20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV2 har rettighetene til Premier League  (Lest 173104 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #150 på: 30. Juli 2010, 17:57 »
for å være 100% garantert å se samtlige Newcastle kamper er det bare 2 rene alternativer.
1. Altibox
2. Sumo

Men i og med at det finnes ukes-billetter på Sumo så er det jo fult mulig å se de kampene man ikke får sett på f.eks Riks-TV på Sumo. Dog kan det bli skrekkelig dyrt i løpet av sesongen...

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #151 på: 30. Juli 2010, 18:53 »
Fant ut av problemene med Sumo. Så nå gleder man seg til sesongstart :)

Håper bare at sendingene via nettet blir stabile, og at det blir lett oversiktelig.

Peter

• Gjest
« Svar #152 på: 07. Aug. 2010, 18:00 »
Så nå skal den bedritne tullingen snakke seg til sympati som resten av tullingene i TV2. Taper.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 07. Aug. 2010, 18:03 »
Så nå skal den bedritne tullingen snakke seg til sympati som resten av tullingene i TV2. Taper.

Ingen nordmann har spilt flere Premier League kamper enn Lundekvam, han burde altså ha forutsetning for å kunne bidra med mye bra kunnskap om engelsk fotball. Så får vi se hvor god han blir til å formidle det..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Peter

• Gjest
« Svar #154 på: 07. Aug. 2010, 18:12 »

Ingen nordmann har spilt flere Premier League kamper enn Lundekvam, han burde altså ha forutsetning for å kunne bidra med mye bra kunnskap om engelsk fotball. Så får vi se hvor god han blir til å formidle det..

Ja, det burde han greie. Men blir ikke akuratt veldig overrasket om han blir like fucka som Mikro, Reka og resten av de talentløse "ekspertene".

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 07. Aug. 2010, 21:34 »
Irriterar meg at all reklame tv2 har for PL består av klipp som innheld nesten kunn scums, chelsea,lpool og arsenal. :P
Er faktisk skeptisk til kva dei får til...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 08. Aug. 2010, 09:22 »
Bohinen irriterer meg mest. Har vært  subjektiv i sine kommentarerer i TL. I tillegg stotrer han noe grusomt og klarer aldri å fullføre en setning skikkelig. Alsaker og Torstvedt er derimot flinke gutter.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 08. Aug. 2010, 11:35 »
Irriterar meg at all reklame tv2 har for PL består av klipp som innheld nesten kunn scums, chelsea,lpool og arsenal. :P
Er faktisk skeptisk til kva dei får til...

Det må man jo nesten forvente. De 5-6 siste årene har jo disse lagene dominert stort i både PL og CL sammenheng. I samme tidsrom har jo de nevnte lagene minst 1 CL finale å vise til.
Er jo også i disse klubbene de beste spillerne og de største profilene befinner seg. Men dette kan kansje forandres på denne sesongen........

Hvilken kanal går Community Shield kampen på?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 08. Aug. 2010, 11:39 »
Hvilken kanal går Community Shield kampen på?
Viasat fotball.

oyvinvo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #159 på: 08. Aug. 2010, 13:13 »
Get har ikke begynt å levere kanalene enda engang de :X

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 08. Aug. 2010, 17:20 »

Merka dette. Veit du når dei kjem?

oyvinvo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #161 på: 09. Aug. 2010, 09:47 »

Nei, men du kan gjøre som meg, kontakte de og "forhåndsbestille" de. Da svarer de at de skal hooke deg opp med kanalene når de kommer. Men må vel bare anta at de kommer før seriestart i det minste ;)

"Get og TV 2 har inngått en avtale som gir Get rett til å distribuere Barclays Premier League de neste tre årene. Dette betyr at TV 2 Barclays Premier League HD vil være tilgjengelig for Gets kunder i god tid før sesongstart 14. august." sitat fra http://get.no/web/nomu/tv2_premier_league_hd

Tror nok jeg og Get har forskjellig oppfatning av hva god tid er ;)
« Siste redigering: 09. Aug. 2010, 09:57 av oyvinvo »

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #162 på: 09. Aug. 2010, 10:07 »
Bohinen irriterer meg mest. Har vært  subjektiv i sine kommentarerer i TL. I tillegg stotrer han noe grusomt og klarer aldri å fullføre en setning skikkelig. Alsaker og Torstvedt er derimot flinke gutter.
HAHAHAH så sant!!
og er det bare meg, eller virker thorstvedt som verdens koseligste fyr? :P

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #163 på: 10. Aug. 2010, 22:29 »

Nei, men du kan gjøre som meg, kontakte de og "forhåndsbestille" de. Da svarer de at de skal hooke deg opp med kanalene når de kommer. Men må vel bare anta at de kommer før seriestart i det minste ;)

"Get og TV 2 har inngått en avtale som gir Get rett til å distribuere Barclays Premier League de neste tre årene. Dette betyr at TV 2 Barclays Premier League HD vil være tilgjengelig for Gets kunder i god tid før sesongstart 14. august." sitat fra http://get.no/web/nomu/tv2_premier_league_hd

Tror nok jeg og Get har forskjellig oppfatning av hva god tid er ;)

Sitat
Hei Anders.

TV2 Premier League og TV2 Sport vil ikke være tilgjengelig før seinest 14.August. Du skal få en tekstmelding når disse kanalene skal være klare på dekoderen din J Du blir naturligvis ikke fakturert for denne pakken før den er oppe og går. Du kunne ha fått TV2 Sport tidligere, men da dette er en pakkeavtale (Tv2 Sport 169,- mnd + TV2 Premier League 199, mnd til 299kr i mnd) så blir den aktivert samtidig som Premier League.

Vi antok at PL-kanalene skulle være tilgjengelig fra 1.8, men det har blitt utsettelser på det fra GET sin side. Men det skal naturligvis være klart til take-off J
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

oyvinvo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #164 på: 12. Aug. 2010, 13:40 »
Til alle dere med Get, jeg fikk melding fra de idag om at kanalene blir tilgjengelig iløpet av dagen.