20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jóhan Símun Edmundsson  (Lest 5097 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
Jóhan Símun Edmundsson
« på: 05. Feb. 2010, 18:15 »
http://www.nufcblog.com/2010/02/05/newcastle-sign-18-year-old-forward-from-faroe-islands/

Newcastle skal vistnok ha signa denne spilleren på free transfer.
18åring som kan spille offansiv midtbane, ving og spiss. Har spillt for landslaget til "Faroe island" noe jeg ikke er helt sikker hva er på norsk:P Shetlands øyene?

Hva tror folk, nok et spiss talent i klubben?:)
Newcastle United Football Club<3

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Jóhan Símun Edmundsson
« Svar #1 på: 05. Feb. 2010, 18:18 »
Faroe Islands høres vel mer ut som Færøyene?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2 på: 05. Feb. 2010, 18:28 »
håvard sir, jeg tror du har rett:)
Newcastle United Football Club<3

Peter

• Gjest
« Svar #3 på: 05. Feb. 2010, 18:41 »
Hva faen?
Tviler på at han blir no', men man kan jo alltids håpe.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 05. Feb. 2010, 18:48 »
Hva faen?

Helt enig, la oss slutte å hente unge spillere som vi på forumet ikkje har hørt om  ;)

Peter

• Gjest
« Svar #5 på: 05. Feb. 2010, 19:33 »
Hva faen?

Helt enig, la oss slutte å hente unge spillere som vi på forumet ikkje har hørt om  ;)

Hehe, misforstå meg rett. Spranget mellom Færøysk toppdivisjon og CCC/PL er så enormt at selv ikke Huskeklepp kunne vært garantert plass i laget. Færøysk divisjon er rundt Norsk 4.divisjon. Det bor 48 000 mennesker der. Ikke mye som skal til for å dominere den ligaen da.
På det klippet du la ut i den transfer tråden om han fyren sto det jo at det bare var 1000 mennesker mellom 17 og 21 på den øya. Hehe... ;)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #6 på: 05. Feb. 2010, 20:21 »
Er han ikke bare i klubben ut sesongen a?

Jeg synes det er jævlig bra at vi henter talenter. Samme om de kommer fra Færøyene eller Italia, et talent er et talent. Fortsett med dette! :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #7 på: 05. Feb. 2010, 20:37 »
Hva faen?

Hehe, misforstå meg rett. Spranget mellom Færøysk toppdivisjon og CCC/PL er så enormt at selv ikke Huskeklepp kunne vært garantert plass i laget. Færøysk divisjon er rundt Norsk 4.divisjon. Det bor 48 000 mennesker der. Ikke mye som skal til for å dominere den ligaen da.
På det klippet du la ut i den transfer tråden om han fyren sto det jo at det bare var 1000 mennesker mellom 17 og 21 på den øya. Hehe... ;)

Spiller vel veldig liten rolle hvor han kommer fra??   Island med ca 300 000 mennesker har vel kommet opp med flere talenter og toppspillere enn f.eks Norge.     Er han ett talent så er han vel ett talent samme f.. hvor han er fra.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 05. Feb. 2010, 21:41 »
Hva faen?

Gir en god faen i kor mange personer som bor på Færøyane. Han virker å vere stjerne på et lag som slår Russland ( som eg faktisk tror har flere enn 1000 mellom 17-21)........

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 05. Feb. 2010, 23:33 »
hehe, mannen er 18 år og ikke tiltenkt en liten rolle i nærheten av A-laget engang:D så kan vi jo ikke helt klage på at vi henter inn en ungutt som skal få prøve seg:P

Jeg synes det er litt artig at vi hetser han for at det bare finner 1000 i denne alderen på færøyene?:p Hvor mange finnes det i denne aldersgruppa i skjærvøy? Vadsø? Finnmark

Gamst,Trond Olsen og Rush kommer jo ifra sånne plasser. de har jo spillt til og med god ungdomsalder i Finnmark:P Hehe, det er faktisk mulig å skape talenter overalt, ikke bare i Trondheim, Bergen og Oslo.:) Uansett hvor mange som er der:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 05. Feb. 2010, 23:43 »
"Det er jo helt sykt at en så god fotballspiller skal kunne komme fra det huset, der bor det jo bare 4 stk..."

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 05. Feb. 2010, 23:47 »
"Det er jo helt sykt at en så god fotballspiller skal kunne komme fra det huset, der bor det jo bare 4 stk..."

haha, bra sagt:p "han var jo enebarn, med skilte foreldre":P
Han kom, ble mett og dett var dett....

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 19. Mars 2010, 12:00 »
Nokken som veit korleis det går for han? Huska han i alle fall skorte ett i den kampen Barton returnerte for resverne.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 19. Mars 2010, 13:04 »
Etter den  kampen sa Hughton noe sånt som at han måtte bli vant med tempoet, men at han hadde talent. Pen scoring han hadde i den treningskampen hvertfall.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 11. Aug. 2010, 21:10 »
Om det ikke er noen som heter det samme så scorte vår eminente færøyer i EM-kvalifiseringen mot Estland idag. A-laget om det skulle være noen tvil.

2-1 til Estland ble sluttresultatet etter at Estland desverre scorte to i det 90. minutt.