20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: OL Vancouver 2010  (Lest 34531 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: OL Vancouver 2010
« Svar #195 på: 21. Feb. 2010, 16:42 »
Hilsen jantelov norge??

Hvorfor i helvette skal ikke han få lov til å takle en skuffelse på den måten han selv vil. Det er jaggu meg latterlig å klage på at en ung utøver som har fått ødelagt drømmen sin, skal måtte stå på tv å snakke om det rett etter det har skjedd.

Northug er spesiell, men det er noe av det som gjør han så god også. Samme med John Arne Riise....Klag i vei alle dere latterlige folk!!

Helt enig. MEN selv om vi mener at han ikke har noen moralske forpliktelser, så har han kanskje noen kontrakter eller avtaler som krever at han skal stille opp. Det kan godt hende både media og skiforbund har gode grunner til å være sure her, uten at jeg vet noe om det.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 21. Feb. 2010, 16:54 »
Jantelov eller ei, det må være lov å mislike en person sin oppførsel. Eg har sansen for Northug, men eg synes oppføreselen hans i dette OL har vore patetisk. Når du er så høgt oppe til vanlig blir fallhøgda enorm.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #197 på: 21. Feb. 2010, 16:57 »
Northug er ein sjølvopptatt fjott så det er berre bra at han får litt motgang, det treng han.  If you do the talk, then do the walk. Han drit seg ut.

Hilsen jantelov norge??

Hvorfor i helvette skal ikke han få lov til å takle en skuffelse på den måten han selv vil. Det er jaggu meg latterlig å klage på at en ung utøver som har fått ødelagt drømmen sin, skal måtte stå på tv å snakke om det rett etter det har skjedd.

Northug er spesiell, men det er noe av det som gjør han så god også. Samme med John Arne Riise....Klag i vei alle dere latterlige folk!!

Nei for all del, men ikkje kom her og seie at han ikkje har bedt om det. Når du lika å vere i rampelyset så må du tåle konsekvensane, må ein vere ein latterlig fyr for å meine det?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 21. Feb. 2010, 17:02 »
For all del, Northug bør stille opp til media. Men Petter er ung, og har til nå i karrieren hatt veldig mye medgang. I sitt første OL i det som helt sikkert vil bli en lang og innholdsrik karriere så har han ikke greid å få det til helt som han vil. Da blir han veldig innesluttet, får veldig mange følelser på en gang, og er ikke i stand til å si noe fornuftig til NRK. Og hvis han ikke har noe fornuftig å si, så bør han selvfølgelig også slippe den pinen det er å møte Pål Gordon Nielsen som starter med spørsmålet "hva gikk galt i dag, Petter?". Pål Gordon er forsåvidt en dyktig journalist, men når du møter den motgangen Petter nå møter, så er ikke den mannen den første du vil snakke med. Petter er helt sikkert en del av Norges lag på sprintstafetten, som vil bli presentert på pressekonferanse nå klokken 17. Da vil han helt sikkert være til stede, og vil sikkert si et par små ord om gårdagens 30-kilometer.

Gjør han det, så bør dette være et tilbakelagt kapittel, og så bør man begynne å se frem mot sprintstafett, stafett og fem-mil.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #199 på: 21. Feb. 2010, 18:28 »
Jeg har sansen for northug, men han må opptre i henhold til sponsorenes beste. Dvs at han må stille opp for media som alle andre. Håper likevel han fortsetter skrytinga si. Den erbefriende humoristisk og nyttig gir langrennssporten.   

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 21. Feb. 2010, 19:26 »
Aksel gjør i alle fall jobben. Har troa på pallen, men tviler på at ingen klarer å tukte han etter slalomen

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 21. Feb. 2010, 21:06 »
Skuffande av skiskytarane, hadde trua på Bjørndalen eg ::) Jaja, kvinnfolki redda kvelden nok ein gong. Og Superman (Aksel) då sjølvsagt ;)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 21. Feb. 2010, 21:17 »
Har Aksel siste startnummer sia han leda ?

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #203 på: 21. Feb. 2010, 21:19 »
Han starter som nr. 30. De som ble nr. 31 og utover i utforen starter etter Aksel.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 21. Feb. 2010, 22:02 »
Ja, frykta litt at ikkje den store kroppen skulle komme seg rundt alle portane... Satse på Tora no !  :D

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #205 på: 21. Feb. 2010, 22:09 »
Audun Grønvold i finalen i skicross!
Godsanger?

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #206 på: 21. Feb. 2010, 22:24 »
Bronse til Grønvold! Sterkt, men litt heldig i finalen. Lå på fjerde helt til nest siste hoppet, men så trynte en canadier.
Godsanger?

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #207 på: 21. Feb. 2010, 22:32 »
Heldig der ja, men medalje er medalje ;D
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 22. Feb. 2010, 00:54 »
Northug er ein sjølvopptatt fjott så det er berre bra at han får litt motgang, det treng han.  If you do the talk, then do the walk. Han drit seg ut.

Hilsen jantelov norge??

TAKK!

Jeg digger Northug. Fyren har en herlig frekk humor, og er med på å lage litt liv og røre. Samtidig reagerer han bare som et normalt menneske. Jeg skjønner han jævla godt. Ville antakeligvis reagert helt likt i en slik situasjon. Kan tenke meg at han var ekstremt skuffa over seg selv, og samtidig ganske forbanna på diverse hendelser ute i sporet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #209 på: 22. Feb. 2010, 13:33 »
Forsatt, han framstår som ein tåpe, og det har faen meg ikkje noko med janteloven å gjere! Det er så jævligt lett å vifte med jantelov-kortet når større idrettsutøvera blir kritisert, er jo ikkje lov det!

Men han er jo forsatt ung, så det er forsatt tid til å bli ydmjuk.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!