20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Derby County - Newcastle United (09.februar 20:45)  (Lest 30402 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Derby County - Newcastle United (09.februar 20:45)
« Svar #180 på: 09. Feb. 2010, 22:21 »
Greit at vi spilte konge forrige kamp. Men vi har jo nesten ikke tapt i hele år og ikke på 15 kamper. Så statistisk sett så er dette resultatet kanskje uungåelig.

Er bare så ufattelig irritert fordi Løven var benka. Derby vet at han er god i bakrom og derfor ville de sikkert vært redde for å presse for høyt på banen. Derby er en bunsj med slitere og det de frykter er spillere som er raske og beveger seg korrekt. Hjelper ikke at Best er rask og sterk når han ikke vet hvor og når løpene skal komme.

Og det påpekte kommentatorene akkurat nå: Løven tok et løp og åpnet rom for Nolan. Best og Caroline skjønner ikke at de må ta løp bare for å skape rom for andre. Og der er Løven rett og slett genial. FAEN FAEN FAEN!

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #181 på: 09. Feb. 2010, 22:22 »
hadde nok ikke skjedd med Colo i forsvaret
Andreas Martins

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #182 på: 09. Feb. 2010, 22:24 »
har det klikka for CH?

Nå blir det 5-0 til derby :x
Derby heldigste kamp på lenge vil jeg nok påstå. Skulle ha spilt 4-5-1 og tatt uavgjort her.
Vi må da alltid gå for seier i denne ligaen.

3-0 mot derby, vi vinner denne gutta *sarkasme*

ingan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #183 på: 09. Feb. 2010, 22:25 »
12 min ijen for løven å fikse hat-trik:P

ingan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #184 på: 09. Feb. 2010, 22:25 »
Ameobi var nesten onside? :P

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 09. Feb. 2010, 22:26 »
Og Ameobi i offside selvsagt.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 09. Feb. 2010, 22:27 »
Reading vs WBA
Cardiff vs WBA
Bristol City vs WBA

Swansea vs NUFC
NUFC vs Coventry
Newcastle vs Preston

Wba har vanskelige kamper mot Cardiff og Bristol city. Vi kommer til å slite mot Swansea.. Begge lag har like goe motdtandere i de 3 neste kampene vil jeg si.
Irriterende at vi ikke får poeng idag. Derby står i fare for å rykke ned. Dette er en kamp hvor vi burde tatt minst 1 poeng. Jeg stiller meg bak de som ike fatter at Løven starta på benken.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 09. Feb. 2010, 22:27 »
Er Colo og Taylor skada? Dette var flaut. Skal eigentleg ikkje vere mulig...Men vi snakka jo om Newcastle...

Må få eitt trøstemål i det minste!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

shearer

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #188 på: 09. Feb. 2010, 22:30 »
Det her tapet var kanskje uunngåelig, ser vi stort på det. Må få et tap før eller siden. Poenget nå er å få ristet dette fortest mulig av seg. Guttan må forstå at intet tre vokse inn i himmelen. Tror det kommer noe bra ut av denne traumatiske opplevelsen. Vi trengte kanskje en på kjeften, men å bli rundjult er vondt.
nye muligheter til helga.
åsmund - den eldste .

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #189 på: 09. Feb. 2010, 22:31 »
Tror det kommer noe bra ut av denne traumatiske opplevelsen. Vi trengte kanskje en på kjeften, men å bli rundjult er vondt. nye muligheter til helga.
Støttes.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 09. Feb. 2010, 22:33 »
Vi slet jo mot Derby sist også. Er jo enkelte lag man sliter mere mot enn andre. Guthrie har visst vært god i dag. Best fikk ikke så gode skussmål av kommentatorene derimot.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #191 på: 09. Feb. 2010, 23:16 »
Greit nok at vi taper i dag, men som så mange andre så sliter jeg med å forstå hvorfor Løven ikke startet. At CH så setter standarden for uforståelige rokkeringer når han tar Jonas ned på backen, gjør at jeg igjen er overbevist om at han ikke er rette mann for denne klubben på lang sikt.

Vi spiller uten mønster i angrepsspillet vårt, og ingen løp kommer på en sånn måte at angrepsspillerne kan passe nærmest i blinde. Det vi trenger for å greie dette er nettopp innøvde mønster å spille etter. Når vi tenker på at Routeledge hadde nærmest fritt spillerom på kanten sin, og at vi ikke greide å utnytte dette bedre, er godt nok bevis på dte jeg sier.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 09. Feb. 2010, 23:20 »
Var vel kanskje diskutabelt å starte med Nolan og Guthrie også, uten at jeg har hørt kampen? Nå skal jeg ikke være nesevis, men jeg påpeker stadig viktigheten av en stabilisert midtbane med passende roller til de ulike spillerne.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 09. Feb. 2010, 23:22 »
"Hva kan man si? Er bare veldig veldig skuffet"

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 09. Feb. 2010, 23:31 »
Det er også dette fenomenet Drillo har prata om - at lag gjør det dårlig like etter at de har hatt en storseier. Jeg trodde vi kom til å slite, men trodde så absolutt ikke at vi kom til å tape hele 3-0.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida