20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ryanair starter flygning til Newcastle fra Moss lufthavn Rygge.  (Lest 13708 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
http://www.moss-avis.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100224/NYHET/100229930/1044&nocache=1

Gode nyheter for oss på Østlandet! Da blir det rimelig å komme seg på kamp igjen  :D

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Så SATANS deilig!!! :D

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Konge! Koster jo ikke stort å fly Trondheim - Rygge heller, så kanskje jeg endelig kommer meg over jeg også!
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
Har ventet lenge på denne nyheten ja! Ta taxi hjemmefra en time før avgang. Gleder meg til neste sesong allerede!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Noen som vet en ca kostnad på en slik tur?
Og det blir vel ikke aktuelt med noe helgetur da? Hvis den bare går tre ganger i uka...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
FANTASTISK!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Noen som vet en ca kostnad på en slik tur?
Og det blir vel ikke aktuelt med noe helgetur da? Hvis den bare går tre ganger i uka...

Du tror ryaniar oppretter rute fordi de satser på å bringe turister fra newcastle til norge og fra norge til newcastle midt i uka?? Det er vel ikke så logisk? Selvfølgelig blir det et oppsett som passer til en helg, men det er ikke sikkert det passer med en sen søndagskamp(16.00 kamper søndag).. Skal jeg tippe så kommer de til å fly onsdag, fredag, søndag. Men jeg håper virkelig de flyr mandag istedenfor søndag..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
I følge aftenposten skal de fly mandag, onsdag, fredag :)

Otto

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Blir spennende å se om de klarer å holde denne ruten oppe, de la jo ned ruten mellom Torp og Newcastle ganske så raskt. Men skal helt klart benytte meg av dette tilbudet til høsten, litt lei av å betale 2000 for å dra til newcastle

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
SWEEET! Håper denne varer lenger enn andre castleruter fra Norge, men har dessverre mine tvil. Få castlefans i dette landet (i motsetning til poolere og scummere), og i tllegg jeg tror ikke  folk er like obs på hvor fantastisk denne byen er (hvis man ikke er interessert i fotball). Har en stygg mistanke at hvis folk vil prøve over til GB, så besøker de heller Dublin eller Edinborough.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
FYYY FAEN SÅ NICE!!!

Hadde håpa dem skulle åpne ruta igjen fra torp, men skal vel alltid klare å komme meg over til østfold også.  ;D

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Er omtrent dobbelt så langt til Rygge for meg, som det er til Gardermoen. Men skal vel overleve det, mtp hvor billig det er :D

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Bor 15min med bil fra Rygge jeg! Æddabædda!! :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Ingen liker folk som erter andre Daniel. Det er lumpent. Skrekkelig, forferdelig, veldig lumpent, Daniel.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil