20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: OL Vancouver 2010  (Lest 34526 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: OL Vancouver 2010
« Svar #120 på: 18. Feb. 2010, 00:12 »
Litt usikker på kva program det var, trur det var reflektor angåande doping nokon dagar før Ol. Det vart sagt at bloddoping blir stadig vanskelegare å oppdage, og at det kunne oppstå tilfelle i OL.

« Siste redigering: 18. Feb. 2010, 00:16 av Bad Religion »
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 18. Feb. 2010, 00:13 »
Blir jævli skeptisk til at to ukjente russere som plutselig stakk av like før OL plutselig kommer og utklasser alle de beste sprinterne. Nekter å tro at de er rene.
Var det disse to som stakk av???
Slutter aldri å forundre meg over russerne. Men Fy flate hvor fort de gikk...

Russerne trakk plutselig sprintlaget sitt til generalprøven....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 18. Feb. 2010, 00:17 »
Bjørgen! ;D For ei dame og kropp! ;D

Hæ? Bjørgen ser meir ut som mann enn dame! Likevel konge med gull og vel fortjent :)

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #123 på: 18. Feb. 2010, 02:01 »
Endelig en skikkelig god norsk dag :) Fryktelig synd at Pettersen falt. Tror nok både han og Northug hadde utfordra russera hadde han stått på beina. Meget mistenkelig at to russere som aldri har vunnet et renn før vinner så overlegent..
Konge av Bjørgen. Suverent gull. Hun er absolutt å regne med på resten av distansene også.

Flere som ser på 1000m skøyter? Makan til rot. Fatter ikke at noe sånt kan skje i et OL. Katastrofe. Når de i tillegg hadde så store problemer som de hadde på 500m i tillegg, har de absolutt mye å rette opp i før de andre øvelsene.

Når det gjelder snowboard, må da nordmennene snart innse at det de kaller dobbel corkey eller noe ikke er noe de behersker. 3 nordmenn som alle ryker ut pga samme trikset. helt utrolig..

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 18. Feb. 2010, 07:51 »
Blir jævli skeptisk til at to ukjente russere som plutselig stakk av like før OL plutselig kommer og utklasser alle de beste sprinterne. Nekter å tro at de er rene.
Var det disse to som stakk av???
Slutter aldri å forundre meg over russerne. Men Fy flate hvor fort de gikk...

Russerne trakk plutselig sprintlaget sitt til generalprøven....

Ja, allerede da ble jeg veldig mistenksom ovenfor dem, gårdagen hjalp ikke akkurat på.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #125 på: 18. Feb. 2010, 09:11 »
Litt usikker på kva program det var, trur det var reflektor angåande doping nokon dagar før Ol. Det vart sagt at bloddoping blir stadig vanskelegare å oppdage, og at det kunne oppstå tilfelle i OL.

Kanskje det samme jeg så, hvis det ikke bare var under en av OL sendingene på NRK jeg så.    Men er ett apperat som kan fryse ned blod over lang tid, som dem da tiner og pumper inn i seg.   Vistnok umulig å avsløre hvis dem ikke blir tatt på fersken...    Dette apperatet skal være solgt i flere eksemplarer til ulike steder i Canada det siste året..   neppe tilfeldig
sunt pueri pueri puerilia tractant

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 18. Feb. 2010, 12:10 »
Flere som ser på 1000m skøyter? Makan til rot. Fatter ikke at noe sånt kan skje i et OL. Katastrofe. Når de i tillegg hadde så store problemer som de hadde på 500m i tillegg, har de absolutt mye å rette opp i før de andre øvelsene.

Ja dette har vore et fiasko OL sålangt. På kvar einaste jævla øvelse klarer arrangøren å drite seg ut. Berre i går dreit dei seg ut med utforen for kvinner med en jævla hump rett attmed mål, i tillegg fekk ikkje damene kjøre gjennom den knalltøffe løypa før start. Så klarte dei ikkje å dosere en sving, ei heller ha en form for sikring der Majdic datt, og finaleopplegget var jo en vits der Northug og Hattestad ikkje fekk restituere seg.
Så var det jo 1000 metern som var helt latterlig.

Eg ihvertfall det verste OL eg kan huske, arrangøren er rett og slett ikkje kompetent nok til å arrangere OL.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 18. Feb. 2010, 12:18 »
Hehe, ja det er bare å se frem til OL i Russland neste gang. Jeg spår tidenes narko og fiasko OL.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #128 på: 18. Feb. 2010, 12:51 »
http://www.nettavisen.no/sport/vinter/article2836393.ece

Sykt å klare bronse med fire-fem ribben brukket. Unner henne virkelig medaljen.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Van_Goor

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #129 på: 18. Feb. 2010, 13:19 »
Endelig en skikkelig god norsk dag :) Fryktelig synd at Pettersen falt. Tror nok både han og Northug hadde utfordra russera hadde han stått på beina. Meget mistenkelig at to russere som aldri har vunnet et renn før vinner så overlegent..
Konge av Bjørgen. Suverent gull. Hun er absolutt å regne med på resten av distansene også.

??? Den ene er regjerende jr verdensmester i klassisk sprint, mens han andre (om jeg ikke tar helt feil) var den siste ikke nordiske vinneren av en klasssik sprint.. Synes ikke det var så merkelig som alle vil ha det til at de vant. Syns det blir litt smålig å mistenkeliggjøre alle som slår nordmennene. Neste blir vel at vi mistenker Dario Cologna siden han slår nesteman med nesten 30 sek..... Men russerne har jo et frynsete rykte. Men jeg vil heller håpe at de er rene, en å mistenke alle som gjør noe ekstra ordinært. Så får heller ettertiden vise om det er fortjent eller ikke.

En annen ting er forventingene til nordmen til dette ol. Vi er et lite land som har hat en eventyrlig suksse de siste årene. Vi kan ikke forvente at vi skal gjøre rent bord lenger, selv ikke i langrenn. At land som har minst like store forutsettninger for å lykkes i nordiske grener nå satser større, vises nå på medaljestatestikken. Tror nok vi ikke kan forvente like mye jubel som med Bjørndalen, Dæhlie og co i årene fremmover.

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #130 på: 18. Feb. 2010, 13:41 »
Hørte bare hva kommentatorene sa, at de ikke hadde vunnet et eneste verdenscuprenn før. Dersom det ikke stemmer beklager jeg selvfølgelig. Burde helt klart ha sjekket fakta. Russerne har et meget frynsete rykte, og det har de bare seg selv å takke for. Ser jo at fallet til Pettersen var med å bidra til at seieren ble så overlegen. I tillegg til at russerne hadde lengre restitusjonstid enn Hattestad og Northug. Selvfølgelig helt greit at det ikke er nordmenn på toppen hver gang. Hadde heller ikke forventet det. Og det var ikke pga det jeg skrev at det var mistenkelig at russerne vant så overlegent. Hadde nok skrevet det samme dersom f.eks Jönsson hadde blitt nr 3 i samme rennet :)

Uansett nye muligheter for medalje i kveld. Tror Tora Berger har store sjanser. Hun viste hvertfall på jaktstarten at hun er i form. Bør vel klare minst en medalje i skiskyting for menn også. Kanskje Os kan overraske litt og komme på pallen?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 18. Feb. 2010, 14:00 »
Os og Bøe på maksdager kan kjempe om medaljer, men da må alt klaffe - både i sporet og på skyting. Os viste dog før OL at han hadde gryende form!
Men jeg har trua på Ole Einar i dag, jeg! Han imponerte stort under jaktstarten tross alt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 18. Feb. 2010, 20:31 »
Norge - Sverige 2-2

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #133 på: 18. Feb. 2010, 20:33 »
Heia Tora Berger 8)
Gratulerer med gullet Tora.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 18. Feb. 2010, 20:59 »
Bjørgen! ;D For ei dame og kropp! ;D

Hæ? Bjørgen ser meir ut som mann enn dame! Likevel konge med gull og vel fortjent :)

Faktisk ueinig i den. Synst ho e litt søt på sin måte, og sunn og sprek ;) Personleg lika eg litt meir formar på jentene, men ho har ein ekstremt bra trent kropp. Eg let meg imponera :)

Gratulera Tora!