20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 422865 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2805 på: 31. Aug. 2010, 08:59 »
Det hadde vore den PERFEKTE backupen for Enrique! :D

Å jess, Van Aanholt imponerte meg stort i Wanker. Van Aanholt er offensiv som bare rakkern. Enrique er jo PLs råeste fysiske back. Har faktisk enda ikke sett ham tape en fysisk duell. Men han spiller til tider veldig marginalt. Begynner å vende med ballen som bakerste mann, går greit mot Wolfes. Men ikke når man spiller mot Drogba og Chelski.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2806 på: 31. Aug. 2010, 10:04 »
"Newcastle apparently closed for business according to David Craig. Can't see that like. "

Hva vet Craig David om det?  :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2807 på: 31. Aug. 2010, 10:52 »
"Newcastle apparently closed for business according to David Craig. Can't see that like. "
Nå har jo Hughton ganske klart og tydelig sagt at han ville ha inn en venstreback før vinduet stenger. Så at vi ikke engang prøver oss på noe som helst på deadline day, anser jeg som usannsynlig.

Newcastle har aldri vært closed for business på transfer deadline day. Det ordet finnes ikke i Newcastles vokabular.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2808 på: 31. Aug. 2010, 11:04 »
Tror ikke det blir noe flere spillere inn. Skysports rapportere akkurat nå at klubben har stengt dørene for innkommende, men at Lua Lua sannsynligvis skal lånes ut til Smartingene igjen.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #2809 på: 31. Aug. 2010, 11:06 »
Rumours that Newcastle have given Taylor until 12pm to sign a new contract. If he doesn't then Newcastle will accept an offer from an un-named club for the defender.
Søte, søte blekkspruter.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2810 på: 31. Aug. 2010, 11:10 »
Tror heller ikke vi signerer noen spillere i dag. Blir heller positivt overrasket om det skulle skje. RVW hadde våre e spiller for fremtiden, minner litt om mexicaneren Man U kjøpte. Vis han evt kommer bør han matches forsiktig, så kan vi høste fruktene om ett par år.

Signerer Taylor kontrakten så skal vi si oss greit fornøyde med dette vinduet. Men vi skulle så absolutt hatt inn en spiss. Tvi tvi

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2811 på: 31. Aug. 2010, 11:11 »
Sykt kjipt hvis gyan går til scum!

Syns det er herlig, tipper han flopper. 12mill pund? Er jo helt latterlig mye bare fordi han imponerte for vertsnasjonen i tre kamper.

De har jo en bedre spiss i Campbell (ja vet han er skadet) og han er jo ikke noe god engang.

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2812 på: 31. Aug. 2010, 11:13 »
Rumours that Newcastle have given Taylor until 12pm to sign a new contract. If he doesn't then Newcastle will accept an offer from an un-named club for the defender.

Håper vi selger han for blodpris og får inn Van Anholt og kanskje en spiss, da er jeg fornøyd.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2813 på: 31. Aug. 2010, 11:16 »
Får vel ikke mer enn £4-5 for ham. Men det er bedre enn ingenting. Til jul kan han jo begynne selv å forhandle med andre klubber. Hadde vært supert om vi hadde brukt en liten sum av salget til å hente inn Aanholt. Da er jeg fantastisk fornøyd med vinduet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2814 på: 31. Aug. 2010, 11:33 »
Til jul kan han jo begynne selv å forhandle med andre klubber. Hadde vært supert om vi hadde brukt en liten sum av salget til å hente inn Aanholt. Da er jeg fantastisk fornøyd med vinduet.

Er det ikke slik at han da bare kan forhandle med utenlandske klubber og ikke engelske? Tviler på at Aanholt er tilgjenlig. Har jo sittet en del på benken for Chelsea denne sesongen.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2815 på: 31. Aug. 2010, 11:41 »
Det hadde vore den PERFEKTE backupen for Enrique! :D

Å jess, Van Aanholt imponerte meg stort i Wanker. Van Aanholt er offensiv som bare rakkern. Enrique er jo PLs råeste fysiske back. Har faktisk enda ikke sett ham tape en fysisk duell. Men han spiller til tider veldig marginalt. Begynner å vende med ballen som bakerste mann, går greit mot Wolfes. Men ikke når man spiller mot Drogba og Chelski.

Det er spillestilen og kulturen hans. Ser mye LaLiga og der spiller\tråkler man seg aller helst ut av forsvar i 10 av 10 tilfeller. Det er ikke dermed sagt at det lykkes i 10 av 10 tilfeller, men det er sånn det skal gjøres "der i gården". Syns jeg ser mye av det samme i José Enrique, det er ikke dermed sagt at jeg liker det like godt alltid, men det får nå være så.

Ellers så er det jo posetivt at han ikke spiller like mye tilbake som Harper som enkelte av de andre gjør. Han tar seg bestandig veldig god tid, og er ikke helt pålitelig med beina føler jeg. Det har gått bra til nå, men "come again" når sesongen er slutt...

Ellers er ryktene om Van Aanholt interessante. Har ikke sett altfor mye av han, men det jeg så av han i Championship ifjor så lovende ut. Riktignok en stor forskjell ifra nivået der til hvor vi er idag, men Van Aanholt er vel noe av det bedre vi kan håpe på som backup for José Enrique.

Kanskje vi signerer to "Van'er" i løpet av dagen....  ;)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2816 på: 31. Aug. 2010, 12:19 »
TKK chatter på tv2sporten.no;

Hva tror du om Ben Arfa i Newcastle, blir han en ny Charles N'Zogbia eller blir han en hit?

Tor-Kristian:
Positiv til Ben Arfa. Tar lange pauser, men kan utgjøre kvalitetsforskjellen i jevne oppgjør

Tror du Newcastle er ferdige på overgangsmarkedet?

Tor-Kristian:
ja

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2817 på: 31. Aug. 2010, 12:45 »
Newcastle United are set to close their chequebook today.

The Sun says Newcastle look set to miss out on strike targets Ricky van Wolfswinkel of FC Utrecht and Robbie Keane of Spurs.

But Toon boss Chris Hughton will refuse to panic buy and instead wait until January.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2818 på: 31. Aug. 2010, 13:15 »
Så nettopp noen som nevnte at Emile Heskey er på vei til Newcastle. En liten del av meg dør hvis det skjer...
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2819 på: 31. Aug. 2010, 13:16 »
Hehe, rykter har også hatt det til at gullfisken Jenas har vært på vei til oss i dag!
Heskey vil være dødsens. Da kan vi heller gå for Steffen Iversen...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida