20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV2 har rettighetene til Premier League  (Lest 173150 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #360 på: 29. Aug. 2011, 20:46 »
Nå føler jeg du drar den litt langt, tveit.
Jaha? På hvilken måte?
Du spurte jo i forrige innlegg om hvorfor de ikke kunne ha en halvtimesending før vår kamp, og det er svaret på det.

Men jeg skulle gjerne hatt mer fokus på Newcastle i norsk media og ikke bare toppklubbene, men jeg forstår veldig godt hvorfor det ikke er det og det er dét jeg prøver å få frem ;)

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #361 på: 29. Aug. 2011, 20:48 »
Bor i Glasgow ;) Da blir det noe lettere :P

Unner ikke noen å måtte bo i Glasgow, men det var da en fordel i det minste  :P

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #362 på: 29. Aug. 2011, 20:52 »
Nå føler jeg du drar den litt langt, tveit.
Jaha? På hvilken måte?
Du spurte jo i forrige innlegg om hvorfor de ikke kunne ha en halvtimesending før vår kamp, og det er svaret på det.

Men jeg skulle gjerne hatt mer fokus på Newcastle i norsk media og ikke bare toppklubbene, men jeg forstår veldig godt hvorfor det ikke er det og det er dét jeg prøver å få frem ;)

Når de likevel sender fem og en halv time på en søndag, og gudvethvormange timer ellers i løpet av sesongen så synes jeg vel ikke en halvtime til hadde vært rar utskeielsen, men joda, jeg ser den.

Hovedpoenget mitt var uansett det jeg nevnte i forrige post:
Og jeg står på mitt, jeg synes det i går var langt fra godt nok. Høydepunktene én gang uten kommentarer på fem og en halv time med sending. Selvfølgelig forventer jeg ikke at de prioriterer Newcastle - Fulham foran Tottenham - City eller United - Arsenal, men jeg forventer mer enn i går. Og det tror jeg ikke jeg er alene om. Men så langt var det et engangstilfelle, og det kan sannsynligvis til en viss grad tilskrives utfallet av de to storkampene.

Om du synes, utifra argumentene dine, at dette er greit og forståelig så er vi nok bare uenige. ;)

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #363 på: 29. Aug. 2011, 20:57 »

Har bodd her hele livet så skal ikke høre noe negativt om Glasgow! Har du vært her noen gang? ;)

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #364 på: 29. Aug. 2011, 21:01 »

Har bodd her hele livet så skal ikke høre noe negativt om Glasgow! Har du vært her noen gang? ;)

Har vært der tre ganger tror jeg, ihvertfall to. Ikke en by jeg er altfor begeistret for, i motsetning til hovedstaden deres som er favorittbyen min i Storbritania, etter Newcastle.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #365 på: 29. Aug. 2011, 21:29 »
Fullstendig avsporing ja, men edinburgh er en fantastisk fin by.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #366 på: 29. Aug. 2011, 21:30 »

Har vært der tre ganger tror jeg, ihvertfall to. Ikke en by jeg er altfor begeistret for, i motsetning til hovedstaden deres som er favorittbyen min i Storbritania, etter Newcastle.

Er genetisk opplært til å være uenig, men Edinburgh er en fin by, jeg skal gi dem det. Men her har du mye hyggeligere folk ;) Lever i en fotballgal storby, blir ikke bedre enn det :D

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #367 på: 29. Aug. 2011, 21:54 »

+++  og einig

men prøv Inverness ;)

Peter

• Gjest
« Svar #368 på: 29. Aug. 2011, 22:17 »

+++  og einig

men prøv Inverness ;)

Enig her :) Har vært i både Glasgow, Inverness og Edinburgh og alle er fantastiske byer! Inverness er stor i skotsk standard og veldig sjarmerende. Dessuten rett ved Loch Ness, som er verdt å få med seg.
Edinburgh er veldig vakker! Nydelig by! Glasgow er den mest britiske byen du kan finne! Ikke spesielt pen, men er stemning og ekte mennesker! Dritings eller ei: veldig vennlige folk!
Når det er sagt er vel Glasgow byen i Europa med mest knivran og knivdrap så ekke helt trygt vel...

Legg på et par dager på hebridene så er Skottland turen perfekt ;)

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #369 på: 29. Aug. 2011, 22:51 »

+++  og einig

men prøv Inverness ;)

Enig her :) Har vært i både Glasgow, Inverness og Edinburgh og alle er fantastiske byer! Inverness er stor i skotsk standard og veldig sjarmerende. Dessuten rett ved Loch Ness, som er verdt å få med seg.
Edinburgh er veldig vakker! Nydelig by! Glasgow er den mest britiske byen du kan finne! Ikke spesielt pen, men er stemning og ekte mennesker! Dritings eller ei: veldig vennlige folk!
Når det er sagt er vel Glasgow byen i Europa med mest knivran og knivdrap så ekke helt trygt vel...

Takk :) Vi Glasgowians er verdens herligste mennesker;D:P Så lenge du ikke forviller deg bort mot de litt mer shady stedene (Ibrox F.eks), er du ganske trygg for kniver ;)

Peter

• Gjest
« Svar #370 på: 30. Aug. 2011, 00:08 »

+++  og einig

men prøv Inverness ;)

Takk :) Vi Glasgowians er verdens herligste mennesker;D:P Så lenge du ikke forviller deg bort mot de litt mer shady stedene (Ibrox F.eks), er du ganske trygg for kniver ;)

Hehe :) Har en kompis med far fra Glasgow, og når han var der i sommer fortalte han om taxisjåfører som ikke tør å kjøre inn i enkelte deler av byen, Govanhill f.eks. Tenkte det sikkert var overdriving... men er det sant eller ligger det ikke no i det? :)

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #371 på: 30. Aug. 2011, 00:26 »
Govanhill er nok et sted det kan være smart å holde seg unna etter solnedgang. Vi Glasgowians er verdens hyggeligste mennesker, men har bra med temperemant også. Dette kommer frem på Old Firm og etter noen fingre whiskey på puben ;) Er jo ikke verdens mest sikre by, så du skal være forsiktig, men det gjelder jo mange storbyer. Dere som lever i Norge bor jo i en boble  ;) Ellers er jo Govanhill et Celtic-område, var sjåføren Rangers-fan så kan det ha vært grunnen ;D

Peter

• Gjest
« Svar #372 på: 30. Aug. 2011, 00:32 »
Govanhill er nok et sted det kan være smart å holde seg unna etter solnedgang. Vi Glasgowians er verdens hyggeligste mennesker, men har bra med temperemant også. Dette kommer frem på Old Firm og etter noen fingre whiskey på puben ;) Er jo ikke verdens mest sikre by, så du skal være forsiktig, men det gjelder jo mange storbyer. Dere som lever i Norge bor jo i en boble  ;) Ellers er jo Govanhill et Celtic-område, var sjåføren Rangers-fan så kan det ha vært grunnen ;D

Hehe, er enig i det :) Skotter er jo kjent for å være knarker hele gjengen, men synes jo personlig at de er verdens hyggeligste mennesker ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #373 på: 30. Aug. 2011, 10:18 »
Sitat fra: Andymag
Dere som lever i Norge bor jo i en boble  ;)
Jeg føler vel egentlig at den bobla sprakk som en ballong i sommer.

Og du kan definitivt rote deg bort i helt feil område her i landet også. Oslo er ikke verdens tryggeste by, selv om en kanskje kunne fristes til å tro det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #374 på: 30. Aug. 2011, 12:59 »
Er vel i Oslo som i Glasgow - bare å holde seg unna visse strøk (østkanten og Ibrox) om man ikke vil oppleve fattigdom og søppelfolk.

Nå har jeg vært en del både i begge byer og må si at jeg foretrekker Glasgow foran Oslo.