20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV2 har rettighetene til Premier League  (Lest 173185 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #390 på: 09. Sep. 2011, 14:04 »
Mulig den bare gjelder for 24 timer, litt usikker. Men benytter meg stort sett bare av den rundt 2 timer uansett...

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #391 på: 09. Sep. 2011, 14:04 »
Gjelder Big One Southern Chicken. Men tror man får med SUMO-billett uansett hvilken Big One det gjelder. For SUMO én uke, koster det 99 kroner. Her får man altså en sixpack cola samt en pizza, og det bare for 70!  :o

http://coop.no/Butikkene/Coop-Prix/Coop-Prix-Deal/

Sjekka litt nermere nå, og da så jeg at det gjaldt alle Big One-pizzaene. Hmm, må sjekkes ut nermere. Har vært på to butikker i nærområdet, men de hadde da tydligvis kun "gammel" pizza uten kode, for der var der kun vanlig Big One som gjaldt. Men dæven, får prøve nermeste Prix, gitt.

Og det er kun 24 timer, ikke en uke.
Nei.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #392 på: 17. Sep. 2011, 13:50 »
Flere som har problemer med sumo???
Andreas Martins

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #393 på: 19. Nov. 2011, 13:01 »
Elsker forøvrig PL-produksjonens forherligelse av britiske superartister.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #394 på: 21. Nov. 2011, 23:25 »
Hahaha. Lundekvam strikes again. Har med en Norwich-drakt signert av alle spillerne som han gir til Wikestad. Han blir jo som en 5-åring på julaften.  :lol:

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #395 på: 27. Nov. 2011, 17:38 »
Herregud! prøv å skjule begeistringen litt da, kommentator i liverpool-citykampen! Han skjelver av glede i stemmen i det liverpool utlikner. Synes det er utrolig synd når kommentatorene ikke klarer å skjule sin klubbtilhørighet, blir bare utrolig irriterende å høre på.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #396 på: 27. Nov. 2011, 17:42 »
Wikestad er Norwich-mann.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #397 på: 27. Nov. 2011, 17:52 »
Som det nevnes i posten over deg Tveit  :P
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #398 på: 27. Nov. 2011, 18:04 »
For min del synes jeg Wikestad er den som faller mest sammen med mine sympatier. Han er ofte hakket mer begeistret når de små scorer mot de store enn vice versa. Kunne ikke registrere mer begeistring for Liverpools mål enn for Citys.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #399 på: 27. Nov. 2011, 18:14 »
Derfor er det jo ikke spesielt om han jubler ekstra når LFC scorer mot ManC, LFC eller Chelski f.eks. heller da... ;)

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #400 på: 27. Nov. 2011, 23:48 »
Hehe, er vel mitt eget liverpoolhat som tar over :P Men synes fremdeles jubelen var betydelig større da livverpool scorte kontra da city scorte, og det synes jeg en kommentator, uansett klubbtilhørlighet, skal holde seg for god til. En kommentator er på jobb og skal observere kampen med nøytrale øyne. Spilles kampen mellom to lag kommentatoren vet han/hun ikke klarer til å komme til å holde seg 100% nøytral, burde han/hun overlate jobben med å kommentere den kampen til noen andre. F.eks burde aldri Alsaker få lov til å kommetentere liverpoolkamper.

Selv om Wikestad er norwich-supporter ga han meg inntrykket av at han håpet på liverpoolseier i dag, og det er forsåvidt helt greit det, men jeg synes ikke han skal la det skinne gjennom i kommenteringen sin. Kan godt hende det bare var meg som oppfattet det slik, men for meg virket det som om han var godt over halvveis til orgasme i det liverpool scorte.

Peter

• Gjest

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #402 på: 22. Des. 2011, 21:08 »
Andre enn meg som har trøbbel med å se chelsea tham på tv2sumo?

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #403 på: 22. Des. 2011, 21:14 »
Har ikke det selv, men ser flere på andre forum som har det. har vært sånn i lange perioder nå at folk har problemer.
Nei.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #404 på: 22. Des. 2011, 21:26 »
Ok igjen nå