrene litt. Kadar spilte bra forrige kamp, har en god pasningsfot. Vi satser på storspill fra hans side. Er mest skeptisk til Simpson som må bekle venstresiden. CH vil vel ikke risikere Enrique siden han har akkurat kommet tilbake fra skade. Og det er fornuftig.

Og det er ikke krise om Butt starter heller fordi Guthrie stiller også sentralt. Det er kombinasjonen Smith - Butt som har vist seg å være en katastrofe spillemessig.

Får vi med oss uavgjort her er det suverent. Men jeg har troa på seier. Det viktiste er at stiller vi med toppet lag mot Nham, så jeg skjønner godt at CH kjører litt safe her.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 23. Mars 2010, 20:20 »

Carroll er vel ganske uaktuell etter hendelsen på treningsfeltet med S.Taylor?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 23. Mars 2010, 20:21 »

Carroll er vel ganske uaktuell etter hendelsen på treningsfeltet med S.Taylor?
Hvis du hadde tatt deg bryet med å sjekke om han starter eller ikke, så hadde du sluppet å skrive det der! ;)

andrtve

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #28 på: 23. Mars 2010, 20:24 »

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 23. Mars 2010, 20:27 »
Fungerer sikkert om ei stund blir ofte slått på nokre minuttar før kamp.