20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Påmelding: Supportercupen 5. juni  (Lest 26284 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Påmelding: Supportercupen 5. juni
« på: 09. Feb. 2010, 19:39 »
Vi har fått et positivt svar fra SBF om at vi er berettiget til å stille lag i fotballturneringen deres som avholdes på Snarøya Sportsklubbs nymoderne og flotte anlegg på Fornebu i Bærum kommune.

Toon Army Norway vil sponse påmeldingsavgiften på 1000 kr til ett lag som kan bestå av opptil 15 spillere. Det er snakk om syverfotball, men det vil bli spilt en del kamper (vanlig gruppespill + eventuelle utslagsrunder), så alle vil få spilletid.

Vi vil ha en påmeldingsliste med plass til 20 spillere (15 + 5 stepins). Tror det er best å gjøre det sånn siden at det er nesten 4 måneder til cupen spakes i gang og noen som melder seg på nå vil sannsynligvis ikke kunne spille likevel.

Krav for påmelding:
* Man må være medlem av TAN. Det er mulig å skrive seg ned på lista nå, men kontigenten på 240 kr må være betalt før påmeldingsfristen for turneringen går ut.
* Man må være minst 14 år.
* Man må spille med Newcastle-drakt.

Send en mail til tan@newutd.no med "Supportercupen" i emnefeltet for å melde deg på.

Frist: 26. februar
« Siste redigering: 09. Feb. 2010, 20:00 av Nordin »
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Påmelding: Supportercupen 5. juni
« Svar #1 på: 09. Feb. 2010, 20:01 »
Der sa du noe, Christian :)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 09. Feb. 2010, 21:35 »
Hvorvidt man har på seg hjemmedrakt anno 1990 eller 2010 har vel såvidt jeg vet ingen betydning. Det viktigste er vel at alle har sorte og hvite striper på drakta si, og at ikke noen stiller i årets gule bortedrakt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3 på: 09. Feb. 2010, 21:42 »
Keeperen bør/kan jo ha keeperdrakten da.. Noe jeg har 8)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 09. Feb. 2010, 23:05 »
Jeg er med! Tar på meg oppgaven for å være både lagets kaptein og stjernespiller, selvutnevnt! Hehe :)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #5 på: 09. Feb. 2010, 23:25 »
Jeg må ha en offensiv rolle i laget i hvert fall. Kan bidra med bra fart, middelmådig teknikk og middelmådige avslutninger.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 09. Feb. 2010, 23:30 »
hørres intresant ut :D men hvor  skal vi såve???er bærum lang kjøretur fra oslo???jeg kan eventuelt bo hos dama mi der...høres jo helt koooonge ud :D tror jeg blir me altså!!kan vær joey barton/alan smith jeg :D elr taylor baki dær ;D
Joey Barton 7

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 09. Feb. 2010, 23:44 »
hørres intresant ut :D men hvor  skal vi såve???er bærum lang kjøretur fra oslo???jeg kan eventuelt bo hos dama mi der...høres jo helt koooonge ud :D tror jeg blir me altså!!kan vær joey barton/alan smith jeg :D elr taylor baki dær ;D
Bærum er rett utenfor Oslo ;)

Jeg bor rett i nærheten, så om spillere trengs, stiller jeg gjerne opp :)
Jeg er 15, så spiller fortsatt aktivt. Så jeg kan stille meg bak i køen, siden jeg går aktivt tenker jeg at det er mange som ikke går aktivt lenger, og ville hatt stor glede av å spille fotball igjen. Så med hensyn til andre kan jeg stille meg bak i køen :)

Om jeg blir tatt med vil jeg gjerne spille en defensiv rolle.

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 10. Feb. 2010, 00:11 »
ja jeg vett dt er rett utenfor oslo...mn hvor langt???lange ti tar dt å kjøre?? ;) var egentligt dt jeg mente!!! tror kanshe vi får me 2 supportere og...2 vannbærere, dama mi å ei veninde som er newastle spporter,hehe ;D
Joey Barton 7

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 10. Feb. 2010, 02:18 »
Jeg har helt sikkert mulighet til å stille, alltid spilt stopper/back.
Bor 1,5t utenfor Oslo, men har bil så er ikke noe problem å komme meg innover hvertfall.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 10. Feb. 2010, 09:20 »
ja jeg vett dt er rett utenfor oslo...mn hvor langt???lange ti tar dt å kjøre?? ;) var egentligt dt jeg mente!!! tror kanshe vi får me 2 supportere og...2 vannbærere, dama mi å ei veninde som er newastle spporter,hehe ;D

Fra sentrum er det kanskje et kvarter. 25 min å ta buss fra nasjonalteateret i følge trafikanten.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 10. Feb. 2010, 09:33 »
Det er jævli langt om man ikke skjønner hvilken ring man skal ta :P Kjørte den strekninga ettpar ganger i sommer, og det endte med at vi parkerte laaangt uttafor sentrum og bare gikk. Mye enklere :P

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 10. Feb. 2010, 13:22 »

Fra sentrum er det kanskje et kvarter. 25 min å ta buss fra nasjonalteateret i følge trafikanten.

Kan vel også ta toget til Lysaker, som ikke er så langt unna?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #13 på: 10. Feb. 2010, 16:48 »
Jeg er keeper, så stiller gjerne i mål :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Peter

• Gjest
« Svar #14 på: 10. Feb. 2010, 18:21 »
Hold av plass til meg om en 3 år da! Jeg stiller helt klart da! Jeg tar lett Cristiano finter over hele banen før jeg tar en liten chipp og scorer.