20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV2 har rettighetene til Premier League  (Lest 173190 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• Gjest
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #480 på: 17. Mars 2012, 18:38 »
Var som Newcastle-Mackems, der dei snakket om Totteham-Man.Utd i pausen på vår kamp. (Den startet 18:30 Fleire timer etter Tyne and Wear derby)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #481 på: 17. Mars 2012, 19:12 »
Synes ikke det er så rart jeg. ManU har 43520 medlemmer i sin norske supporterklubb og er den klart største klubben både i Norge og i resten av verden.
Vi er 265 medlemmer i vår supporterklubb mens Norwich har 98 medlemmer i sin. At ManU kjemper om ligatittelen og kan få et forsprang på ManCity som skal ut i tøff kamp mot et Chelsea i form gjør jo sitt til at de fokuserer mer på de som kjemper om ligatittelen og lagene nærmest nedrykk fremfor lagene som ligger imellom.

Det har alltid vært slik at lagene som kjemper i toppen har fått mer oppmerksomhet enn resten. Desverre har ManU alltid vært i toppen så lenge de aller fleste av "oss" har vært interessert i fotball, derfor er vi som ikke heier på de også ganske så lei av hele den drittklubben. Men at de fokuserer mer på lagene som kjemper om å vinne PL er ikke noe nytt, og det er heller ikke noe jeg tror blir forandret på uansett hvem som skulle få rettighetene i fremtiden.  ;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #482 på: 17. Mars 2012, 19:15 »
Det er stor forskjell på litt og ingenting.

Christian

• Gjest
« Svar #483 på: 17. Mars 2012, 19:18 »
Men dei treng ikkje å sende ein engelsk reportasje om Spurs-Man.Utd i pausen av eit tyne and wear derby.

Så klart blir det mest fokus på Scum og de, men ein plass går grensa. Det må jaggu gå ann å snakke i 5 min om Newcastle og Mackems i pausen, uten å blande inn Scum som spelar fleire timar etterpå?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #484 på: 17. Mars 2012, 19:33 »
Men dei treng ikkje å sende ein engelsk reportasje om Spurs-Man.Utd i pausen av eit tyne and wear derby.

Så klart blir det mest fokus på Scum og de, men ein plass går grensa. Det må jaggu gå ann å snakke i 5 min om Newcastle og Mackems i pausen, uten å blande inn Scum som spelar fleire timar etterpå?

Helt klart enig! Men faktum er at en derbykamp mellom NUFC - Sunderland ikke er så spesiell for nordmenn flest. Sunderland har kun 150 medlemmer i sin norske supporterklubb mens vi som sagt har 265 medlemmer. For alle oss (415 personer) er nok denne kampen ganske interessant, men det er jo bare en liten brøkdel av de som er interessert i fotball. De aller fleste så nok mer frem til kampen mellom Tottenham og ManU på White Hart Lane som begynte noen timer senere.

Men jeg er enig i at de burde holdt seg til "vår" kamp så lenge den var i gang, også i pausen. Så der reagerte jeg selv.

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #485 på: 06. April 2012, 16:19 »
Noen andre som har hatt problemer med sumo i det siste.

Får ikke opp kampene i "livelinjen" øverst, sliter også med at livesenteret "gjemmer" seg hvis jeg ikke kjører det i full modus.
Har prøvd på to forskjellige pcer med samme problem.

Noen andre som har noe lignende?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #486 på: 06. April 2012, 16:21 »
Går ut fra at du har prøvd ulike nettlesere også da?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #487 på: 06. April 2012, 16:31 »
Hehe, ikke dum du :angel: Hadde helt glemt å prøve noe annet enn chrome..

Takk  :thumbu:

Har ikke hatt det problemet før med chrome.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #488 på: 06. April 2012, 16:38 »
Hehe! Ikke alltid nettlesere er helt logiske! Funker fint i Opera ivaffal!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #489 på: 07. April 2012, 13:37 »
Det er nok bare du som ved uhell har trykket på noe der. For alt på sumo-siden kan fjernes med noen få trykk, og jeg har selv fucka opp sumoen helt på den måten før.
Søte, søte blekkspruter.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #490 på: 07. April 2012, 16:59 »
Skjønner ikke dette med at man ikke får sett andre enn hovedkampen. Likt som det har vært før her i alle fall.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #491 på: 14. April 2012, 16:02 »
Får sett alt i dag igjen. Gjelder det samme for RiksTV med vanlig antennemottak som for kabel-TV tro?

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #492 på: 14. April 2012, 18:17 »
Får sett alt i dag igjen. Gjelder det samme for RiksTV med vanlig antennemottak som for kabel-TV tro?
Ja RiksTV skal man få inn alt. Er vel bare parabol denne 16.00 regelen gjelder.

Christian

• Gjest
« Svar #493 på: 21. April 2012, 15:43 »
Newcastle som hovudkamp kl 16 idag, spennende å sjå kor mykje Newcastle prat det blir. Redd det blir prat om Arsenal-Chelsea fram til vår kamp. Evnt. litt prat om Spurs og Liverpool (Phil Thompson.  :koko: )

Christian

• Gjest
« Svar #494 på: 21. April 2012, 17:59 »
Skryt av Newcastle, eg trur eg dør  :frenetisk: