20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: OL Vancouver 2010  (Lest 34650 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: OL Vancouver 2010
« Svar #90 på: 17. Feb. 2010, 00:35 »
Trenger et gull raskt no, kjenner aggresjonen bygger seg opp dag etter dag som vi ikkje får gull!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #91 på: 17. Feb. 2010, 00:37 »
Snowboard er så sykt konge-sport. Samme med hockey, USA-Sveits var en kongekamp!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 17. Feb. 2010, 00:39 »
Trenger et gull raskt no, kjenner aggresjonen bygger seg opp dag etter dag som vi ikkje får gull!

Da er vi to! Fullt på høyde med Newcastle-tap det herre!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 17. Feb. 2010, 00:41 »
Synd Norge er så rævva i hockey, en idrett eg kunne likt godt!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 17. Feb. 2010, 01:24 »
Vi har da fortsatt tatt mange steg i riktig retning de siste åra i ishockey! Det må huskes på!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 17. Feb. 2010, 02:09 »
Ja no imponera vi og holder Canada til 0-0 etter første periode. Men vi blir uansett ingen god hockeynasjon så lenge vi har så få ishallar i dette landet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 17. Feb. 2010, 02:13 »
Det er sant! Fins vel knapt ishaller i hele min landsdel. Mulig det fins i Tromsø, men ellers tror jeg ikke vi har!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 17. Feb. 2010, 02:22 »
Nei i Sogn og Fjordane og Møre og Romsdal er det vel heller ingen, har aldri vore noko alternativ å begynne å spille ishockey sjøl om det virka jævli artig. Kontrasten til Sverige er enorm, dei har vel fleire hundre hallar trur eg...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 17. Feb. 2010, 02:24 »
Ja. Syns egentlig det er ganske spesielt at det har blitt sånn, jeg! Jeg kunne godt tenkt meg å testa ut ishockey mens jeg enda var yngre, dersom det hadde vært noen muligheter til det.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 17. Feb. 2010, 09:32 »
Fyfaen å irriterende med snowboarden. Skiskytinga gidder jeg ikke nevne engang. Tror ikke vi vinne sprinten idag heller. Eneste er vel Hattestad og han som alltid tryner som har en fair sjanse. MÅ HA ET GULL NÅÅ!!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #100 på: 17. Feb. 2010, 09:48 »
For Norge og reise til Canada og være med på et OL.
Ja, alle vet jo hvordan det gikk forrige gang. Jeg for min del har faktisk ikke hatt allverdens av forventninger til noe i det hele tatt.
Og ser ut til at jeg har tenkt litt riktig iallefall, når vi ser på de fantastiske resultatene vi har fått.
HEIA NORGE.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 17. Feb. 2010, 10:19 »
Blir nok svenske medaljer i dag også, og enda mer frustrasjon tenker jeg!

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #102 på: 17. Feb. 2010, 10:41 »
Er så jævla viktig å slå svenskene i dag ja. På sprinten har vi fire potensielle gullvinnere blant gutta og i tillegg Bjørgen på kvinnesiden. Det må rett og slett bli gull i dag. Jobber sammen med en svenske som er jææævla høyt opp, og holder ikke ut lengre!
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #103 på: 17. Feb. 2010, 12:03 »
Må innrømme at je virkelig ble skuffet i dag. At Svendsen skulle skyte så dårlig hadde jeg ikke trodd. Positive er Bjørndalen, gikk alt i alt et meget bra løp. Lover bra foran fellesstart og 20km. Det samme gjelder Tora Berger. Fy flate hvor godt hun gikk! Synd Olafsen skulle være uheldig. Blir nok ikke noe gull i dag heller. Nordmennene har desverre ikke vært like gode i sprint denne sesongen. Var jo overlegne forrige sesong. Men, kanskje vi er litt heldige for en gangs skyld i dette mesterskapet, og ender opp med et par medaljer.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #104 på: 17. Feb. 2010, 15:25 »
Nei i Sogn og Fjordane og Møre og Romsdal er det vel heller ingen, har aldri vore noko alternativ å begynne å spille ishockey sjøl om det virka jævli artig. Kontrasten til Sverige er enorm, dei har vel fleire hundre hallar trur eg...

OI!
Her jeg bor er det MASSE muligheter. Bor rett ved en hockeyhall + at Frisk Asker er rett i nærheten. Flere i Bærum også, som ikke er så langt fra (nabokommunen).