20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV2 har rettighetene til Premier League  (Lest 173211 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #495 på: 21. April 2012, 19:23 »
Ingen andre enn Newcastle selv som kan stoppe seg.

:frenetisk:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #496 på: 21. April 2012, 23:00 »
Det er jo helt riktig det Schau sa der, Kristoffer.
Det er i realiteten bare oss selv som kan sette en stopper for vår fantastiske fremgang. Vi har en lei tendens til å være vår egen verste fiende.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Christian

• Gjest
« Svar #498 på: 11. Mai 2012, 10:06 »
 :toon:

Heilt fantastisk!!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #499 på: 11. Mai 2012, 10:32 »
Jeg fryktet det verste, men TV2 har skjøttet Premier League-rettighetene på en framifrå måte!
Gode studiosendinger, fine analyser, lite reklame, lite sensasjoner. Dog har de mye å gå på hva gjelder kommentatorer. Men det samme problemet hadde C+, og Viasat er overhodet ikke noe bedre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #500 på: 11. Mai 2012, 10:58 »
Tror aldri man blir 100% fornøyd med kommentatorer uansett, jeg :P
C+ hadde en fantastisk Kenneth Fredheim, TV2 har Wikestad som jeg syns er helt konge. Ellers er det ellers et meget bra produkt de har satt sammen. Sjeleglad vi slipper så mye reklame i pausene - og heller får skikkelige analyser fremfor hasteinnslag på et lite meningsløst minutt ala TL-dekninga deres.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #501 på: 11. Mai 2012, 15:47 »
Jeg liker Alsaker og Wikestad. Langli er en kødd, mens Marti og Sundby ikke har nok tyngde. Burde kunne lokke noen mer profilerte til seg.

Peter

• Gjest
« Svar #502 på: 11. Mai 2012, 16:00 »
Alsaker er helt forferdelig. Han makter ikke å holde seg til kampen, og begynner å snakke om andre ting enn hva som skjer på banen helt random. Noe annet som kjennetegner en god kommentator er å vite når man skal snakke og når man ikke burde. Wikestad er god til å ta pauser, og la folk få se kampen uten komentarer en 20 sekunders tid, mens Alsaker snakker i ett sett gjennom hele kampen.
Wikestad er uten tvil TV2s beste kommentator, mest av alt pga sitt engasjement. Sunby blant annet, er faglig dyktig, men mangler mye på engasjementet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #503 på: 11. Mai 2012, 16:17 »
Om dere er opptatt av kommentatorene, så er det bare å komme seg over til engelske kanaler. Selv Gary Neville er bedre enn majoriteten av norske kommentatorer.
Same old Shearer, always scoring!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #504 på: 11. Mai 2012, 22:54 »
Om dere er opptatt av kommentatorene, så er det bare å komme seg over til engelske kanaler. Selv Gary Neville er bedre enn majoriteten av norske kommentatorer.

Meget diskutabelt! Om du leser hva engelskmennene selv synes om sine kommentatorer er det utrolig mange som får det glatte lag, deriblant Alan Shearer.
Jeg har sett en del kamper med engelske kommentatorer denne sesongen, og jeg kan ikke si at de imponerer noe mer enn de norske, langt derifra. De som sitter i studio og står for innledningen før kampene og sammendragene  i pausen og ved slutt holder ikke noe høyere nivå enn hva de norske gjør. Det er ihvertfall min klare mening.

Jeg er strålende fornøyd med dekningen TV2 gjør av PL. De som sitter i studio har gode forhånds rapporter og masse info om kampen. Analysene er saklige og gode, og variasjonen er stor med masse forskjellige personligheter som har meninger og synspunkter fra sitt ståsted, det være seg eks proffer, journalister eller supportere ala Schau og Aune. De 2 sistenevnte har også sitt program med en litt mer humoristisk syn på PL.
Angående kommentatorene så synes jeg ikke vi har så mye å klage over. Nivået er helt greit og de virker godt forberedt. Jeg synes Alsaker og Wikestad er veldig gode og skjønner ikke så mye av all kritikken som er rettet mot Alsaker......

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #505 på: 11. Mai 2012, 22:57 »
Jeg syns jo spesielt det er folka i studio som gjør det jævla bra - og de har også en fin miks av fotballfaglig tyngde og morsomme sidekicks som Schau/Lars Sivertsen (?). Syns også Henning Berg har fungert meget bra i studio.

Det som jeg derimot hadde digga hadde vært dersom Graeme Souness hadde blitt henta inn som gjest. Han er så jævla sjef når jeg har sett han i pausene i CL-kamper :P

Christian

• Gjest
« Svar #506 på: 11. Mai 2012, 23:11 »
Lars Sivertsen er navnet ja. Kjent navn for dei som måtte lese josimar og/eller henge på twitter.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #507 på: 11. Mai 2012, 23:12 »
Har han på twitter ja. Litt sånn morsom, nerdete type!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #508 på: 11. Mai 2012, 23:13 »
Souness var der i fjor. Var vel i starten av denne sesongen. Synes de generelt er flinke med gjestene sine. Bortsett fra Ray Wilkins så har det vært bra kvalitet, eller gode personligheter de har hentet.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #509 på: 11. Mai 2012, 23:19 »
Okei. Da hadde jeg enda ikke fiksa tilgang til Sumo fra Russland, så missa dessverre det.
Ray Wilkins var spesielt - virka som om han ikke hadde peil overhodet. Husker han fortalte at Villa var så jævla rå på cornere når de var ligaens svakeste på det.