20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV2 har rettighetene til Premier League  (Lest 173200 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #120 på: 24. Mai 2010, 20:44 »
Lørdag klokken 16:00 går det vel som regel maks 4 kamper samtidig..
En tidlig på lørdag (13:45), 3-4 på lørdag ettermiddag (16:00), en lørdag kveld (18:30), 3-4 på søndagen (forskjellige tidspunkt), og en mandag kveld (20:45).

Er det ikke slik det pleier å være? Man trenger med andre ord bare 4-5 forskjellige kanaler til disse kampene..
Når det er fler enn disse samtidig, må vel Sumo brukes?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #121 på: 24. Mai 2010, 21:32 »
ja Joakim, det er nok ENORMT trykk blant leverandørene (de lokale utbyggerne) for å få flest mulige kunder opp å gå. I tillegg tenker jeg det er relativt moro å være selger for Altibox i disse dager ;)

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #122 på: 24. Mai 2010, 21:33 »
En tidlig på lørdag (13:45), 3-4 på lørdag ettermiddag (16:00), en lørdag kveld (18:30), 3-4 på søndagen (forskjellige tidspunkt), og en mandag kveld (20:45).

Er det ikke slik det pleier å være? Man trenger med andre ord bare 4-5 forskjellige kanaler til disse kampene..
De siste serierundene går vel alle kamper samtidig. Altibox vil ha samme som Sumo, dvs tilgang til samtlige kamper, uansett når de måtte gå.

Glasvegas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #123 på: 24. Mai 2010, 21:58 »
Men er bare 3 PL kanaler, så det blir samme som på canal plus. De skal ikke bruke Tv2sport kanalene, der går det bare tippeliga

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 24. Mai 2010, 22:53 »

De siste serierundene går vel alle kamper samtidig. Altibox vil ha samme som Sumo, dvs tilgang til samtlige kamper, uansett når de måtte gå.

Siden du kan dette - prater vi HD? :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #125 på: 31. Mai 2010, 14:39 »
Sitat
TV 2 har inngått avtale med Get om Premier League-distribusjon. Prisen for TV 2 Premier League HD (tre kanaler) hos Get vil være 199 kroner per måned. For kunder som ønsker TV 2 Sport i tillegg er samlet pris 299 kroner i måneden.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 31. Mai 2010, 14:44 »
Ser ut som det blir Sumo for meg. For å få Altibox må en vel ha tilgang til fiber, og det kan bli vanskelig til det boretslaget jeg skal flytte til visstnok..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 31. Mai 2010, 15:00 »
Fantastiske nyheter =)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 31. Mai 2010, 16:17 »
Sitat
TV 2 har inngått avtale med Get om Premier League-distribusjon. Prisen for TV 2 Premier League HD (tre kanaler) hos Get vil være 199 kroner per måned. For kunder som ønsker TV 2 Sport i tillegg er samlet pris 299 kroner i måneden.

Vil dette si at dei ikkje vil inngå noen avtale med Viasat?  :-\

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 31. Mai 2010, 23:06 »
Tror ikke det. Tror bare det betyr at Viasat er nødt til å bla opp det TV2 krever for å selge produktet sitt til de.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 04. Juni 2010, 15:08 »
Glimrende! Da tilbyr de PL, CL og landskamper, noe mer trenger egentlig ikke jeg. Tysk fotball blir vist på Eurosport som de også har. Dansk TV3+ viser vel også litt fotball fra SAS ligaen også?

Får nok å velge da også.  :)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 04. Juni 2010, 17:03 »
Glimrende! Da tilbyr de PL, CL og landskamper, noe mer trenger egentlig ikke jeg. Tysk fotball blir vist på Eurosport som de også har. Dansk TV3+ viser vel også litt fotball fra SAS ligaen også?

Får nok å velge da også.  :)

Enig. Med PL kan Viasat nå tilby nesten det som er av fotball.  Canal Digital sitter nok med skjegget i postkassen nå ja. Nettopp det brede tilbudet Visasat nå kan tilby tror jeg gjør at mange kommer til å bruke dem, selv om Canal Digital kommer på banen med PL. Regner med at man får et kombotilbud med FA-cup, CL og PL. Og kjenner jeg Canal Digital rett kommer en evnt prisdifferanse mellom dem og  Viasats kombotilbud til å være liten. Og da er valget enkelt

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 23. Juli 2010, 10:56 »
Nokon som har sett seg inni kva kabel TV leverandør som er best? :) Eg vurderar Get.
Lyse sin Altibox kan eg ikkje ha, var den eg helst ville gått for.
« Siste redigering: 23. Juli 2010, 10:59 av lgrinde »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #133 på: 23. Juli 2010, 11:10 »
Har selv Get, via Eidsvia riktignok, men er ganske så fornøyd :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #134 på: 25. Juli 2010, 21:34 »
Noen som har kjøpt Sumo og prøvd dette?

Jeg har kjøpt det, men opplever noen små problemer med det nye livesenteret. Det hakker til tider litt. Og jeg får heller ikke til å bruke hele skjermen på tven(Overfører bildene fra pcen via HDMI). Får fullt bilde på pcen, men altså ikke på tven.

Jeg hadde ikke disse problemene tidligere ved bruk av Sumo.