20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Påsketur med Peterborough borte og Sheffield u hjemme  (Lest 5192 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
Jeg og en kompis skal over for å få med oss disse kampene. hjemmekampen er jo seff ikke noe problem å få billetter til, men jeg er litt bekymret for bortekampen. Ser de har lagt ut billetter i dag for folk med sesongkort. Er det noen her som har sesongkort eller kjenner folk med sesongkort som kan skaffe meg to billetter ? Hadde vært gull om noen kunne være behjelpelige med det.

Et aent spørsmål: Hvilke britiske/utenlandske newcastle forum er folk her kjente med? trenger noen anbefalinger :)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Påsketur med Peterborough borte og Sheffield u hjemme
« Svar #1 på: 22. Feb. 2010, 19:50 »
Er vertfall en heil gjeng på www.newcastle-online.org i alle fall  ;)

Peter

• Gjest
« Svar #2 på: 23. Feb. 2010, 16:39 »
Jeg skal over å se Sheffield hjemme. Pappa eller en sånn engelsk Newcastle fan som er venn av oss skal ordne billettene, men jeg har et spørsmål: hvilken tribune er best og sitte på? Vi skal mest sansynlig prøve og sitte ganske lavt nede på en av langside, men om de beste plassene går bort, hvilket sted burde vi ta da?

Takk for svar.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #3 på: 23. Feb. 2010, 16:55 »
Anbefaler A Paddock på Milburn Stand, den størst langsiden. Da sitter dere ganske nært banen og billettprisene er ikke så høye.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 23. Feb. 2010, 17:02 »
Satt på Milburn stand eg også, og det var heilt greit det. Og for å si det sånn, skal en ganske dårllig kamå til for at man begynner å tenke på kor man sitter når man er på SJP for en gangs skyld  :D

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #5 på: 23. Feb. 2010, 17:24 »
Jeg ville ha valgt Leazes eller Gallowgate. Satt på Gallowgate på lørdag, og det var helt herlig :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Peter

• Gjest
« Svar #6 på: 23. Feb. 2010, 20:07 »
Da er billettene bestilt! ;D Det ble 2.rad på Milburn stand! Kan jo ta på spillerne når man sitter så nærme! ;D

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7 på: 24. Feb. 2010, 10:27 »
tror vi prøver oss oppe sammen med toon ultras denne gangen. mye bedre stemning der enn på langsidene. syns faktisk det var ganske tamt på langsiden når jeg var over mot swansea i november. og det til tross for 3-0 etter 30 min

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8 på: 24. Feb. 2010, 11:57 »
Har tenkt meg på United hjemme om det går i boks i slutten av påsken. Kommer evnt fra sørligere strøk på Søndagen til Edinburgh, og drar hjem Onsdagen, så forlenger påsken litt. Hjemturen er latterlig billig, enten 600NOK med NAS til Gardermoen, eller 66NOK (null skatter på den turen) med Ryan til Torp om man ønsker å spare enda litt mer.

Godt mulig vi blir over 1 natt i N'Castle, da siste toget blir vrient etter kampslutt. Noen som har stalltips på hotell? Irriterer meg grenseløst at det nesten ikke er hotellkjeder etablert i Newcastle, da jeg får bra priser.

Ellers tenkt St James tour på dagen, og selvfølgelig endel øling frem til kampstart.
Tips på ideel plass på tribunen mtp både nærhet/oversikt og ikke minst stemning? Begynner å bli skremmende lenge siden siste tur på St James nå.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 25. Feb. 2010, 15:32 »
litt vanskelig å få i pose og sekk med stemning og nær banen. (misforstå meg rett, stemningen på st. james er bra uansett) Men om du vil nærme banen og best mulig stemning ville eg kanskje prøvd area B på milburn stand da dette er nær banen og samtidig nedenfor toon ultras som du då antagelig vil høre ganske godt.

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #10 på: 03. Mars 2010, 23:14 »
SveinInge:
regner med "toon ultras" som du refererer til er, oppe på siging section, level 7 leazers end?
i såfall så er dette plassen for atmosfære!
før var gallagher end stedet for best atmosfære, men di siste årene har leazers end tatt over, spesielt etter dem lagte singing section med reduserte priser på sesongkort...

når det gjelder billetter til kampen mot p'borough borte har jeg brukt opp mine 2 billetter på mitt sesongkort, det samme har mine engelske venner gjort med deres sesongkort. men et tips er å melde ser inn i supporterklubben the 12th man og søke/ringe over med en gang billettene legges ut for vanlig salg, dette er populære billetter da det er midt i påsken, samt en av fænsens siste sjanse til og oppleve en ekte ståtribune...

håper du lykkes i billette jakten, blir kanon stemning på ståtribunen med toon army!! :)
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #11 på: 09. Mars 2010, 10:29 »
DER var bortebilletter til Peterborough endelig i boks. Har vært litt smånervøs siste uken for at de skulle bli utsolgt mens de lå på salg for sesongkortinnehavere, men idag klokka 10 åpnet det endelig for medlemmer :) Blir nok fantastisk stemning på ståtribunen. var på palace borte tidligere i sesongen og det var sinnsykt gøy.

Monty: Ja, er oppe på singing section, level 7 eg mener. Har billetter der til Sheffield U kampen nå for å teste det ut. Er veldig høyt oppe, men når en reiser over for enkeltkamper er stemningen det viktigste mener eg.

Har vi litt glid med andre resultater og gjør jobben selv fremover kan jo faktisk dette bli helga vi matematisk sikrer opprykk. :)
« Siste redigering: 09. Mars 2010, 10:31 av SveinInge »

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #12 på: 09. Mars 2010, 17:04 »
stiligt, tror det bler ein konon stemning blant toon army på den kampen, glede meg sykt eg og! eg va og borte mot palace i fjor sommer, å må inrømma at det va någe av det bedre så har vert av stemning på bortebane...

du blir ikkje skoffa oppe på singing section, har hatt sesonkort der di siste 3 årå og har ingen planer om å flytta der ifra å tebage te gallagher end kor eg hadde plass før...

ja det e faktisk muligt det, hvertfall hvis me slår forest mandagen før... :)
å sko det sje vil det bli et sygt bra uteliv på byen den kvelden, om det e muligt å få det bedre...
Howay the lads!

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #13 på: 22. Mars 2010, 10:59 »
Håper da virkelig vi avgjøre dette 05.04, det hadde vært sinnsykt! Mange som skal være i Castle denne dagen, og hvor tenkte folk evnt og varme opp? Lenge siden man har vært der nå..

Har vannvittig lyst til å få med meg en bortekamp og, men rekker ikke Lørdagen dessverre. Om noen har noen inside i fotballforbundet der borte, er jeg i London siste helgen i Oktober, så fint om noen sørger for at vi spiller borte i London den helgen. På forhånd takk!

quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #14 på: 22. Mars 2010, 17:30 »
eg pleie å gå på ein pub så hette long bar, det e fordi de engelske kompisane mine samles der, me får som regel et bord og di har den drikkå me vil ha...

men ska du ha prematch stemning så e bar behoynd inne på the gate, eller sam jacks utenfor the gate bra plasser...
Howay the lads!