20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Doncaster Rovers - Newcastle United(23.mars 20:45)  (Lest 24816 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• Gjest
Doncaster Rovers - Newcastle United(23.mars 20:45)
« på: 20. Mars 2010, 23:57 »

Arena: Keepmoat Stadium
Dato: 23.mars 20:45

TV-Kanal: Ingen
Norsk supporterside: Ingen
Wikipedia om klubben: http://no.wikipedia.org/wiki/Doncaster_Rovers

Trykk her for oppdatert tabell.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Doncaster Rovers - Newcastle United(23.mars 20:45)
« Svar #1 på: 20. Mars 2010, 23:59 »
                        Harper

Simpson - Coloccini - Kadar - Enrique

Routledge - Nolan - Guthrie - Jonas

Ranger - Carroll

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 21. Mars 2010, 11:42 »
Løvenkrands er vel klar til denne kampen og burde vel helt klart gå foran Ranger?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 21. Mars 2010, 11:52 »
Løvenkrands er vel klar til denne kampen og burde vel helt klart gå foran Ranger?
Tviler på at Løvenkrands er klar til denne dessverre. I følge en danske på NO som var å besøkte Løvenkrands på treningsfeltet denne uka, så håper han å være klar til kampen mot Forest i påska. Men jeg krysser fingrene for at han blir klar før! :)

Forøvrig så sa Hughton i sitt intervju med Nufc-TV etter kampen i går at de håper å ha Williamson tilbake mot Doncaster. Det hadde vært herlig, spesielt med tanke på at Hall helt sikkert er ute i noen uker med strekken han pådro seg i går.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #4 på: 21. Mars 2010, 12:02 »
Blir en tøff kamp. Doncaster er gode om dagen og har fortsatt mulighet for playoff. Var også gode da de møtte oss i høst.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 21. Mars 2010, 12:28 »
Vi bør ikke risikere løven i denne kampen. Det er kampen mot Nham vi MÅ vinne og det er da han må stille . Seier der sikrer vel opprykket omtrent.  Da har vi rundt 80 poeng og 2. plassen har vel rykka opp med den summen ca. 

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 21. Mars 2010, 17:57 »
Så vi skal liksom tro at vi bare kan leke oss gjennom en bortekamp mot Doncaster? Riktignok er ikke kampen TV-sendt, og det hjelper utrolig mye på mulighetene for å vinne, men denne kampen er vel så viktig som Forest-kampen i mine øyne. Og Løvens egenskaper kan nok komme vel så godt med i en bortekamp mot et antatt mye dårligere lag, enn en hjemmekamp mot et omrent jevngodt lag.

Vi MÅ vinne både denne og Forest-kampen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #7 på: 21. Mars 2010, 18:31 »
Riktig. Vi har ikke råd til å tape denne.
Både WBA og Forest har hjemmekamp, så dette er en kamp som må vinnes.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 22. Mars 2010, 16:49 »
Vi MÅ ikke vinne denne kampen. Jeg er meget fornøyd med uavgjort i en så vanskelig bortekamp. Spiller vi uavgjort borte og vinner hjemmekampene er vi uansett klare. Men taper vi i morgen MÅ vi vinne hjemme mot Nham, det er uansett sikkert.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 22. Mars 2010, 16:52 »
Jeg tror forøvrig vi rykker opp dersom vi unngår å tape. Det vil si - dersom vi spiller uavgjort i samtlige resterende kamper tror jeg vi rykker opp! :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 22. Mars 2010, 16:53 »
Williamson skal kanskje spille. Det hadde vært en boost. Forsvaret vårt var jo vel pottetett før han ble skada.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #11 på: 22. Mars 2010, 17:02 »
Utrolig bra hvis Williamson dukker opp igjen.
Samt at Barton kan ta over hvis Nolan spiller en kamp under pari igjen.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 22. Mars 2010, 17:09 »
Jeg tror forøvrig vi rykker opp dersom vi unngår å tape. Det vil si - dersom vi spiller uavgjort i samtlige resterende kamper tror jeg vi rykker opp! :P
At vi rykker opp med bare uavgjortkamper ut sesongen har du sannsynligvis rett i. Men jeg har som jeg har sagt mange, mange ganger langt høyere forventninger enn som så. Jeg har ingen hensikter om å gi bort ligaseieren til WBA på målstreken, når vi har ledet hele forbanna sesongen. Skal de vinne ligaen, må de rett og slett vinne flere kamper og med større margin enn oss i sesongavslutningen. For jeg forventer at vi slår knallhardt fra oss på slutten. Jeg forventer at vi slutter som vi startet, med en lang rekke kamper uten tap og nesten uten å gi fra oss poeng. Derfor var det så viktig at vi greide uavgjort mot WBA, mot Boro, mot Bristol City. Derfor er det ekstremt viktig at vi vinner så mange kamper som overhodet mulig av de som er igjen. Med unntak av hjemmekampen mot Forest, et lag med sviktende form som er i ferd med å miste håpet om direkte opprykk har vi et relativt overkommelig kampprogram igjen. Men det betyr ikke at vi ikke skal være 100% fokusert.

Hvis vi tenker at jobben er gjort, vi kruser inn til opprykk, og bare gir 90% i kampene som er igjen, da er vi ferdige. Da mister vi hele forspranget, og havner på tredjeplass på tabellen, og altså ikke direkte opprykk. Vi må være 110% tilstede i hver eneste forbanna kamp. Selv borte mot antatt svake Doncaster. Det gir seg faen ikke selv. Hvis vi må bruke Peter for å vinne den kampen, ja så må vi gjøre det. Jeg kan gå med på at Løven starter på benk. Men jeg går ikke med på at han overhodet ikke skal brukes, uansett omstendigheter. Må vi, så må vi.
Og kampen mot Doncaster kan ikke under NOEN omstendigheter tapes. Taper vi én kamp, så har vi også tapt kampen mot WBA om ligatittelen. Den tar jeg faen ikke til takke med, med mindre WBA er bedre enn oss. Scorer mer mål enn oss. Vinner flere kamper enn oss.

Kan vi ikke vinne, så må vi i det minste sørge for ikke å tape. Men vi skal gjøre absolutt alt vi kan for å vinne hver jævla kamp. Samme faen hva motstanderen heter. Samtlige gjenstående kamper er like forbanna viktige.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 22. Mars 2010, 17:30 »
Er enig i prinsippet Jokke, Dog jeg vet at du som RBK-supporter har vært litt bortskjemt de siste åra og dermed forventer seier i hver kamp :D Men alle motstandere bør tas seriøst. Det er selvsagt en sunn holdning. Men vi skal ikke forvente at Castle vinner hver kamp. Bristol C har f.eks tapt kun 3 kamper på hjemmebane. Og vi klarer uvgjort etter å ha ligget under med 2.  Doncaster er i god form og skal også bli vanskelige å slå. 

Poenget er at så lenge man vinner hjemme og borte mot drittlag (med unntak av Scuntorpe) og spiller uavgjort borte mot sterke lag, men vinner mot de hjemme blir det opprykk. Og det har Castle klart i år.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 22. Mars 2010, 17:33 »
Ja, med unntak av at vi ikke har greid å slå WBA, noe som irriterer meg veldig akkurat nå, så er jeg enig. Vi har klart å slå de lagene vi skal slå, i hvert fall på hjemmebane, og har tapt svært få kamper. Vi har tapt de vi har råd til å tape. Nå har vi ikke lenger råd til å tape noen. Jeg sier ikke at jeg tror vi vinner hver kamp, men jeg forventer at vi går for å vinne hver kamp. Går vi for uavgjort, så er vi på jordet.
Og når jeg sier at vi skal gå for å vinne, så mener jeg at vi skal stille med vårt sterkeste tilgjengelige mannskap, og gå ut med den innstillingen at dette skal vi vinne. Så får vi heller tenke sånn at klarer vi ikke å vinne, så må vi i hvert fall ikke tape.