20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle mot Ipswich 24 april  (Lest 9319 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mike

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Newcastle mot Ipswich 24 april
« på: 26. Feb. 2010, 12:27 »
Kommer vel til å bli stor interesse for denne matchen, jeg er hvertfall meget keen på å reise over, drømmen vil jo være om vi sikrer opprykket den helga...

Noen som veit når det er mulig å få tickets te denna kampen og om det er no sannsynlig at den blir flytta!?

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle mot Ipswich 24 april
« Svar #1 på: 26. Feb. 2010, 17:46 »
Om du er medlem av TAN så kan vi ordne billetter nå allerede.

Mike

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2 på: 26. Feb. 2010, 23:06 »
Fikk endelig betalt den kontigenten nå, tar vel kanskje et par dager før det går igjennom systemet...

Men jeg er meget interresert, hva er neste steg!?

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 27. Feb. 2010, 00:51 »
Så fort jeg får bekreftet fra Nordin at du er medlem så bestiller jeg billetter. Send meg en PM med antall billetter og hvor du helst vil sitte.

Andre som skal over til denne kampen så jeg kan bestille flere billetter i samme slengen?

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 04. Mars 2010, 16:27 »
ser det skal være en tv kamp fra championship på mandag 26.april, hvilken kamp er ikke bestemt enda, men skysport har flytter rekordmange Newcastle kamper tidligere i år....
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 05. Mars 2010, 08:51 »
ser det skal være en tv kamp fra championship på mandag 26.april, hvilken kamp er ikke bestemt enda, men skysport har flytter rekordmange Newcastle kamper tidligere i år....
Når vet vi det i såfall?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 05. Mars 2010, 15:47 »
vett sje, men di vise jo og Newcastle på tv mandagen før, så det kan sje ver lenge te di bestemme seg, di har jo bestemt seg for hvilke PL kamper di ska senda den helgå... BBC har og ein championship te gode å visa, men hvis di ska visa den vil det bli ein sundagskamp me 13:00 (engelsk tid) kick off...
bare å fylla me på skysports.com
Howay the lads!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 05. Mars 2010, 17:38 »
Ok. Om den blir flytta til søndag kl. 13 er ikke det noen stor krise. Verre  hvis de flytter den til mandag.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #8 på: 08. Mars 2010, 21:38 »
fra nufc.com

Town in Saturday SJP season closer claim

From the Ipswich Town website, Monday:

"Town's match at Newcastle looks set to remain on Saturday, April 24. Sky TV have allocated one game from that weekend schedule to be played on Monday, April 26 but that will not be Blues' trip to St James' Park.

"We have received a number of enquiries from fans about the possibility of the game at Newcastle being switched to the Monday but we understand from Sky that we are definitely playing on the Saturday," says a Club spokesperson.

All well and good, but that still leaves the possibility of Sky taking coverage of the game on the Saturday and amending the kickoff time from 3pm - not to mention the BBC opting to take this game, which would throw up the possibility of a Sunday rescheduling after all....
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 08. Mars 2010, 21:46 »
ja leste nettop dette på nufc.com, men som det står der så ska du ALDRI stola på skye, plutseligt blir det mandagskamp... samt hvis du ser på di andre kampane den runden så e det sje så mange intresange kamper å visa på tv...
Howay the lads!

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #10 på: 11. Mars 2010, 16:59 »
Crystal Palace v West Brom e valgt som mandagskamp den 26.april
så då spele enten Newcastle på lørdagen, eller søndagen klokkå 13:00 (engelsk tid)
hvis BBC velge å senda Newcastle kampen...
då då har vertfall eg booka fly... 

fra stavanger ligge widerøe på 2250,- i skrivende stund fre-søn... 
klm har noe billigere, men då må ein via amsterdam og då tar det ein del mer timar...
Howay the lads!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 12. Mars 2010, 11:57 »
Da var det bestilt tur :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #12 på: 29. Mars 2010, 21:18 »
Ja. Hvis jeg forstår deg riktig, og ikke huske feil, så må du det :P

Men jeg synes det er meget lett å mellomlande i Amsterdam. Veldig stor flyplass, men utrolig oversiktlig :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 30. Mars 2010, 00:56 »
Du må gjennom ny sikkerhetskontroll når du skal bytte fly ja, men det burde da ikke være noe problem, vel? Dessuten har du som regel nok av tid.
Og jeg bekrefter det Anders sier om Schipol. Flyplassen er stor, men veldig oversiktig. Veldig godt skilta. Ingen problem å finne frem.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #14 på: 01. April 2010, 17:37 »
Vi er to stykker som nettopp hsr bestilt to billeter på gallowgate 24.april. Dersom det er flere som skal, hadde det vært kult at flere norske supportere møtes på f.eks shearers før/ etter kamp?
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper