20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV2 har rettighetene til Premier League  (Lest 173122 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #405 på: 22. Des. 2011, 22:01 »
Liker Biggs som ekspertkommentator. Har peil, i motsetning til Andy Cole.

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #406 på: 30. Des. 2011, 16:25 »
http://mobil.aftenposten.no/mfotball/?art=217819
Tolker dette som at det ikke gjelder tv2pl..?

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #407 på: 09. Jan. 2012, 15:10 »
TV2 har satt opp sine tv-kamper ut februar. Ingen kamper på SUMO, det kan jeg like  :smitten:

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #408 på: 10. Jan. 2012, 11:02 »
Hvor finner man enklest oversikt over hvilke kamper som sendes på pl1-3?

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #410 på: 16. Jan. 2012, 21:55 »
Vedder på at Lundekvam er oppgitt over at Berg har kommet inn i ekspert-teamet. Han har jo allerede snytt ham for en haug med landskamper, og nå stjeler han jammen showet i studio også.

Må nesten legge til at jeg foretrekker Lundekvam elleve av ti ganger.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #411 på: 16. Jan. 2012, 22:05 »
Synes Schau og Claus er bra. Henning Berg kan bli bra han o må nesten flire når han tar til ordet er så herlig negativ til alt :lol:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #412 på: 16. Jan. 2012, 23:57 »
Clausen er rett og slett kongen! Måten han kombinerer erfaringen fra "gamet" sjøl, humoren og den litt uformelle måten å snakke i TV på, er fantastisk! Om Chelsea sine foregående sesonger i PL: "og de slapp faaan ikkje inn et jævla mål" :D

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #413 på: 17. Jan. 2012, 00:40 »
Hahaha... Jeg digger Lundekvam som ekspert. Jeg setter ikke pris på de som leverer de mest fotballfaglig korrekte (tørre) analysene eller konkurrerer i hvem som er den største besserwisseren. Jeg vil ha folk som er seg selv og er morsomme, og der treffer Lundekvam innertieren for min del.

FarmerFrank

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #414 på: 17. Jan. 2012, 08:23 »
Hahaha... Jeg digger Lundekvam som ekspert. Jeg setter ikke pris på de som leverer de mest fotballfaglig korrekte (tørre) analysene eller konkurrerer i hvem som er den største besserwisseren. Jeg vil ha folk som er seg selv og er morsomme, og der treffer Lundekvam innertieren for min del.

Jeg ler AV Lundekvam, og ikke med han for min del :D Hele fyren er jo en vandrene dyslektisk katastrofe på linje med Morten Harket i AHA når han skal uttale seg...legger dere ikke merke til hvordan han draaaaaaaar ut historia sine, med masse ekstra vas og kas uten mening overhodet? Og så når for eks. Schau eller noen andre konfronterer han med "andre fakta" så skifter han mening med en gang...hehe...snodig skrue..hans verdi som kommentator er lik null for min del, men som underholdningsfaktor : terningkast 8/10!
Men skal sies, er utfattelig åsn han klarer å meske seg inn rundt omkring på stadiona i England, og er homebuddy med alle de "kule"..går der å knipser og shaker "fists" med stjernespillera som om de skulle vært bestevenner siden barneskolen..hehe...

Wikestad, Schau, og Thorstvedt er finslig:)Tv2 Pl-studio er fin fine greier all over:) Bare de ikke drar inn han derre "Thomas" fra fotball-VM sist sommer, som skulle være Twitter/Facebook#FX kommentatoren til TV2..makan til inkompetent fyr altså...hehe...Må være en sommervikar de hadde...
« Siste redigering: 24. Jan. 2012, 07:55 av FarmerFrank »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #415 på: 17. Jan. 2012, 12:02 »
Jeg så bare før kampen-sendinga, og har bare sett en halvtime av førsteomgangen Norge-Danmark i King's Cup. Men mitt inntrykk er at Berg er en helt ok "ekspert". Han har helt klart fotballfaglig kompetanse. Jeg tror bare folk trenger tilvenningstid, for å slutte å se han som den sutrete treneren, og se han som en "pundit".

Berg er ikke noe verre enn mange andre raringer som har vært innom PL-studio noen ganger. Andy Cole var ikke akkurat stort bedre, da han var gjest.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #416 på: 17. Jan. 2012, 13:15 »
haha,100% enig med alt du sier, FarmerFrank.

Spesielt det at han skal fremstå som "kul" i møte med PL-spillerne gjør meg småflau.

FarmerFrank

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #417 på: 17. Jan. 2012, 14:17 »
Fotballfaglig så har nok Berg nok av kunnskap og kompetanse, sikter ikke til noe mangel på det.
Men han har jo like mye karisma som en gråstein..så er det jo noe med det at "happy faces" er litt mere seer-vennlig på tv og..men for all del, skal gi ham en sjanse..de drar jo inn alt mulig i Tv2 PL studioet...
Så dere da Gazza var gjestekommentator? Åsn i huleste har de fått han inn der? Og fyren snakker jo med en så spesiell aksent at jeg omtrent måtte sette på teksting på tv for å forstå hva i huleste han prata om :)

Men føler ikke akkurat at de engelskemenna de har invitert inn i studioet bidrar så mye, eller har noe særlig å tilføre. Det er vel mere fordi Tv2 skal kunne skilte med en "wow- vi har en engelsk fotballspiller i studio" faktoren.. de sitter der som duer på en høyspentledning mens "nordmenna" prater over hue på de uansett.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #418 på: 17. Jan. 2012, 14:21 »
Lundekvam har jeg fått sansen for.
Berg blir jeg trist av. Takler ikke tonefallet hans og måten han snakker på.
Gazza forsto jeg overraskende lett, til tross for at jeg sliter meg og forstå de fleste... som alle trøndere jeg har møtt. :ler:
Nei.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #419 på: 17. Jan. 2012, 14:26 »
Gazza forsto jeg overraskende lett, til tross for at jeg sliter meg og forstå de fleste... som alle trøndere jeg har møtt. :ler:
Itj bynn å bli karravolin du no, før du får dæ ei ørtæv! Lortkaill..  :P