20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 423374 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2505 på: 25. Aug. 2010, 15:58 »
Jeg synes ikke Kadar var altfor god de gangene han måtte trå til i Championship i fjor, og nå har han vært skadet en del i oppkjøringen i tillegg. Sol har måtte trene seg opp igjen, så vi har dermed kun to stoppere per dags som har vært gjennom en pre season. Sol er jeg trygg på at blir bra, men Kadar vet jeg ikke om vi kan regne med tar nivået i PL. Slik jeg ser det må vi handle inn en stopper før vinduet stenger.

Ser ikke for meg at SPurs og Arsenal er interesserte, Taylor har ikke vist all verden de to-tre siste sesongene...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2506 på: 25. Aug. 2010, 16:02 »
Har jo også Liverpool som kanskje er interesserte. Tror ihvertfall ikke han forlater Newcastle med mindre en stor klubb prøver seg på han. Det er jo også mulig at Newcastle setter han på transferlista i håp om at han og agenten skal godta tilbudet de har fått. Jeg håper ihvertfall av hele midt hjerte at han blir. Dra Taylor så har vi bare to midtstoppere jeg føler med trygge på, og det er Williamson og Campbell.
Williamson har imponert stort, og Campbell viste senest i vår at han fortsatt leverer.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2507 på: 25. Aug. 2010, 16:08 »
Jeg er overbevist om at Colo og Kadar kommmer til å levere mer enn godt nok til at vi holder oss.  Colo sliter når han spiller mot lag hvor ballen går på få touch og motspillere springer i rom (les Scum). Der slet også Williamson litt, men jeg synes han klarte seg godt. Derimot kommer begge til å brilijere mot lag ala Stoke, Blackpool, West Ham hvor det er mere kjemping og mindre bevegelighet. Der kommer Williamson til å vinne alt av hodedueller, mens Colo plukker bakrommet.  Da får det heler være at han så litt lost ut til tider mot Scum. Det er ikke de kampene som skal vinnes.
« Siste redigering: 25. Aug. 2010, 16:10 av InspectorC »

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2508 på: 25. Aug. 2010, 16:13 »
Også er det så typisk om Tayls er SOLID AS ROCK i en den klubben han måtte ende opp i. Tipper han dra til Tottenham eller Arsenal. Begge er visst ute etter midtstoppere.

Tottenham kan vel ikke være hypp på flere stoppere nå?
De har jo snart ikke annet  :P

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2509 på: 25. Aug. 2010, 16:24 »
Også er det så typisk om Tayls er SOLID AS ROCK i en den klubben han måtte ende opp i. Tipper han dra til Tottenham eller Arsenal. Begge er visst ute etter midtstoppere.

Tottenham kan vel ikke være hypp på flere stoppere nå?
De har jo snart ikke annet  :P

De er visst fortsatt hypp på flere stoppere. De to beste midtstopperne dems er jo konstant skada, også vil de vel ha god dekning i og med at det mest sannsynlig blir mange kamper på de i år, hvis de kvalifiserer seg etterpå da. Skal sies at de har Dawson, Bassong, Gallas og Kaboul og Walker, men sånn jeg har forstått det så vil de har flere forsvarsspillere. Så blir ikke overraska hvis de byr på Taylor. Som nevnt tidligere tipper jeg han ender opp i enten Tottenham, Arsenal eller Liverpool. Eller kanskje til og med Chelsea.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2510 på: 25. Aug. 2010, 16:24 »
Jeg ser dette som 100 prosent positivt trekk fra klubben.

Kravet til Taylor er hårreisende, spesielt etter prestasjonene sist sesong.

I tillegg spørs det om noen andre klubber er villige til å tilby han den lønna pluss transfer fee. Får bare håpe at han ikke er for stolt til å senke lønnskravet etter at han ser at ingen er villig til å betale så mye.

PS: Seriøst mye spillere som syter og streiker og krever og griner dette vinduet. Syns det er herlig når klubbene setter foten ned.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2511 på: 25. Aug. 2010, 16:25 »
Mikkemus klubb.
Hvordan er det mulig og ikke ha klart og fikse kontrakten eller ha settet Taylor på transferlista tidligere?? Vi har hatt hele sommeren til å fikse dette.
At klubben skal plutselig nå en uke før vinduet stenger sette et eksempel er veldig klumsete.

Er Taylor vært 60 000 £ i uka? Ikke i min mening. Føler heller ikke at Smith, Colo eller noen av de andre som får like mye eller mer i uka burde ha dette.

Dessverre for Taylor er han den tapene parten i denne sagaen. Han har vært stille ang Carrol saken. Noe som han får alt for lite kreditt for. Nå sitter han igjen med en uke og finne seg et nytt sted og spille fotball som kan tilby han "det" agentene hans mener han er verdt. Eller så er Taylor f**ked ved at han må ta seg et fri år fra fotballen og vente på og bli sendt på free transfer. Han burde sterkt vurdere og sparke agentene sine. De har bevist seg og være ganske inkompetente og får Taylor til og framstå som en særdels grisk person .
60 000 £ i uka skal han uansett se lenge etter uansett hvor han ender opp.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2512 på: 25. Aug. 2010, 16:39 »
Helt enig are. Og til til deg Magnus, jeg regner med at klubben har prøvd i det aller lengste å få til en avtale. Men ikke lyktes. Trenger ikke å være noe negativt i at det er en uke igjen. Flere klubber som kan være desperate etter forsterkninger og som trenger spilleren NÅ og ikke om et år. For håpe Tham kvalifiserer seg til CL i kveld, da sitter pengene løsere der i gården kan jeg tenke meg:)

Glasvegas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2513 på: 25. Aug. 2010, 16:50 »
Shay Given on mates

LEAST INTELLIGENT
The least intelligent would have to be Steven Taylor I would think. He makes out that his bright but he's definitely a few slices short of a loaf of bread!

http://www.skysports.com/socceram/story/0,21644,13871_3080145,00.html

synes denne passet bra i denne situasjonen!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2514 på: 25. Aug. 2010, 16:53 »
Herlig sagt om Owen også: Tilfredsstiller alle mine fordommer mot den kødden der: WORST TRAINER
Probably Michael Owen I'd say! He just come in and goes out there for whatever length of time he has to and then just goes straight home again, but then on a match day he turns it on, so it's ok.

Var ikke noe snakk om å sosialisere seg med sine medspillere der i gården. Og han var kaptein. Jeez.

Glasvegas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2515 på: 25. Aug. 2010, 17:03 »
Steven Taylor har vært en av mine favorittspillere lenge, men når man hører dette så er det jo helt borte! Hvem tror han at han er? 60 000 pund i uka? Uansett er dette nå så er vel dette mest trist for Taylor selv, han er en stjerne i hjembyen. Hvem tror han vil hente han? Har ingen tro på at han vil skinne i en stor klubb, eller ei en mindre klubb. Blir vel en random spiller som ingen husker navnet på i Birmingham eller Wigan. Nei dette var skuffende Taylor!

TheBandit

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2516 på: 25. Aug. 2010, 17:24 »
Blir nesten som en ny Olivier Bernard dette..  :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2517 på: 25. Aug. 2010, 17:27 »
Trist hele greia, dette ja. Håper han tar til fornuften og godtar en lønn han fortjener.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2518 på: 25. Aug. 2010, 17:31 »
Selvfølgelig har Taylor liten grunn til å kreve en slik lønn og det er vanskelig å se en realistisk klubb som vil tilby han så mye. Men jeg håper er konsekvent i sin håndtering av slike saker. F.eks. Barton og Smiths kontrakter går ut sommeren 2012. Stemmer det at begge tjener £60 000 i uka burde de få lønnskutt.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2519 på: 25. Aug. 2010, 18:58 »
Ble utrolig skuffa over Taylor nå, trodde han var glad i klubben. Da kan han ikke kreve sånne syke summer, ute å ha vært i nærheten av å fortjene det.
De eneste jeg kan se for meg at ville gitt en slik klønn til Tayls, er City:P De ansetter han som benkvarmer for reservelaget ;)

Håper klubben finner ut av det, og at Taylor blir, men 60 000 pund i uka, er han absolutt ikke verdt.