20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV2 har rettighetene til Premier League  (Lest 173217 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #375 på: 30. Aug. 2011, 13:29 »
Er vel i Oslo som i Glasgow - bare å holde seg unna visse strøk (østkanten og Ibrox) om man ikke vil oppleve fattigdom og søppelfolk.

Nå har jeg vært en del både i begge byer og må si at jeg foretrekker Glasgow foran Oslo.

Det er ikke mulig å sammenligne fattigdom i Glasgow mot fattigdom i Oslo...men denne tråden ser ut til å ha sporet av litt :P Kanskje best å avslutte nå ;)
« Siste redigering: 30. Aug. 2011, 13:42 av Andymag »

Peter

• Gjest
« Svar #376 på: 30. Aug. 2011, 13:48 »
Er vel i Oslo som i Glasgow - bare å holde seg unna visse strøk (østkanten og Ibrox) om man ikke vil oppleve fattigdom og søppelfolk.

Nå har jeg vært en del både i begge byer og må si at jeg foretrekker Glasgow foran Oslo.

Er streng tatt ingen deler av Oslo du burde holde deg unna. Holmlia, Grønland, Furuset, Grorud er like trygt og fint som et hvilket som helst annet sted i Oslo.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #377 på: 30. Aug. 2011, 17:16 »
Sendte en tweet til Jansen Hagen om dekningen av Deadline-day:

@VegardJH Herlig! Ha litt fokus på andre lag enn topp 4 så blir dette bra #newutd.no #NUFC

Fikk svar:

@Panzer_Stormo Vær trygg. På Deadline Day-møtet i @2sporten i dag var @TV2Wikestad krystallklar: Alle fire divisjoner skal med!

:)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #378 på: 30. Aug. 2011, 17:17 »
DIGG :D

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #379 på: 30. Aug. 2011, 18:07 »
Supert.
Da er det jo bare sende mail at de må ha bredere dekning i vanlige sendinger og.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #380 på: 31. Aug. 2011, 04:21 »
Skal sitte klistret forran tven, ha macen på siden med auto refresh på newutd, n-o samt streame fra sky sports. natti natt.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #381 på: 31. Aug. 2011, 08:48 »
Skal si 8)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #382 på: 09. Sep. 2011, 12:09 »
TV2 har satt opp tv-kamper til og med runde 13, altså til og med november nå. Og såvidt jeg kan se, får vi alle utenom én kamp, Blackburn hjemme 24. september, på hovedkanalene. Det skal man ikke klage på!

Sjekket listen for kanskje et par uker siden, og da mener jeg listen viste ytterligere to kamper. Så tror dette skyldes at Fulham har fått minst to kamper flyttet i anledning Europa League, og at det i begge tilfeller er våre kamper som er rykket frem i køen  :D

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #383 på: 09. Sep. 2011, 13:05 »
Sweet! Da lukter det Big One til middag 24. september...

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #384 på: 09. Sep. 2011, 13:08 »
Hehe. Tror nesten at jeg til neste år må vurdere å tegne tv-abb med TV2 PL, i stedet for Sumo. I hvert fall hvis Big One fortsetter med denne dealen her :) Sliter med litt ustabilt nett nemlig.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #385 på: 09. Sep. 2011, 13:12 »
Er stygt redd for at jeg må presse i meg en Big One i nærmeste fremtid selv også, sparer tross alt inn kampen og vel så det. Kjøper jeg inn en sixpack med 0,5 cola på Coop Prix, tror jeg at man får med en Big One. Så man får altså med mye stasj, når eneste målet egentlig er å se kampen  :P
Men hvor lenge var SUMO-tilbudet på Big One, lurer på om det var ut oktober. Noen som vet?

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #386 på: 09. Sep. 2011, 13:29 »
Jeg tror jeg leste 16. oktober et sted ;)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #387 på: 09. Sep. 2011, 13:34 »
Er stygt redd for at jeg må presse i meg en Big One i nærmeste fremtid selv også, sparer tross alt inn kampen og vel så det. Kjøper jeg inn en sixpack med 0,5 cola på Coop Prix, tror jeg at man får med en Big One. Så man får altså med mye stasj, når eneste målet egentlig er å se kampen  :P

Virkelig? Gjelder dette over alt, eller bare utvalgte steder? Høres jo passe digg ut, siden jeg kjøper en Big One i helgene grunnet det tilbudet her uansett. Høres fiffig ut. I såfall må det bli en tur på nermeste Prix i dag/morgen.

Edit: Sjekka på nettet og, men tilbudet gjelder kun "Big One: Southern Chicken", og Sumo-tilbudet gjelder kun vanlig Big One.
Nei.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #388 på: 09. Sep. 2011, 13:41 »
Gjelder Big One Southern Chicken. Men tror man får med SUMO-billett uansett hvilken Big One det gjelder. For SUMO én uke, koster det 99 kroner. Her får man altså en sixpack cola samt en pizza, og det bare for 70!  :o

http://coop.no/Butikkene/Coop-Prix/Coop-Prix-Deal/

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #389 på: 09. Sep. 2011, 13:50 »
BigOne-dealen gjelder vel sumo sport kun for 24 timer....? Ikke en uke?
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.