20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 423416 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2625 på: 27. Aug. 2010, 16:50 »
Han skal vist også ha likt Hughton. Jeg har lite tro på Liverpool blir aktuelt. Ja, de har fått penger etter Mascherano, men de har en del bra spillere som kan spille på vingene og Hodgson har vel sagt at han vil kjenne troppen bedre før han henter inn spillere. Men at andre klubber kommer inn i siste liten er vel ikke helt usannsynelig.

Angående Keane så tror jeg hvert fall at vi kan komme til å prøve oss. På pressekonferansen fikk Hughton også spørsmål om Utaka fra Portsmouth (som vi også har vært linka til) og var helt klart på at det ikke var noe i det. Med Keane var han som kjent ikke like klar.
« Siste redigering: 27. Aug. 2010, 16:54 av fredd »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2626 på: 27. Aug. 2010, 16:52 »
Hvis Liverpool snyter oss for Ben Arfa blir jeg seriøst sur i flere dager fremover. Aaargh, takler ikke dette. Sist gang vi fikk inn en spiller av samme klasse var da Woody signerte...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2627 på: 27. Aug. 2010, 16:55 »
Om vi klarer å signere Arfa tror jeg Routledge blir benket.
Jonas er fortsatt et hav bedre en Routledge. Venstresiden med Jonas og Enrique bør ikke røres denne sesongen. De blir bare bedre og bedre sammen. Enrique har også gitt Jonas mye av æren for sitt gode spill.
Vil være fantastisk å ha en spiller som Routledge som kan komme inn med friske bein i 2.omgangen.

Men jeg velger å ikke juble før det er bekreftet fra klubben. Skal helt klart folde hendene før jeg legger meg i dag.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2628 på: 27. Aug. 2010, 18:02 »
Jeg gjør også regning med at Routledge mister plassen sin, noe jeg synes er helt greit. Routledge er flink til å løpe forbi folk med ballen, men han har mye å gå på når det gjelder avleveringer.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2629 på: 27. Aug. 2010, 18:20 »
Routledge har i mine øyne over to kamper vært bedre enn Jonas, så sånn sett syns jeg at Jonas sin plass bør være mer utsatt. Samtidig veit vi at Jonas og Enrique er blitt et lite radarpar på venstresida. Routledge gjør ting tidvis litt vanskelig, men du verden så ofte Warnock ble springende etter sist helg. Routledge var også et par ganger veldig nær scoring. Så jeg syns ikke at det er så åpenbart at Routledge bør vike, jeg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2630 på: 27. Aug. 2010, 18:35 »
Jeg mener Routledge absolutt har potensiale. Bare han lærer å spille på få touch kommer han til å bli mye bedre. Men kampprogrammet er l tett, så vi trenger alle mann.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2631 på: 27. Aug. 2010, 18:38 »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2632 på: 27. Aug. 2010, 19:09 »
Selvsagt, ingen som klarer å motstå Chris vet du. Hvis noen av nøkkelspillerene holder seg skadefrie og presterer jevnt tror jeg faktisk Europa kan være et mål.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2633 på: 27. Aug. 2010, 19:14 »
Forøvrig så jeg et intervju med CH på Sky News nå. Vet ikke om jeg så et liite smil da han ble spurt om Ben Arfa... "ongoing negotiations" var svaret...  :)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2634 på: 27. Aug. 2010, 19:41 »
Har fulgt med over lang tid, og jeg må si jeg er meget fornøyd med hvordan denne sommeren har utviklet seg. Liker måten vi handler spillere på, sikkert og det kan og gi god avkastning i fremtiden.
Spennende og se om vi for Ben Arfa, hadde vært et kupp. 50 mill evt for en slik spiller, ja det kan kalles et kupp. (vist prisen stemmer da)
Jeg tror det kommer noen flere forsterkninger på lån, og jeg håper vi bygger videre på hvordan vi har fått og kjøpt spillere denne sommeren.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2635 på: 27. Aug. 2010, 19:42 »
http://nufc.com/2010-11images/2010-08-27ben-arfa-darsley.jpg

Utenfor Darsley Park

Han som sitter i bakgrunnen der kan jo egentlig være hvem som helst :P jeg greier ikke å se at det er Ben Arfa i allefall :)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2636 på: 27. Aug. 2010, 20:41 »
http://nufc.com/2010-11images/2010-08-27ben-arfa-darsley.jpg

Utenfor Darsley Park

Han som sitter i bakgrunnen der kan jo egentlig være hvem som helst :P jeg greier ikke å se at det er Ben Arfa i allefall :)

Samme tenkte jeg, men det er som disse bigfootbildene. Traits of the Bigfoot: Always at the edge of pictures, in blurred and darkened areas facing away from the camera.   ::)

Tror Ben Arfa kan gå i boks men avhenger veldig av kravene som stilles fra den kanten.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2638 på: 27. Aug. 2010, 21:27 »
Scottwilsonecho
Wolves vs #NUFC for me tomorrow. Ben Arfa won't be involved, but should be confirmed as an NUFC player in the morning. Deal is finally done.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2639 på: 27. Aug. 2010, 21:42 »
Scottwilsonecho
Wolves vs #NUFC for me tomorrow. Ben Arfa won't be involved, but should be confirmed as an NUFC player in the morning. Deal is finally done.

Vel, vet ikke om du mocket han som la ut bildet, men d r ikke ben arfa.