20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle fans med barn  (Lest 6125 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• Gjest
Newcastle fans med barn
« på: 20. Mars 2010, 23:46 »
Har ikkje barn sjølv, men lurer på dei som har barn her inne. Kva lag heiar ungane dykkar på? Er dei blitt Newcastle fans?

Kom over ein diskusjon med Pompey fans, der dei var redd for framtida sidan laget rykker ned. Og korleis dei skulle overbevise ungane sine :p Så dermed vart eg litt nysgjerrig på korleis det er med Newcastle fansen.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle fans med barn
« Svar #1 på: 20. Mars 2010, 23:58 »
har ikke fått jeg heller nei, men jeg tror ikke det skal bli noe problem..:) det er jo rett og slett bare å vise kampene på tvn og hjelpe han å finne Idoler:D

Idag liker jo gutta Ronaldo for at de ser han overalt... i mitt hus skrur vi av når vi ser Ronaldo når jeg får unger:P
Han kom, ble mett og dett var dett....

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 21. Mars 2010, 01:38 »
Har ein følese av dagens unge velger lag som Barcelona og Real Madrid. Ikkje veldig typisk norsk, sidan engelske lag har dominert i fleire generasjoner.
Det har du rett i. Barcelona tar helt av hvertfall!
Man Utd er nok verst...

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 21. Mars 2010, 09:25 »
Jeg har 4 jenter så fotballinteressen i huset begrenser seg til meg og bikkja (Hun får ligge på fanget mitt stort sett i fred i 2x45 minutter.)

Nest minste på 5 har ønske om å være med på SJP så jeg skal ta henne med når det blir litt varmere i været for hun nekter å gå i noe annet enn skjørt. Eldste på 12 prøver å late som om hun er interessert i fotball men interessen svinger med om han hun er forelsket i liker fotball eller ikke.

Peter

• Gjest
« Svar #4 på: 21. Mars 2010, 10:13 »
På skolen min er det hvertfall Los Galacticos og Arsenal som gjelder. Madrid er sikkert bare fordi alle gutters favorittspiller, Cristiane spiller der. Arsenal er digget fordi de spiller så fin fotball. Jeg er glad jeg ikke er som de!

Når jeg blir voksen er det only Newcastle United det skal være i huset <3

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 21. Mars 2010, 13:25 »
Skulle jeg starta å heie på en toppklubb hadde det vært Arsenal. Det er jo det faren min heier på. Er ikke noen medgangssupporter, valgte jo Newcastle :)

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 21. Mars 2010, 23:36 »
Om jeg hadde hatt gutter så skal jeg være ærlig nok til å si at jeg ville tatt de med på SJP mens vi bor her men om de vil velge å heie på et hvilket som helst annet lag så hadde det vært deres eget valg. Er ikke så for å tvinge badehetta ned over øra på ungene.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 22. Mars 2010, 18:11 »
Har 2 gutter som blir påvirket av flere familimedlemmer og kamerater av meg. Da går det i Liverpool, ManU og West Ham. Men foreløpig er pappa tøffest, og da er det mest stas og gå på barnetrimmen i NUFC drakt, shorts og sokker.

Eldstemann har fått med seg at LFC har tapt mye denne sesongen, så de frykter jeg ikke. Håper at de holder seg langt unna ManU også.  :)

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 22. Mars 2010, 23:13 »
Om jeg hadde hatt gutter så skal jeg være ærlig nok til å si at jeg ville tatt de med på SJP mens vi bor her men om de vil velge å heie på et hvilket som helst annet lag så hadde det vært deres eget valg. Er ikke så for å tvinge badehetta ned over øra på ungene.

bare å ringe barnevernet med en gang ;D skam å si noe sånt om sine barn 8)
Han kom, ble mett og dett var dett....

rikard

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #9 på: 23. Mars 2010, 11:34 »
Jeg har en gutt på 6mnd. Han har to pysjamaser og en minidrakt. Det må jo gå inn når han blir større å ser de små Newcastle plaggene :) Min bedre halvdel har manu som lag. Heldig for meg så ha hennes PL interesse dabbet av.. Kun norks fotball som gjelder for henne. Da ble dealen Newcastle i england og Brann i norge. Fant forresten noen manu sokker vi har arvet, de gikk i søppla :)

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 25. Mars 2010, 10:43 »

bare å ringe barnevernet med en gang ;D skam å si noe sånt om sine barn 8)

He-he. Naa skal det sies at eldste er den eneste som har fotballdrakt og det er, (trommevirvel), NEWCASTLE!!! Favorittspiller : Kevin Nolan. 5-aaringen skal vaere med paa kamp neste helg. Blir stas!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 25. Mars 2010, 18:40 »
Ingen bedre alder til å introdusere avkommet for Newcastle.
Bra jobba, Radar.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 29. Mars 2010, 15:41 »
Litt off topic, men lell. Har ingen unger selv, men jobber på skole og SFO og legger merke til at de eneste lagene som blir pratet om er Rosenborg, Barcelona, Real Madrid of Liverpool. Hører aldri noen nevne andre lag, heheh.
Nei.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 29. Mars 2010, 16:22 »
Små drittunger!
Du som har ansvar for dem, og passe på dem, burde jo gi dem litt folke skikk :)
Vis videoen av 5-0 seieren mot United, og de fleste får seg et nytt lag! :)

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #14 på: 29. Mars 2010, 16:55 »
Jeg har en datter på 8-år som "heier" på Newcastle og Tromsø. Men nå har hun jo fått draktene etterhvert også. Føles greit at hun har gjort de valgene når mora er fra Lofoten (og holder med Bodø/Glimt) selv om fotballinteressen er noe laber. Stefaren er fra Trøndelag og heier på Rosenborg, også tror jeg det er Man.Utd.
Men datteren min er riktignok ikke veldig fotballinteressert, men kan finne på å se kamp på tv sammen med meg, og da gjerne i drakta.

Vil være gøy om hun klarer å lure lillebroren sin til å heie på ett av sine lag :) Dog tror jeg ikke det ville falt i veldig god jord hos guttens far...

Er enig med Radar, de bør få velge selv. Jeg har lenge ventet på at min datter skulle "emigrere" til Bodø/Glimt siden hun bor og går på skolen her, men sålangt går det veldig bra. Håper at fotballinteressen hennes øker etterhvert og at man kunne fått tatt henne med til England på kamp når hun blir noe eldre. Hun har jo tross alt vært medlem av Junior Magpie 3-4 sesonger allerede. Noe av de tingene hun har fått derifra brukes relativt flittig, som f.eks en liten ryggsekk som brukes bl.annet til å ha badetøyet i når vi skal i bassenget.

En sikker ting for å få sådd litt interesse er å kjøpe ting når man er på tur. Ting de får når man kommer hjem fra reise er ofte kjære ting for barna.