20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV2 har rettighetene til Premier League  (Lest 173228 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #180 på: 14. Aug. 2010, 16:56 »
Thorstvedt er en herlig person og ha i studio. Alltid nyanserte betraktninger, og ikke alltid ute etter å hause opp alt og ingenting.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 14. Aug. 2010, 17:02 »
Syntes det blei litt rotete når dei skulle sitte rundt et bordi studio. Hadde vert bedre om dei hadde suttet langs et bord som i gamle Canal + studio, og som dei gjør det på viasat og

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 14. Aug. 2010, 17:06 »
Hakket det på Sumo?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 14. Aug. 2010, 17:11 »
Har du altibox kan du gå på PL HD 6
HD 6 sender Wolves - Stoke. Men det er en liten godbit som kalles TV2 BPL HD UK, som ligger som sjuende kanal i rekka på Altibox, som sender det samme som hovedkanalen, men med engelske kommentatorer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #184 på: 14. Aug. 2010, 17:40 »
Hakket det på Sumo?

Ikke hos meg. Veldig fornøyd sålangt =)

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #185 på: 14. Aug. 2010, 18:51 »
Syntes det blei litt rotete når dei skulle sitte rundt et bordi studio. Hadde vert bedre om dei hadde suttet langs et bord som i gamle Canal + studio, og som dei gjør det på viasat og

jeg er uenig.. syns kjemien mellom folka i studio blir nærere og mer "ekte" enn det gjør når de sitter som om de skal presentere noe framfor et publikum...
synes samtalene glir lettere og eksptertene blir mer komfortable når det blir gjort på denne måten:)
så lenge det varieres med bruk av kameravinkler så er det supert for min del:)

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 14. Aug. 2010, 19:16 »
Synes det blir mindre stivt rundt et bord! Jeg digga hvertfall sendinga under Tottenham-City, så ikke hovedkampen kl 16.00. Og reklame på maks ett minutt kan man overleve, liker at de var innom bohemen og snakka med norske fans!

Sumo startet dårlig med knitrende lyd, men tok seg opp! Digg med HD-kvalitet på nett :)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #187 på: 14. Aug. 2010, 20:11 »
Jeg har lenge vært skeptisk til om TV2 ville klare å levere bra sendinger, men nå har skepsisen blitt motbevist. Bra bilde & lyd, bra og seriøst studio samt at reklamen kommer i mye mindre doser enn jeg regnet med. Eneste minuset er at noen av kommentatorene ikke holder mål (men det var det jo mange av Canal + sine som ikke gjorde og). Håper Bohinen holder seg borte fra studio, men dessverre dukker vel han opp utover. Uansett godkjent++ fra meg
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 15. Aug. 2010, 02:28 »
Jeg er ikke frelst ennå, men det var bedre enn fryktet. Det skal de ha. Og Thorstvedt er en av få fornuftige sjeler i studio. Men når de først skal ha Kevin Phillips på besøk, hvorfor bruker de han ikke mer? Børrestad følte seg åpenbart ikke stø på et annet språk. Men hva er vitsen med engelske gjester da? Det er noe jeg også irriterte meg over på c+, men jeg bar likevel over med det. Men hva er vitsen med å dra inn en eks PL-spiller i studio, når de ikke skal prate med ham, mer enn en eller to ganger?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 15. Aug. 2010, 08:52 »
Synes Phillips var mye involvert i praten jeg.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 15. Aug. 2010, 08:59 »
Jeg synes da Kevin Phillips ganske så ofte kom til orde jeg, og ihvertfall vesentlig mer enn 1 eller 2 ganger. For min egen del foretrekker jeg at de holder seg til norsk.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 15. Aug. 2010, 12:31 »
Enig med de to ovenfor, synes Børrestad og Flo ofte dro over til engelsk for å få med seg Phillips. For min del kunne de holdt seg til engelsk, for syntes Phillips snakket bra for seg! Tydelig at ikke Langli var stødig i engelsk, men kan jo ikke forvente det av alle de har i studio. Vell gjennomført TV2!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #192 på: 15. Aug. 2010, 12:38 »
Synes Phillips var involvert i greie doser, men litt enig er jeg jo med Joakim også. Sikkert litt kjipt å ikke forstå et eneste ord når man først sitter i et studio. Dessuten var han jo den med mest kompetanse i går. Tror nok Børrestad blir mer vant med å prate engelsk utover høsten, kjenner selv jeg blir litt mo i tunga de første timene jeg er på ferie og må dra frem mine språkkunster.

Simmio

• Gjest
« Svar #193 på: 15. Aug. 2010, 17:11 »
Jeg synes at det hakker litt på Tv2 sumo når ballen går fort, f.eks på et frispark. Vet noen hvorden man får bort dette?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 15. Aug. 2010, 18:59 »
Har Get.

1. I går hakka lyden, var ekko på kommentatorane ei stund.

2. I dag hang bilde ein del gonger. Pluss at lyden vart kunn skurring ei stund.

Reknar med dette er startvanskar frå tv2 si sida.