20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Coventry City(17.februar 20:45)  (Lest 32949 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Coventry City(17.februar 20:45)
« Svar #30 på: 17. Feb. 2010, 15:45 »
vet Nolan virker sliten, men vet ikke om jeg vil se Guthrie spille i dag. Det var flaut å se hvor dårlig han spilte forrige kamp
Det var jo faan i meg enda flauere å se Nolan. Mannen klarer jo ikke å bevege seg engang.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 17. Feb. 2010, 15:48 »
Synes egentlig Nolan jobba bra, men han er treig og hans pasningspresisjon og ballkontroll var forferdelig.

andrtve

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #32 på: 17. Feb. 2010, 15:53 »
vet Nolan virker sliten, men vet ikke om jeg vil se Guthrie spille i dag. Det var flaut å se hvor dårlig han spilte forrige kamp
Det var jo faan i meg enda flauere å se Nolan. Mannen klarer jo ikke å bevege seg engang.

sant nok. Er kanskje et fett hvem av de som spiller.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 17. Feb. 2010, 16:09 »
Er ikke rart Guthrie spilte dårlig, han spilte jo ute av posisjon. Og den unnskyldningen har ikke Nolan, som spilte helt ræva forrige kamp. Både han og smith var for lite flinke til å drive spillet fremover. Nolan mistet for lett og Smith er ikke i stand til annet enn å takle og slå en pasning på 2 meter.

Hvis vi rykker opp, trenger vi ikke så mange forsterkninger for å holde oss. Men en ting er sikkert, den sentrale midtbanen vi nå har, holder overhodet ikke mål. Jeg ser et potensiale i Guthrie, men han trenger en bedre spiller sammen med seg.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #34 på: 17. Feb. 2010, 16:24 »
Guthrie, Barton & Afellay er en begynnelse. Dessuten mener jeg at vi må holde på enten Smith eller Nolan hvertfall. Hvis ikke begge.

Gleder meg til kampen i dag, blir meget spennende, men tror vi stikker av med 3-0 seier :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Otto

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #35 på: 17. Feb. 2010, 16:53 »
Om ikke midtbanen kjører en full skjerpings frykter eg at det blir 1-1 i dag og..

andrtve

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #36 på: 17. Feb. 2010, 18:17 »
Er ikke rart Guthrie spilte dårlig, han spilte jo ute av posisjon.

Derfor greier han ikke å holde på ballen i 2 sek? eller sende de enkleste passninger presise? Ikke missforstå meg, jeg digger Guthrie og elsker å se han når han er på topp, men forrige kamp får meg til å sette et spørsmålstegn til formen eller viljen hans.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 17. Feb. 2010, 20:18 »
NUFC: Steve Harper, Danny Simpson, Fabricio Coloccini, Mike Williamson, Patrick van Aanholt, Wayne Routledge, Kevin Nolan (c), Danny Guthrie, Jonas Gutierrez, Andy Carroll, Peter Lovenkrands

Er veldig fornøyd med dette laget. Håper Løven goller igjen

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 17. Feb. 2010, 20:22 »
Er ikke rart Guthrie spilte dårlig, han spilte jo ute av posisjon.

Derfor greier han ikke å holde på ballen i 2 sek? eller sende de enkleste passninger presise? Ikke missforstå meg, jeg digger Guthrie og elsker å se han når han er på topp, men forrige kamp får meg til å sette et spørsmålstegn til formen eller viljen hans.

Pga av at Guthrie ikke er ving og ikke så teknisk er han avhenging av at backene enten overlapper, eller så trenger han en sentral midtbane som møter slik at han evnt kan sentre og få tilbake en ball i rommet.  Med Smith og Nolan på banen i forrige kamp var det ingen sentralt som tok initiativ til å fordele ballene. Og det samme skjedde med Routledge på andre siden også. Han fikk null hjelp til å komme rundt motstanderbacken, og dermed gjorde heller ikke han en storkamp.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #39 på: 17. Feb. 2010, 20:26 »
NUFC: Steve Harper, Danny Simpson, Fabricio Coloccini, Mike Williamson, Patrick van Aanholt, Wayne Routledge, Kevin Nolan (c), Danny Guthrie, Jonas Gutierrez, Andy Carroll, Peter Lovenkrands

Fornøyd med laget jeg også. Godt å ha Jonas tilbake på ving!

HOWAY THE LADS! :)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 17. Feb. 2010, 20:27 »
Veldig viktig med Jonas tilbake ja.  Hvis ikke hadde Guthrie stilt på kant igjen, eller det er ikke sikkert så bedriten midtbanen vår var forrige kamp.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 17. Feb. 2010, 20:29 »

So i kveld har Guthrie ingen unskyldning! ;)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 17. Feb. 2010, 20:30 »
I dag har han ingen unnskyldning nei hehe. Tror dette vil bli en helt annen kamp. Vi får driv på begge kanter igjen, med Guthrie i midten. Og Coventry vil være redd for å stå for høyt pga bakrommet som da Løven får.

Vatne

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #43 på: 17. Feb. 2010, 20:35 »
Noen som har radiolink? Takker på forhånd.

Fant en link i en annen tråd, så no problem lenger ;)
« Siste redigering: 17. Feb. 2010, 20:39 av Vatne »

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #44 på: 17. Feb. 2010, 20:41 »
eller videostream?
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!