20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV2 har rettighetene til Premier League  (Lest 173109 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #420 på: 22. Jan. 2012, 17:10 »
Berg som kommentator. Muligens det mest mongoloide jeg noensine har hørt. Så irriterende!
Nei.

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #421 på: 22. Jan. 2012, 17:31 »
sant, han kan ikke navnene på spillerne heller..TRAGISK  :frenetisk:
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #422 på: 22. Jan. 2012, 17:33 »
Hva kalte du'n?
Nei.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #423 på: 22. Jan. 2012, 17:53 »
Henning Berg er et latterlig menneske. Bare å nyte dumskapen hans! :D

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #424 på: 22. Jan. 2012, 19:50 »
Hva er greia med at folk slakter Henning Berg? Forstår det ikke.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #425 på: 22. Jan. 2012, 19:59 »
Fordi han er ubrukelig som kommentator? Klarte vel omtrent ikke å uttale et eneste navn riktig.

Peter

• Gjest
« Svar #426 på: 22. Jan. 2012, 20:00 »
Hva er greia med at folk slakter Henning Berg? Forstår det ikke.

Han er en sur mann med en uentusiastisk og kjedelig stemme, som ikke er noe annet enn en Mr. Obvious, altså sier han aldri noe annet enn det alle andre ville sagt, han er uinterresant og bidrar generellt med lite i studio?

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #427 på: 22. Jan. 2012, 20:08 »
Fordi mannen ikke maktet uttalen av navn på enkelte spillere? Syltynn begrunnelse. Det må ligge noe mer bak. Er det fyren i seg selv som ikke faller i smak? Man må klare å se forbi en mislykket trenergjerning på Åråsen. Som kommentator synes jeg ikke han utmerket seg nevneverdig negativt.

Fra Twitter:

Sitat
Jallafolk på twitter forhåndsdømmer H.Berg og fortsetter kritikken etter kampen. #pinlig Helt greit å høre på. Flink fotballfaglig. #2pl

Tar avstand fra betegnelsen "jallafolk", men ellers må jeg si meg enig.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #428 på: 22. Jan. 2012, 20:09 »
Henning Berg er kanskje ikke noen humørspreder eller den som har mest glimt i øyet, men jeg synes ikke han klarte seg så gærnt i dag.

Hadde kanskje litt trøbbel med noen uttalelser og slikt, men det var ikke så forferdelig. Han har god kunnskap om spillet, ligaen og formidler det ganske bra. Rolig og saklig.

Lest en del tøv på twitter i kveld om at han er kunnskapsløs og udugelig når det gjelder fotball. Folk må begynne å se seg sjøl i speilet! Greit å kritisere han for å være humørløs eller kjedelig, men det får være grenser for hvor mye pinlig folk klarer å lire av seg.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #429 på: 22. Jan. 2012, 20:20 »
Jeg kritiserer han først og fremst fordi han er dritkjedelig, og dette gjelder ikke bare som kommentator. Han har muligens den mest irriterende og monotone stemmebruken jeg noen gang har hørt.

Oss dødlige: --__---_---____------___--______--_--__-----------_--___--_-_--
Henning Berg: ____________________________________________________

Ekstremt plagsomt. At han har peiling på fotball er det liten tvil om, men det gjør han ikke mindre irriterende og slitsom. Om det faktisk er sånn at han skal være fast i PL-studio/som kommentator, så er det en stor sjans for at jeg avslutter Sumoabonnementet mitt, for da vil det stå mellom mute og sitte irritert igjennom hele kampen. :ler:
Nei.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #430 på: 22. Jan. 2012, 20:31 »
Jeg mener at han ble ansatt som hovedekspert på norsk fotball, så det er nok mulig at han ikke blir veldig fast i PL-studio.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #431 på: 22. Jan. 2012, 20:41 »
Ikke ofte det er to kommentatorer i en kamp er det? Synes det skaper en bedre harmoni. Synes Berg ikke var noe dårligere enn Petter Myhre. Må også tenke på at kommentering også er en trenings-sak, blir nok bedre og bedre.

Rart ingen flere bemerker at en tidligere United-spiller kommenterte. Selv om han var veldig objektiv, så tar jeg meg i å tenke om han mener alt. Veldig lite reaksjon på United-scoringene i alle fall, litt unaturlig blir det fort.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #432 på: 22. Jan. 2012, 20:58 »
Jeg synes ikke Henning Berg tilfører kampen noe som helst. Som andre er inne på sier han kun det åpenbare, han tilfører ikke noe 99% av seerne allerede har oppfattet med sine egne øyne. Hele poenget med kommentator er jo å tilføre kampen noe ekstra, enten i form av gode analyser, skape mer dramatikk og spenning i form av stemmebruk eller ved nyttige statistikker og fakta. Henning Berg tilfører ikke noe av dette. For å underbygge cpt. obvious-stempelet var dette en av setningene han klarte å lire av seg "Hvis han er bevistløs, bør han helst ikke spille".

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #433 på: 22. Jan. 2012, 21:04 »
"Vermaelen er frisk han, er'n ikke?"

"Hva kalte du'n?"

:lol:

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #434 på: 23. Jan. 2012, 00:53 »
Tveit da, få din fakta riktig.

Han sa vel strengt talt om han hadde vært bevisstløs, så bør han ikke spille mer. Altså at hodeskade er ganske alvorlig.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/