20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Watford - Newcastle United (27.februar 16:00)  (Lest 43110 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Watford - Newcastle United (27.februar 16:00)
« Svar #240 på: 05. Mars 2010, 12:35 »
Vi vet i alle fall hva vi har, men ikke hva vi får. Tror vi skal være litt forsiktige med å gamble så mye når vi rykker opp og heller spille ganske safe.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #241 på: 05. Mars 2010, 13:48 »
Ja, vi burde beholde stammen ja. Men vi må og tenke på at mange av dei vi har i første elveren i dag, er spillere som mange her såg på som søppel når vi spilte i PL. Vi har levd på tyngde og styrke først og fremst denne sesongen, men det holder ikke i PL. Så ekstreme er vi ikkje, at vi kan konkurere på samme måte som f.eks Stoke.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 05. Mars 2010, 14:42 »
Ja, vi burde beholde stammen ja. Men vi må og tenke på at mange av dei vi har i første elveren i dag, er spillere som mange her såg på som søppel når vi spilte i PL. Vi har levd på tyngde og styrke først og fremst denne sesongen, men det holder ikke i PL. Så ekstreme er vi ikkje, at vi kan konkurere på samme måte som f.eks Stoke.

Nei, og det skal vi faen meg være glade for. Hadde vi begynt å spille som Stoke, så tror jeg at jeg hadde begynt å hate fotball.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 06. Mars 2010, 00:07 »

Birmingham gjør det jo strålende i PL med tilnærmet det samme laget som rykket opp fra CCC forrige sesong. Et par forsterkninger har det blitt, deriblant høyreback Carr. Men stammen har de bygget videre på.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #244 på: 06. Mars 2010, 00:35 »
Et par forsterkninger har det blitt, deriblant høyreback Carr.
???
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 06. Mars 2010, 00:51 »
Stephen Carr - en ire som spilte for oss for ei stund tilbake siden. Ringer det noen bjeller? :P
Han kom vel til Brums i deres andredel av CCC da, gjorde han ikke?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #246 på: 06. Mars 2010, 01:00 »
Jada, Kristoffer. Husker han meget godt. Har et bilde brent inne på netthinnen av han, Duff og Given som danser til en sang på youtube :P

Var et forsøk på å være morsom, da jeg ikke trodde han kunne forsterke et lag :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 06. Mars 2010, 01:05 »
Jada, jeg forsto det - men jeg måtte jo bare dra den litt lengre, i god gammel skikk her på forumet :D
Carr har jo fått en heller uventa oppsving i karriera, da han egentlig la opp før han fikk sjansen med Brums.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #248 på: 06. Mars 2010, 01:09 »
Ahh, okay :P Tok ikke den jeg.

Ja, det verste av alt, han har vel spilt ganske bra for dem i år.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 06. Mars 2010, 01:12 »
Ja. Leste en artikkel om ham - der han takka en fysio eller no sånt i Birmingham for at han spiller fotball i PL den dag i dag, etter den relativt elendige tida han hadde i Newcastle.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #250 på: 06. Mars 2010, 01:59 »
Nok av eksempler på spillere som har vært god før og etter eit Newcastle-opphold, men aldri slått til her. Er nok alt det utenomsportslige, men no har me skikkelig glød og moral i garderoben igjen! Gleder meg til å bygge videre på dette laget neste sesong!
Venter i spenning...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 06. Mars 2010, 09:07 »
Nok av eksempler på spillere som har vært god før og etter eit Newcastle-opphold, men Baldri slått til her. Er nok alt det utenomsportslige, men no har me skikkelig glød og moral i garderoben igjen! Gleder meg til å bygge videre på dette laget neste sesong!

Dette kan jo ikke være tilfeldig. Enten har klubben vært ræva i å ta skape et godt miljø slik at spillerene trives, eller så har vi brukt spillerene helt feil. Vi har jo flere eksempel:
*Duff : Scora nesten ikke mål. Solgt til Fulham og begynte å score med en gang. I Castle spilte han forøvrig jævlig tungvint til tider.
*Bramble: Har hatt flere gode sesonger i Wigan
*Carr: Say no more
Bowyer: Mannen bøtta jo inn for Leeds, slutta med det i Castle, men fortsatte scoringstrenden i Bham.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 06. Mars 2010, 11:29 »
Spør du meg var Bowyer god i Newcastle-drakta. Husker spesielt siste kampen hans, då han rett og slett var knallgod.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 06. Mars 2010, 12:05 »
Bowyer var god for oss, ja. Nå ble han jo tidvis misbrukt som ving da. Men de gangene Bowyer spilte SM var han god spør du meg.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 06. Mars 2010, 19:22 »
Faen, trodde eg opna Barnsley kamptråden og såg highlightsa ligge der for meg å se ::)