20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV2 har rettighetene til Premier League  (Lest 173102 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• Gjest
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #510 på: 11. Mai 2012, 23:25 »
Hugser den eps også. Var det ikkje Thorstvedt som lo av han? Og Villa fekk vel også eit corner mål imot seg i den kampen også.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #511 på: 12. Mai 2012, 02:46 »
Husker ikke om det var på TV2 eller om det var gjennom et engelsk medie, men han slakta iallfall cabaye etter at han ble takla av shaun derry. Cabaye reagerte med sinne på derry da han ble båret ut, og Wilkins mente visst at man måtte tåle såpass eller noe i den duren. Wilkins er helt blåst..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #512 på: 12. Mai 2012, 02:59 »
Hehe, skjønner du ikke siktet til meg, men jeg kritiserer for all del ikke tv2 og deres folk. De har gjort akkurat som oss denne sesongen; Prestert over forventning.

Men jeg synes fortsatt engelskmennene, uten at jeg følger så mye med på akkurat hvem det er som kommenterer, er hakket "bedre". Kan være alle mine år med fifa-spilling som gjør at fotball skal kommenteres av engelskmenn ::p

Alsaker har alltid vært en favoritt blant de norske, wikestad har nå overtatt tronen. Personlig skjønner jeg ikke noe av kritikken mot Morten Langli. Fin fyr imo.

PS: Ser det første innlegget mitt lett kan misforstås. Det jeg mente å få frem er at Gary Neville faktisk er meget saklig og objektiv. Pluss en liten drøss av humor, så er han alt i alt en likanes kommentator.
Same old Shearer, always scoring!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #513 på: 12. Mai 2012, 12:14 »

Personlig skjønner jeg ikke noe av kritikken mot Morten Langli. Fin fyr imo.

Langli er flink så lenge han holder seg unna analyse av LFC eller kommenterer dem. Da blir han like subjektiv som meg. Er vel flere som  har hans kommentering fra sesongen i fjor friskt i tankene? Eller fra en analyse i år rett før en LFC-kamp..Presterte å si at et ufarlig adamsskudd fra 20 meter var en god sjanse.....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #514 på: 12. Mai 2012, 12:20 »
Jeg glemmer ikke at den løken sa "vi" om LFC under Anfield-kampen forrige sesong, nei..
Ellers er han dyktig vil jeg påstå. Sånn sett liker jeg han egentlig bedre enn Alsaker.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Simmi

• Gjest
« Svar #515 på: 12. Mai 2012, 13:05 »
Haha, den episoden der husker jeg veldig godt!  Så kampen med en Pool-supporter som holdt på å daue av latter, mens jeg skjelte ut Langli  ::p Men ja, synes han er en bedre kommentator enn Alsaker, i tillegg til at han har litt sans for humor!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #516 på: 12. Mai 2012, 14:19 »
Der er jeg helt uenig med dere. Jeg klarer bare ikke den trav- og liverpoolelskende løken Langli. Alsaker elleve av ti ganger.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #517 på: 12. Mai 2012, 14:42 »
Der er jeg helt uenig med dere. Jeg klarer bare ikke den trav- og liverpoolelskende løken Langli. Alsaker elleve av ti ganger.

Det er faktisk umulig.

:coloccini:

Btw : Alsaker er vel også lfc-fan? Wikestad er............Spurs?

Simmi

• Gjest
« Svar #518 på: 12. Mai 2012, 16:07 »
Norwich :)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #519 på: 12. Mai 2012, 17:04 »
Forskjellen er at Alsaker klarer å være objektiv. Langli er en typisk Liverpool-supporter, det vil si at han IKKE har den egenskapen.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #520 på: 12. Mai 2012, 17:40 »
Helt enig med siste taler her. Husker også mange sære trøndere som på død og liv skulle sutre for Brann-patriotismen til Alsaker. Selv mener jeg at han klarer å være god og objektiv når han kommenterer Liverpool, så det er godt nok bevis for min del.

Liker Alsaker bedre enn Langli, men Wikestad er den jeg synes er verst. Utrolig irriterende fyr.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #521 på: 13. Mai 2012, 15:47 »
Alsaker objektiv?  :spytt:
Hahaha. Den var ny.

Det siste Alsaker er, er objektiv. Enten han kommenterer Liverpool eller Brann.

Wikestad er en fantastisk kommentator. Engasjement, kunnskap og alltid objektiv.

Langli har en irriterende stemme, men ellers er han helt grei.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #522 på: 13. Mai 2012, 15:48 »
Der er du fullstendig på jordet Joakim. Langli er hundre ganger verre enn Alsaker når det gjelder objektivitet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #523 på: 13. Mai 2012, 15:53 »
Haha, jeg var kanskje ikke så på viddene allikevel når jeg sier jeg koser meg med engelskmennene! Ille når Gary Neville er 100 ganger mer objektiv enn Langli/Alsaker under manu vs lfc

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #524 på: 13. Mai 2012, 23:02 »
Der er du fullstendig på jordet Joakim. Langli er hundre ganger verre enn Alsaker når det gjelder objektivitet.

Nei, det vil jeg ikke påstå. Aldri likt å høre verken Langli eller Alsaker kommentere noen av favorittlaga sine. Men i en kamp hvor LFC ikke er involvert - så foretrekker jeg Langli.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida