20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: UNDERSØKELSE: Effekter for medlemspakken neste sesong  (Lest 4949 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Jeg reiser sannsynligvis til Peru og USA om noen uker, og er ikke tilbake i Argentina før i august. Derfor må jeg fikse effekter som kan inkluderes i medlemspakken så snart som mulig, siden at det er langt billigere å gjøre dette her enn i Norge.

Effektene denne sesongen var medlemskort, penn, ølbrikke, kjøleskapsmagnet, nøkkelring og fire klistremerker - alt med TAN-logo.

- Er dere fornøyde med dette? Er det noe som er så unødvendig at det bør kuttes ut?

- Ideer til andre ting vi kan ha med? Det må være lite og lett siden at det både skal fraktes hjem til Norge og videre i postkassen til alle medlemmene.

- Skal vi kjøre på med samme effekter med nytt design, eller bare gå for samme som i denne sesongen?

Setter stor pris på innspill!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: UNDERSØKELSE: Effekter for medlemspakken neste sesong
« Svar #1 på: 01. Mars 2010, 07:47 »
Jeg synes klistremerkene var litt unødvendig, og for min del kunne man fint kutta ut dem.
Ellers var jeg fornøyd, kunne kanskje fått no nytt design, har liksom ikke bruk for 2 dønn like nøkkelringer og kjøleskapsmagneter f.eks.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 01. Mars 2010, 11:38 »
Vimepl, Slips, Slipsnål, mansjettknapper.  Blir kanskje litt dyrt å lage.
« Siste redigering: 01. Mars 2010, 12:09 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3 på: 01. Mars 2010, 13:52 »
Slike ting bør evt selges, ikke gis bort :)

Mitt tips er at man bør legge mest vekt på å få det billig :P
Veldig lite jeg faktisk har hatt brukt for, bortsett fra medlemskortet med terminlisten bakpå. Det var rett og slett genialt! :)

▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #4 på: 01. Mars 2010, 14:09 »
Kunne egentlig tenke meg flere ølbrikker jeg. En flaskeåpner hadde også vært kjekt :) Lager man det av plast, så tror jeg ikke det vil være veldig tungt eller kostbart.
« Siste redigering: 01. Mars 2010, 18:20 av Aslak »
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 01. Mars 2010, 18:07 »
Klistremerker til bil, snus-boks:) (dyrt kanskje), støtter flaskeåpner..
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

cybro

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 01. Mars 2010, 18:12 »
Ølbrikkene var geniale, tar gjerne flere av de.

Ellers synes eg klistremerkene var bortkastet, de ligger fremdeles på bordet under en haug med papir(i tilfelle eg skulle finne på å klistre de på en eller annen tullete plass).

Krus hadde vært artig å hatt, men det blir vel for dyrt mtp frakt(både innland og utland) :)
* Newcastle 4 Ever :) *

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #7 på: 01. Mars 2010, 18:30 »
Var litt dårlig forklart i stad, men mener man burde gjøre medlemskapet så billig som mulig. For å få med flest mulig.
Så kan heller de litt dyrere tingene selges gjennom en slags shop elns :P

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 01. Mars 2010, 18:40 »
Var litt dårlig forklart i stad, men mener man burde gjøre medlemskapet så billig som mulig. For å få med flest mulig.
Så kan heller de litt dyrere tingene selges gjennom en slags shop elns :P

For å være helt ærlig så kan jeg ikke forstå noen som synes at 240kr for et års medlemsskap er dyrt. Setter vi det ned 100kr, så kan hele opplegget gå på trynet og setter man det ned 50kr så er ikke det noen forskjell som folk vil tenke altfor mye over. Hvis man har lyst til at vi skal få til noen supporterklubb, så håper jeg folk ikke sitter å teller ti-kroninger...da blir det vanskelig!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #9 på: 01. Mars 2010, 19:17 »
Sier ikke at jeg synes det er dyrt, men ut ifra hva man føler man får tilbake.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 01. Mars 2010, 20:02 »
Jeg synes i utgangspunktet ikke 240,- er dyrt, men som nyoppstarta og foreløpig liten supporterklubb burde kanskje prisen liggi litt under det.
Har sett litt i forhold til andre supporterklubber også, og det er ikke mange som ligger over TAN i pris etter hva jeg har sett, men som sagt synes ikke jeg personlig at det er dyrt i utgasngspunktet.

Men skal vel ikke se bort fra at supporterklubben hadde vokst litt mer om det hadde vært litt billigere.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 01. Mars 2010, 20:48 »
synes nøkkelhanka var bra, og kortet med terminlista bakpå var faktisk genial. det må lages også neste sesong:P Jeg har tenkt å ta vare på kortene, så man kan gjerne legge en touch på kortene sånn at når man ser tilbake på dem om 10 år så har man mange stilige:P men logoen må jo være der:)

ønsker for neste sesong...

nytt kort. magasinet i posten:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #12 på: 01. Mars 2010, 21:17 »
Det er vel begrenset hvor interessant det er å få noen klistremerker i posten, men nå er jeg en sur særing på 35 år også da. Jeg er egentlig aktivt støttemedlem, og bryr meg egentlig ikke om innholdet i pakken.

Et mer interessant alternativ ville være at medlemmene er med i trekningen av litt dyrere effekter, sånn at det føles ekklusivt heller enn billig fjas.

Et skikkelig krus eller en fin vimpel/flagg kunne være mer interessant. Hvis man kutter ned på antallet ting, bør det være mulig å få litt bedre ting.

Men som sagt: Dette er ikke viktig for meg, så gjør det flesteparten ønsker.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 01. Mars 2010, 21:43 »
Er støttemedlem jeg og. Bryr meg ikke så veldig om de tingene. MEN, jeg hadde nok betalt 240 spenn i året bare for tilgangen til forumet =)

edit: bjørni sin ide var bra!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #14 på: 01. Mars 2010, 22:04 »
Jeg synes i utgangspunktet ikke 240,- er dyrt, men som nyoppstarta og foreløpig liten supporterklubb burde kanskje prisen liggi litt under det.
Har sett litt i forhold til andre supporterklubber også, og det er ikke mange som ligger over TAN i pris etter hva jeg har sett, men som sagt synes ikke jeg personlig at det er dyrt i utgasngspunktet.

Men skal vel ikke se bort fra at supporterklubben hadde vokst litt mer om det hadde vært litt billigere.

Det spiller vel ingen rolle om vi er nyoppstartet eller ikke, så lenge tilbudet vårt forsvarer prisen (har nesten bare fått positive tilbakemeldinger)? De fleste klubbene krever rundt 200 kr, og kan stort sett bare by på noen få medlemsblader og lite annet.

Uansett tror jeg det ikke er noen merkbar forskjell på 200 kr og 250 kr. De som vil bli medlem av supporterklubben og oensker å ta del av "godene" betaler kontigenten uansett om den er på 100 eller 240 kroner.
« Siste redigering: 01. Mars 2010, 22:06 av Nordin »
NewUtd.no: av supportere - for supportere!