20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Watford - Newcastle United (27.februar 16:00)  (Lest 43400 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Watford - Newcastle United (27.februar 16:00)
« Svar #165 på: 27. Feb. 2010, 18:51 »
Williamso er flink til å gi instrukser til medspillerene og det kan hende Smith fikk påpakning for den unødvendige fellinga rett utenfor 16meteren.  Som nevnt før har jeg aldri sett castlelinja så rett som nå. Watfordspillerene gikk i offside hele tiden. Og det kan kanskje ha sammenheng med Williamsons inntreden som dirigent. En annen årsak tror jeg kommer rett og slett av at Enrique ikke spiller. Den ene svakheten Enrique har er at han av og til plasserer seg feil og at han sløver, dvs at han ikke kommer raskt nok ut slik at spissen havner i offside.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #166 på: 27. Feb. 2010, 19:44 »
Fantastisk gjennomført defensiv kamp. Watford skaper ikke en dritt. Offensivt er det jo ikke fantastisk akkurat, men en vanskelig bane gjør det vanskelig. Alt i alt skal vi være jævlig fornøyd med tre poeng. Drekkast!
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Beate Jenssen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #167 på: 27. Feb. 2010, 20:48 »
Noe sted man får sett målene?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 28. Feb. 2010, 09:49 »
Målet skulle jo forøvrig vært avblåst for offside selv om ballen gikk innom Colo. Islendingen sto jo flere meter i på feil side, og dro jo nytte av plasseringen, ergo annulering. Latterlig dårlig av en latterlig dommer. Men slik går det jo nå når FA aldri straffer elendig dømming, klovnene får fortsette.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 28. Feb. 2010, 10:10 »
Målet skulle jo forøvrig vært avblåst for offside selv om ballen gikk innom Colo. Islendingen sto jo flere meter i på feil side, og dro jo nytte av plasseringen, ergo annulering. Latterlig dårlig av en latterlig dommer. Men slik går det jo nå når FA aldri straffer elendig dømming, klovnene får fortsette.

Ja, dommaren var ekstremt dårleg.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 28. Feb. 2010, 10:50 »
Om dere skylder på hoveddommeren for feil offsideavgjørelse, bør dere kanskje lese dere litt opp på ansvarsområdet i trioen ;)

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 28. Feb. 2010, 11:33 »
Herlig seier, synd med WBA, vart litt spenning på slutten og...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

ais

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
When the going gets tough, the tough get going

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 28. Feb. 2010, 15:19 »
Kan skjønne hvorfor Danny Guthrie ble kalt Becks mens han var i ManU!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #174 på: 28. Feb. 2010, 17:16 »
2 herlige mål, og det at vi faktisk tar 3 poeng borte er fantastisk. Tror at om Hughton får tid og penger nok til å skape sitt lag, så tror jeg vi kan gå mot nye oppturer

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #175 på: 28. Feb. 2010, 19:56 »
Classy Colo Deserves Country Call - Chris

By Craig Hope

ANOTHER composed performance capped by a fine headed goal left Chris Hughton in no doubt as to the World Cup credentials of Argentinian defender Fabricio Coloccini following Saturday's 2-0 win at Watford.

Hmm, 2-0?  :P

Blir spennende å se om Colo blir med på landslaget om han fortsetter dette storspillet da!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 28. Feb. 2010, 21:04 »
Williamso er flink til å gi instrukser til medspillerene og det kan hende Smith fikk påpakning for den unødvendige fellinga rett utenfor 16meteren.  Som nevnt før har jeg aldri sett castlelinja så rett som nå. Watfordspillerene gikk i offside hele tiden. Og det kan kanskje ha sammenheng med Williamsons inntreden som dirigent. En annen årsak tror jeg kommer rett og slett av at Enrique ikke spiller. Den ene svakheten Enrique har er at han av og til plasserer seg feil og at han sløver, dvs at han ikke kommer raskt nok ut slik at spissen havner i offside.

Det er faktisk Colo som styrer forsvarsrekka, følte litt med på det nå i de 2 siste hjemmekampene. det er han som sender de ut og passer på at linja hele tiden er der. så Colo er faktisk forsvarssjefen omdagen:)

Jeg har bare sett 1 kamp live med Newcastle før, og det var Liverpool tapet i fjor jul. Da var det inga sammerarbeid i midtforsvaret. Colo og Taylor var ikke på samme kanal. Det kan jo kanskje være at Williamson er en del bedre på posisjonering en det Taylor er?

Taylor er sterk takler og duellspiller, men posisjonsspillet i forsvaret er kanksje ikke world class?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #177 på: 28. Feb. 2010, 21:19 »
Det er faktisk Colo som styrer forsvarsrekka, følte litt med på det nå i de 2 siste hjemmekampene. det er han som sender de ut og passer på at linja hele tiden er der. så Colo er faktisk forsvarssjefen omdagen:)

Når du nevner det Erlend, er jeg faktisk enig. Husker at Colo dirigerte resten av back-rekka, da spesielt i første omgang mot Preston. Da satt jeg bak Nufc-målet, og de ble enda mer synlig for mitt vedkommende.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #178 på: 01. Mars 2010, 12:17 »

Når du nevner det Erlend, er jeg faktisk enig. Husker at Colo dirigerte resten av back-rekka, da spesielt i første omgang mot Preston. Da satt jeg bak Nufc-målet, og de ble enda mer synlig for mitt vedkommende.

Dette er hva jeg selv har tenk rundt colo. Har bevist at han virkelig vil spille for oss og er en model proff for oss mot "svakere" motstand.
Han ser ut til å forstå språket bedre, lært seg mer hvordan man skal spille i england.

Hvis vi rykker opp og vi har Colo i stallen så hadde det vært veldig flott om han fikk sjangsen til å bevise hva han kan i pl og fikse opp i den katastrofale 1 sesongen han hadde. Vi får se, men jeg er evig optimist og det spillet han har vist iår så kan det lett bli at han blir en god overaskelse i pl til neste sesong.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 01. Mars 2010, 16:12 »
Det er jo bra at Colo kommuniserer, var vel ikke mye av det i fjor,hehe. CH tror jeg sa at Williamson også var en kommunikativ type. Uansett har jo forsvaret vært helt kanon i det siste. Som nevnt vinner jo Willaimson alle hodedueller, noe som er meget viktig. Det så vi jo også mot Watford. Problemet er selvsagt at han er treig, men det er ikke et problem så lenge han spiller med en raskere midtstopper, og Colo er ikke treig.