20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bristol City - Newcastle United(20.mars 18:20)  (Lest 32884 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Bristol City - Newcastle United(20.mars 18:20)
« Svar #105 på: 20. Mars 2010, 19:17 »
Jeg er ikke enig i at alt er bare sorgen, men vi må få ut Best. Han løper mindre enn bestemora mi og er omtrent like målfarlig.

Skjønner at han ikke kan spille seg inn uten å få kamper, men da må han vise tilnærmet samme oppofrelse som Carrol. Han er konge i dag. Ellers synes jeg frisparket som fører til 1-0 er billig, men ikke nødvendigvis en skalndale.

Enrique mangler kamptrening tydeligvis, men det kommer seg.

Altså: Best ut - Ranger inn.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #106 på: 20. Mars 2010, 19:18 »
17Parker: Då er det vel betre å vende hatet ditt mot Hughton, som trass alt har plukka han ut?

Kunne jo vendt det mot han også, men er det ikke naturlig at han som spiller får kritikken i kampens hete?

Matuzalem

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #107 på: 20. Mars 2010, 19:20 »
Flott at folk tenker seg om før dei publiserer innlegg her.

Leon Best har bomma på eit par-tre sjansar og ein ser at han manglar sjølvtillit. Symptomatisk for ein som har hatt litt skadeproblem og som manglar kamptrening. At han, i eigenskap av å tydelegvis ha prestert betre enn Ranger på trening, og såleis gjort seg fortent til startplass, skal bli plukka ut som syndebukk er latterleg. Dette liknar nesten på dei verste tiradene mot Ameobi og Souness, tirader som også dei var latterleg overdrivne.

Gi mannen tid så lenge han er Newcastle-spelar. Så kan han få ein endeleg dom etter at han er vekk herifrå. Ein del innlegg med pinlig nivå her no (siktar her til one-linerane med diverse kallenavn).
Vær så snill.Når han ikke har fått til en eneste ting i løpet av de kampene han har spillt , kan vi komme med så mye kritikk vi vil uten at vi kan kalles pinlige. Det han har vist til nå i Newcastle-drakta holder ikke. Klart han skal få høre det.

Så enig så enig!!, må jo kunne kritisere spillere når de spiller ræva!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #108 på: 20. Mars 2010, 19:21 »
Få ut best og inn med RAnger, eller kjør 3 spisser evt flytt Nolan opp. Er eneste sans å få noe ut av kampen.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #109 på: 20. Mars 2010, 19:23 »
Folk skal så klart få lov til å meine at Ranger bør få spele i staden for Best, og at Best skal vurderast på lik linje med andre som presterer svakare enn ønskeleg. Men dersom det er slik at folk blir så heite i toppen, at det einaste dei får seg til å skrive er simple kallenamn er det vel like greitt å halde kjeft?

Det er ikkje akkurat retorisk toppnivå. Eg synest ikkje vi kan ta Best på vilje og innsats, men meir på evner (som antakeleg vil komme betre til syne når han får kamptrening/akklimatisert seg).

Eg var for øvrig for at Ranger skulle starte i dag, utan at eg dermed får lyst til å jage Best med Kalashnikov av den grunn.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #110 på: 20. Mars 2010, 19:27 »
Folk skal så klart få lov til å meine at Ranger bør få spele i staden for Best, og at Best skal vurderast på lik linje med andre som presterer svakare enn ønskeleg. Men dersom det er slik at folk blir så heite i toppen, at det einaste dei får seg til å skrive er simple kallenamn er det vel like greitt å halde kjeft?

Det er ikkje akkurat retorisk toppnivå. Eg synest ikkje vi kan ta Best på vilje og innsats, men meir på evner (som antakeleg vil komme betre til syne når han får kamptrening/akklimatisert seg).

Eg var for øvrig for at Ranger skulle starte i dag, utan at eg dermed får lyst til å jage Best med Kalashnikov av den grunn.

Hvorfor skal jeg holde kjeft viss jeg vil få utløp for både frustrasjon og aggresjon, i tillegg til å fortelle om hvor lite jeg liker den mannen? Er det noen som fortjener å høre det, er det han.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #111 på: 20. Mars 2010, 19:30 »
Tillit er ikke dumt.
Blir han bedre av å sitte på benken å se på fotballkamper?
Nei. Det blir ikke Ranger heller, men Best har mer å vise til, enn det Ranger har. Jeg ønsker at Ranger kommer inn snart, men Best må da få tillit han også.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #112 på: 20. Mars 2010, 19:32 »
Strekk i hamstringen.
Håper det ikke er alvorlig.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #113 på: 20. Mars 2010, 19:34 »
Faen. Coloccini halter..

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 20. Mars 2010, 19:36 »
Nesten for Kadar :P

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #115 på: 20. Mars 2010, 19:39 »
skulle vært rødt for mr.sno der  :P

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #116 på: 20. Mars 2010, 19:40 »
Absolutt!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 20. Mars 2010, 19:41 »
Sp reprisen nå og det skulle selvfølgelig ha vært rødt. Makan! ::)
Nei.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 20. Mars 2010, 19:43 »
skulle vært rødt for mr.sno der  :P

Soleklart rødt kort faktisk. Tenk om Joey Barton hadde gjort det der. Rødt kort, 3 kamper og alle førstesidene på søndagsavisene.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #119 på: 20. Mars 2010, 19:43 »
håret til Sno må veie minst 1 kg :P