20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 423321 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2670 på: 28. Aug. 2010, 11:31 »
Får lyst til å dra inn en gammel god en her........ fyttiGAMPESKAUEN så nydelige rykter!  :)

Får vi Ben Arfa så er det intet mindre enn en vanvittig kupp. Med tanke på ferdigheter har vi vel ikke hatt en spiller med sånn x-faktor siden Ginola/Asprilla-perioden? NYDELIG!!!

Assulin er en ving-spiller som kan spille på begge kanter. Det siste jeg hørte var at han var på prøvespill i Man C, men hvis ikke dette har materealisert seg så kan det meget vel hende at vi snapper opp det unge talentet på free transfer. Vi kan jo antageligvis tilby han førstelagsfotball, mens City ikke har plass til denne gutten på benken. Gjør vi det har vi gjort nok et stykke genialt arbeid. Fortsatt ung, masse kvaliteter og nydelig back-up på en posisjon vi trenger styrking.

Boyata - Stoppertype som virker utrolig spennende. Har vondt for å tro at City slipper han, men man vet aldri. Hadde vært ypperlig erstatning for Taylor.

Keane - Vi vet hva han står for når det gjelder fighting spirit. Tror han kunne passet perfekt på topp sammen med carroll. Men kun ett års lån takk. Gutten har mistet mye fart de siste årene. Smartness har han allikevel nok av og jeg tror han ville vært en glimrende læremester for våre unge lovende  ;)

Deilige lørdag

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #2671 på: 28. Aug. 2010, 11:45 »
Tror vi kan overraske med noen kjempe kjøp før onsdagen. Gleder meg stort til dagens kamp og ikke minst til overgangsvinduet stenger.

Ben Harfa:

http://www.nufcblog.com/2010/08/28/ben-arfa-passes-newcastle-medical-expected-to-sign-today/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+nufcblog+%28The+Newcastle+United+Blog%29
« Siste redigering: 28. Aug. 2010, 11:47 av GMC »

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2672 på: 28. Aug. 2010, 11:58 »
Deilig å lese slike rykter på en lørdags formiddag!
Ben Arfa kan fort vise seg å bli et kupp! Jeg håper og tror at CH klarer å takle BA bra.
Robbie Keane er en spiller som alltid gir alt! Det hadde ikke vært meg imot om vi fikk til en låneavtale.
Assulin har jeg ikke hørt så mye om, annet at han skal være et stort talent. Gjør heller ingenting om han kommer, for vi trenger sårt dekning på vingene!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2673 på: 28. Aug. 2010, 12:25 »
Robbie Keane over the top? Fylte 30 for nøyaktig 3 uker siden elns. En ganske god spiller, som har vært litt uheldig i de siste årene. Skulle vel egentlig ikke ha gått til Liverpool, selv om han ikke spilte seg bort der heller.
Hadde jublet hadde vi fått på plass Ben Arfa + Keane.
Assuling og de andre tar jeg i mot som en ren bonus. Men tror det er noe i Keane-ryktene. Håper virkelig det hvertfall!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2674 på: 28. Aug. 2010, 12:38 »
Robbie Keane ville vært en god signering, han vil gi oss alternativer på topp, men det spørs om han vil komme til et nyopprykket lag uten å være 100% sikker på en fast plass. Vi begynner faktisk å få en meget god sentrallinje nå! Pila peker nok litt nedover for Keane mtp utviklingen sin, men han er på ingen måte ferdig enda.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2675 på: 28. Aug. 2010, 12:48 »
Liker ikke Robbie Keane som type. I tillegg er han gammel og antageligvis verken like rask eller sulten som før. Ikke spesielt opprømt om vi skaffer ham. Samtidig får jeg ikke vann i munnen av å se på våre spisser...  Håper vi satser mer på ungdommen egentlig, og da spesielt Ranger.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2676 på: 28. Aug. 2010, 12:59 »
Greit nok at han ikke er like sulten som før, for Campbell har tydeligvis spist nok for alle mann :P
Men hadde ikke gjort noe om vi hadde fått Keane, for han er fortsatt god!

Ellers, håper eg at Ben Arfa blir klar snarest!!

Men det hadde ikke gjort noe om vi anskaffet oss Assulin eller Djabo i tillegg/istedenfor Keane.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2677 på: 28. Aug. 2010, 13:03 »
http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/8359678.Keane_target_as_Magpies_tie_up_deals/

Virker lovende. Dog ingenting bekreftet fra offisielt hold ennå.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2678 på: 28. Aug. 2010, 13:06 »
Keane hadde vært et godt lån/kjøp i min bok. Han evner å putte mål og har en god mentalitet. Tror han kunne tilført mer av det vi mangler i angrep.

Ben Arfa har jeg forhåpninger til (med forbehold om at han faktisk kommer). Masser av uforutsigbarhet og sprut i beina. Det liker vi! Hughton må bare tøyle det unge og frie sinnet til en habil profesjonell fotballspiller med rett fokus. :)

Glasvegas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2679 på: 28. Aug. 2010, 13:42 »
Jeg synes det virker veldig usannsynlig at Tottenham vil låne ut Robbie Keane. Pågrunn av følgende grunner:
- Hvorfor låne ut en 30 åring som ble lånt ut året før, han går jo ikke opp i pris neste år?
- Defoe skal opereres og blir ute lenge, og da har Tottenham bare 2 spisser, Pavlychenko og Crouch som er veldig like i spillestilen. Og dette i en av de viktigste sesongene med Champions League spill. Robbie Keane spillte vel bra i pre-season også ?

Synes dette virker veldig merkelig!

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2680 på: 28. Aug. 2010, 13:44 »
Om Keane tjener 40-50k i uka er jo det en grunn alene, om han ikke er med i planene.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2681 på: 28. Aug. 2010, 13:45 »
Fabiano(?) har de også planer om å kjøpe tror jeg.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2682 på: 28. Aug. 2010, 14:29 »
Tøft å sammenligne med Robert. Han hadde en venstrefot uten sammenligning av det jeg har sett noen gang i Newcastle. En av de beste dødballtakerne i PL historien uten tvil. Ben Arfa er en litt annen type, men vi sannsynligvis kunne bidra med mye assist og scoringer han også. Noen som forresten vet om Ben Arfa er vant til å ta dødballer??

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2683 på: 28. Aug. 2010, 14:31 »
Sett et par strøkne av han på youtube hvertfall ! Håper forresten at han blir brukt på kanten, og ikkje sentralt. Tror det er den beste måten å få utnytta han på i PL.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2684 på: 28. Aug. 2010, 14:34 »
http://www.youtube.com/watch?v=voaRTjI2_1s

Likar veldig på eit Robert frispark dette.

Aiaiai! Får håpe dette ikke er en tilfeldighet, vi trenger en som kan score på direkte frispark, noe vi knapt har gjort i PL siden Nobby og Robert forlot oss.