20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Derby County - Newcastle United (09.februar 20:45)  (Lest 30709 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Derby County - Newcastle United (09.februar 20:45)
« Svar #30 på: 09. Feb. 2010, 17:07 »
Kampen idag er uhyre viktig!
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #31 på: 09. Feb. 2010, 17:23 »
Ok, synes det er litt rart at så få av våre kamper blir vist på tv, vi er jo det laget med flest supportere i CCC, og da må det vel være mest attraktivt å vise våre kamper?

Regner med at Sky ser det som mye mer lønnsomt å sende PL, og andre ligaer.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 09. Feb. 2010, 17:27 »
Er jo synd Viasat må sende samme kampane som Sky, hvis ikkje hadde vi nok blitt vist langt meir.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #33 på: 09. Feb. 2010, 17:38 »
Er jo Sky som sender fra de kampene da. Men skulle ønske, som resten, at det ble sendt flere kamper. Spesielt oss.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 09. Feb. 2010, 18:02 »
Usikker på om eg vil ha Smith eller Guthrie sammen med Nolan sentralt. Sånn eg forsto det så var ikkje Guthrie serilg bra mot Cardiff, spesielt i langpasningsspillet. Dette skal vere Guthrie sin forse, og i en kamp der tempoet sannsynligvis blir høgt så er eg redd for mange balltap sentralt av Danny som til vanlig er veldig glad i å holde lenge på ballen og lage sirkler på midten.

Han somler av og til med ballen, det skal jeg være enig i. .  Likevel er han i stand til å fordele ballen bedre enn Smith/Butt/Nolan. Og hvis han får et stort rom i midten så vil han (i motsetning til Mr. Støttepasning->Smudge)  etter all sannsynighet benytte muligheten det gir. Vi får mao et helt annet driv sentralt hvis Guthrie stiller .Og i tillegg slår han noen fantastiske innlegg.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #35 på: 09. Feb. 2010, 18:03 »
Også jeg tror Derby satser på å krige oss i senk. Det dummeste vi kan gjøre i denne kampen er å starte med Butt og Smith sentralt igjen med Nolan som bindeledd. Da sier det seg selv at kampen vil bestå av kriging noe som vil passe Savage utmerket. Det som ikke vil passe Derby derimot, at vi stiller med samme lag som sist. Unntaket er at Løven starter. Det vil føre til så mye fart og bevegelighet at jeg tror Derby skal slite med å holde stand.

Vi må nok stikke fingeren i jorden å si at vi ligger hvor vi er på tabellen pga at vi er flinke til å krige oss til seiere. En egenskap vi sårt manglet i fjor. Det er nok på hjemmebane vi vil konsentrere oss om å vinne flott, på bortebane er det mer resultatet som teller.
Håper på et skjerpa lag ikveld(imotsetting mot leicster) som går for å vinne.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #36 på: 09. Feb. 2010, 18:09 »
Usikker på om eg vil ha Smith eller Guthrie sammen med Nolan sentralt. Sånn eg forsto det så var ikkje Guthrie serilg bra mot Cardiff, spesielt i langpasningsspillet. Dette skal vere Guthrie sin forse, og i en kamp der tempoet sannsynligvis blir høgt så er eg redd for mange balltap sentralt av Danny som til vanlig er veldig glad i å holde lenge på ballen og lage sirkler på midten.

Han somler av og til med ballen, det skal jeg være enig i. .  Likevel er han i stand til å fordele ballen bedre enn Smith/Butt/Nolan. Og hvis han får et stort rom i midten så vil han (i motsetning til Mr. Støttepasning->Smudge)  etter all sannsynighet benytte muligheten det gir. Vi får mao et helt annet driv sentralt hvis Guthrie stiller .Og i tillegg slår han noen fantastiske innlegg.

Guthrie har ferdighetene men mangler kanskje erfarenheten ikveld. Tror desverre for Guthrie at det kommer til å veie imot ikveld hvis de andre tre er skadefrie. Noen som veit hva laguttaket er for kvelden???

Erlend

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #37 på: 09. Feb. 2010, 18:57 »
Blir vel en Billybud med Beardsley tenker jeg

Billybud streamer for meg han nå ;) Så da er det bare å komme på siden ;)

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #38 på: 09. Feb. 2010, 18:58 »
Gleder meg til kveldens kamp. Digger å høre kampene på radion, det gjør de mer spennende. Men uansett så er kveldens kamp viktig hvis vi skal rykke fra 2-3 plass. Denne kampen MÅ vinnes.

GO TOONS!!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 09. Feb. 2010, 19:05 »
Erfaring? Hvor mye erfaring trenger en for å spille en helt ordinær bortekamp mot Derby?

Det er ikke noen cupfinale vi snakker om.
Det er heller ikke Man Utd som er motstander.

For min egen del, tror jeg kanskje Guthrie-Smith sentralt på midten er det beste. Tror vi kan trenge Smiths defensive egenskaper i denne kampen. Og Guthrie er selvskreven, da han er den eneste sentrale midtbanespilleren som kan gjøre et eller annet fornuftig med ballen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 09. Feb. 2010, 19:10 »
Erfaring? Hvor mye erfaring trenger en for å spille en helt ordinær bortekamp mot Derby?

Det er ikke noen cupfinale vi snakker om.
Det er heller ikke Man Utd som er motstander.

For min egen del, tror jeg kanskje Guthrie-Smith sentralt på midten er det beste. Tror vi kan trenge Smiths defensive egenskaper i denne kampen. Og Guthrie er selvskreven, da han er den eneste sentrale midtbanespilleren som kan gjøre et eller annet fornuftig med ballen.

Spør du meg gjør Nolan og Smith meir fornuftig enn Guthrie, bare at Danny av og til kan varte opp med noe genialt. Som sagt, eg håper Smith og Nolan spiller sentralt, og Jonas og Rout kompenserer for manglende fart.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 09. Feb. 2010, 19:30 »
Hva gjør egentlig Nolan fornuftig a? Han har scora noen viktige mål i år, men spillet hans har vært ræva stort sett hele sesongen. En mann vi må kvitte oss med hvis vi evt. skulle rykke opp igjen.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #42 på: 09. Feb. 2010, 19:50 »
NUFC: Steve Harper, Danny Simpson, Fitz Hall, Mike Williamson, Patrick van Aanholt, Wayne Routledge, Kevin Nolan (c), Danny Guthrie, Jonas Gutierrez, Andy Carroll, Leon Best
Subs: Tim Krul, Tamas Kadar, Fabrice Pancrate, Peter Lovenkrands, Shola Ameobi, Ryan Donaldson, Alan Smith
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #43 på: 09. Feb. 2010, 19:56 »
NUFC: Steve Harper, Danny Simpson, Fitz Hall, Mike Williamson, Patrick van Aanholt, Wayne Routledge, Kevin Nolan (c), Danny Guthrie, Jonas Gutierrez, Andy Carroll, Leon Best
Subs: Tim Krul, Tamas Kadar, Fabrice Pancrate, Peter Lovenkrands, Shola Ameobi, Ryan Donaldson, Alan Smith
Bra lag, synes dog "den danske løve" burde startet.  ;D
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 09. Feb. 2010, 19:59 »
Hva gjør egentlig Nolan fornuftig a? Han har scora noen viktige mål i år, men spillet hans har vært ræva stort sett hele sesongen. En mann vi må kvitte oss med hvis vi evt. skulle rykke opp igjen.

Der er jeg veldig uenig med deg! Nolan er ikke en teknisk begavet spiller men har vist denne sesongen hvor viktig det er for et lag å ha en "box to box" spiller som er flink til å være på rett sted til rett tid. En dyktig avslutter er han også.

Mange jeg vil ha ut før Nolan står for tur.