20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 422412 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2835 på: 31. Aug. 2010, 14:07 »
Hvis Taylor drar straks kan det kanskje skje noe ja..

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2836 på: 31. Aug. 2010, 14:15 »
Aanholdt og Wolfswinkel hadde gjort at jeg hadde vært godt fornøyd med overgangsvinduet. Uten de så blir det for tynt i enkelte posisjoner for at jeg kan puste rolig hver gang Enrique eller Carroll blir liggende etter en duell/takling.

Men regner ikke med at det kommer flere spillere nå. Tror egentlig ikke Taylor går heller, men at han håper/satser på å få i stand en avtale før jul. Noe avhengig av hvilken klubb som er etter han og hvor kjølig klimaet er mellom han og klubben.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2837 på: 31. Aug. 2010, 14:26 »
Relativt fornøyd med vinduet så langt, men hadde ikke gjort noe å fått inn en spiss (og en back)!
Hørte at Liverpool sikler etter Wolfswinkel også. Hadde jo vært konge om vi sikret oss enda en spiller rett foran nesa på dem  ;)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2838 på: 31. Aug. 2010, 15:12 »
Vi må være rimelig fornøyde med dette vinduet, og både Hughton, Llambias og Ashley fortjener skryt. Fin blanding spillere også. Unge lovende engelskmenn, fremadstormende spillere med stort potensial fra andre ligaer, og en rutinert mann som kan bistå forsvaret vårt. Hadde vi fått tak i Pat Van Aanholt nå, så er det bortimot perfekt.

Ideelt sett burde vi kanskje hatt en som kan erstatte Carroll, både mtp skader, stor belastning og formsvikt. Men forhåpentligvis kan Løvenkrands, Best, Shola og Ranger(var tidvis veldig bra mot Accrington) gjøre en jobb. Dessuten har vi Nolan og Ben Arfa fra midtbanen som vil gi oss scoringer. Den beste løsningen vil ikke være å hente en 21 år gammel hollender for 80 mill kr, mener jeg.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2839 på: 31. Aug. 2010, 15:17 »
Enig at så mye for en som putter mye i Holland kan være en risiko. Ser mange som sammenligner han med Hernandez i Manu, men det blir noe annet. Der har de Berba, Rooney og til dels Owen som skal stå for måla. Hvis han hadde kommet til oss hadde han fått mye av ansvaret å gjøre målene sammen med Carroll, for stort press er jeg redd. Men  man vet aldri..
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2840 på: 31. Aug. 2010, 15:23 »
Nettopp det Panzer, vi vet ikke helt hva han vil gi oss, og når prisen er så høy som det så mener jeg det ikke er forsvarlig mtp klubbens nåværende situasjon. Tiote er litt i samme kategorien(ung og lovende, men uprøvd i PL), men han kostet 1/3 av hva Wolfsvinkel er linket hit for.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2841 på: 31. Aug. 2010, 15:32 »
Rett i underkant av 25år i snitt er ikke gale det ;) Men med harper så blir det jo litt høyere da
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2842 på: 31. Aug. 2010, 15:50 »
 Centre-back Yohan Benalouane has joined newly-promoted Serie A club Cesena from St Etienne on a one-year loan deal.

Han her var vi linket til tidligere i sommer.
Meget stille fra leiren her nå, annet enn et rykte om at vi har fått avslått et bud på en CC-spiller. Hukser ikke navnet.

Vi kan, som sagt her, ikke klage på denne sommeren.
Er dog mer skeptisk til å vente til januar, spillere har en tendens til å være mer over-priced denne måneden
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2843 på: 31. Aug. 2010, 16:02 »
Ja var han jeg mente.
Bud rejected ifølge Sky
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2844 på: 31. Aug. 2010, 16:12 »
Nettopp det Panzer, vi vet ikke helt hva han vil gi oss, og når prisen er så høy som det så mener jeg det ikke er forsvarlig mtp klubbens nåværende situasjon. Tiote er litt i samme kategorien(ung og lovende, men uprøvd i PL), men han kostet 1/3 av hva Wolfsvinkel er linket hit for.

Ja, det er en høy pris, men siden det er en ung spiller så vil nok et verditap for en elendig sesong ikke være helt enorm. Vi snakker ikke 80millioner i minus om det skulle skje. Er langt verre med disse 3x-åringene til den prisen på skyhøye lønninger, de blir man ikke kvitt uten store tap. Wolfswinkel ville være å ta en sjanse, men såpass harde som vi har vært i forhandlinger i sommer så er det ikke utenkelig at de forespeilede 80 millionene er delvis prestasjonsbasert noe som i mine øyne ville vært ideelt. Men dette blir spekulasjon! :) Jeg mener iallefall at sjansen er verdt å ta (men så er jeg også svak for nederlandske spisser  ;D ).

For all del, ikke krise dette overgangsvinduet. I mine øyne over forventingen, men synes at vi mangler et par til for at jeg skal være fornøyd. På topp trenger vi en til som har lav skadefrekvens og potensielt høy scoringsfrekvens. Dessuten trenger vi mer dybde bak, med venstreback som det lysende eksempelet. Med disse to forsterkningene ville vi, slik jeg ser det, være rustet til en komfortabel sesong i PL.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2845 på: 31. Aug. 2010, 16:39 »
Noe nytt rundt Van Wolfswinkel?  ::)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2846 på: 31. Aug. 2010, 16:50 »
Faen, skal dra på kamp med guttelaget jeg trener nå. Vurderer å avlyse hele skiten. Jævlig kjedelig å sitte uvitende og vente på å komme hjem. Heldigvis har jeg alliert meg med Daniel. Håper han følger godt med ;)

Håper vi klarer å få inn en eller to spillere til. Helst PvA! Det hadde vært helt sjef!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #2847 på: 31. Aug. 2010, 17:09 »
van Anholt hadde fullført dette overgangsvinduet!!

Hva skjer med Keane?
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2848 på: 31. Aug. 2010, 17:12 »
Sannsynligvis det eneste som skjer hos oss idag;

Kazenga Heads To Brighton
Kazenga LuaLua has joined Brighton on loan until 3 January 2011.

http://www.nufc.co.uk/articles/20100831/kazenga-heads-to-brighton_2240137_2140714

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2849 på: 31. Aug. 2010, 17:15 »
http://www.atdhe.net/23413/watch-transfer-deadline-day-live

Edit: den fungerer ikke alikevel, noen som har en som funker?